Ziet er veelbelovend uit, benieuwd naar de resoluties dat het kastje kan uitsturen. Zou mooie optie zijn om me xbox op me projector aan te sluiten, das echter alleen maar leuk als je dus invloed heb op de resolutie 720p zou een leuk begin zijn. Kom maar op... Tipex
Ik had ergens gelezen (kwee nie meer waar) dat het eigenlijk geen echte vga box was. Je kan em wel op je monitor aansluiten maar de resolutie ging niet hoger dan 640x480. Het ding bleek dus helemaal niet zo goed te zijn. Kweet de site niet meer, maar zal het zo ff opzoeken.
Dat is weer niet echt heel hoog qua resolutie maar wie weet nog wel te doen.... Even afwachten maar. Tipex
zie off-topic forum staat een lanparty van mij in (met een belachelijke reply) maar daar ga ik mijn xbox op scherm projecteren en spelen ofcourse
Ik vind het een weirde keuze van MS dat ze hier niet een standaardoplossing voor hebben aangeboden bij de Xbox... Ze hebben toch hard lopen roepen over dat het mogelijk zou zijn? Doe het dan standaard bij een Xbox... Ok ik wil teveel
als je je xbox dan op een minitor aansluit gaat ie dan automatisch naar de hoogste resolutie. En gaat de framerate dan erg omlaag??
Nee, hij gaat gewoon naar de resolutie van het spel en dat is meestal 640x480 ofzoiets. Dan gaat de framerate dus niet omlaag.
Ik heb een andere vga box daar kan je gewoon 4x een V/A aansluiting op aansluiten die doet het ook erg goed maar de spellen zijn voor de tv gemaakt en dus gaat de resolutie niet omhoog. Het wordt wel wat helder en scherper maar daar is alles mee gezegd. Het enige plus-punt is dat je geen 2 beeldkasten in je kamer hoeft te hebben.
Dit is natuurlijk wel een oplossing als je geen tv hebt, maar anders in gamen op een (waarschijnlijk) groter beeld toch veel leuker?
x-box Lijkt me juist wel vet om me x-box op mijn comp aan te sluiten zeker als het dan ook nog in hogere resoluties kan.