1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Is die Lock maar voor erbij ofzo? :9 Ik deed dat eerst ook altijd, maar nu heb ik liever maar 1 character waar ik mijn tijd in kan steken. Het schiet met mijn goud trouwens niet echt op. Ik ben net level 28 en heb pas 19gold. Gelukkig gaat het strakjes wel wat sneller, maar ik zal nu toch echt moeten gaan sparen :+
     
  2. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Nou, ik ben een nieuw character begonnen. Paladin is niet echt iets voor mij, ik ben nu night elf hunter. Vet veel mensen opeens daar, bij de dwarfs had ik het idee dat er maar een paar mensen spelen en bij de night elfs is het echt overbevolkt. Maar das wel leuk en handig. Vooral als je een quest moet doen met meerdere personen. Met de dwarfs was ik veel langer bezig om mensen te vinden daarvoor.

    Ik ga nog wel een keer dwarf warrior beginnen denk ik:thumbs:
     
  3. XboxRulez4ever!

    XboxRulez4ever! XBW Luizak

    Berichten:
    1.335
    Leuk Bevonden:
    1
    Belf Pala is inmiddels al weer lvl 11 .. ben nu onderweg naar Ghostlands schijnt mooi te worden heb ik me laten vertellen .... silvermoon is trouwens ook _O_
     
  4. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Die Lock is idd voor als ik even Stealth moe ben.
    M'n main is en blijft de Rogue. :cool:
     
  5. Vallandu

    Vallandu ***

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    :eek:

    hier een level 16 met 16 goud, wel met behulp van hogere spelers maar toch
     
  6. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Zonder hulp is goud nog makkelijk te verdienen hoor.
     
  7. Vallandu

    Vallandu ***

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    op level 16 is het nog best lastig om aan goud te komen ;)
    maar met mining en jewelcrafting kom je een aardig end
     
  8. REIKU

    REIKU Active Member

    Berichten:
    1.035
    Leuk Bevonden:
    0
    Was ik dus eindelijk thuis vanmiddag ..

    leroy start zijn computer op.. en wat ziet die??
    zijn computer start helemaal niet op! WTF..!
    ik had dus een pieep virus op me computer dat me pc steeds opnieuw opstart en een REBOOT error gaf.

    nu me hele pc opnieuw geinstalleerd.. en ben nu pas bezig met wow te instaleren, waar ik tot morgen middag nog wel mee bezig ben.
    dus het levelen zit er nog niet in met me mage :mad:
    (trouwens, bezig met Wow te instaleren daarna de BC nog haha)

    ciao bye bye :'-(
     
  9. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Vandaag voor het eerst naar ShadowfangKeep geweest. Hij is wel aardig, maar erg eentonig. We hadden wel aardig wat drops, maar voor de xp was het nutteloos voor mij. (level 28)

    Maar dat wist ik van te voren al. Ik wist alleen nog niet dat de laatste bos een best relaxe dagger dropt. Dus dat was een mooie verassing aan het einde, is het toch niet voor niks geweest :D

    Hoef ik iig niet meer naar SFK :cool:
     
  10. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Level 27 is met niet gelukt, mis nog iets van 6k exp.
    Wel een paar aardige linkjes van guildies gehad, dus ik kan weer lekker fatsoenlijk door gaan.

    Hoop herbs op AH geflikkerd, paar nieuwe Alchemy dingen geleerd. Productief avondje iig. :)
     
  11. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Sethekk Halls gedaan gisteravond, met 2 shadowpriests in mijn party, dat was dus 15% shadow weaving en 4% misery erbij, 4596 Shadowbolt crit ftw.
     
  12. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0


    Ik had iets ergers. :9
    Was wow aan het spelen, liep erg kut dus ik deed alt + F4 en ging meteen wat eten. (om mn laptop te laten afkoelen)
    Kom ik weer boven, zie ik een blauw scherm: Fysiek geheugendump oid. (hdd gaar)
    Nog 2 weken garantie :D duurt 2/3 weken :mad:

    Al boeit het niet heel veel, ben al lang 70 en is geen reet aan, niks te doen :+
     
  13. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ben er net achter gekomen dat ik eigenlijk nog helemaal geen 2e 'beroep' had :+

    Had altijd enchanting, maar daar had ik pas skill 50 in ofzo. Dat heb ik maar helemaal weggedaan, en nu heb ik Herbalism en Alchemy :)
     
  14. REIKU

    REIKU Active Member

    Berichten:
    1.035
    Leuk Bevonden:
    0
    :D is kut ja, mijn pc doet het weer,, alleen alle foto´s enzo weg ,, gisternacht eff wow1 geinstalleerd gelijk BC erachteraan hoefde maar 2 patches te downloaden voor bc ,, dus ben nu weer aan het spelen :thumbs:
     
  15. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    lol Xink, als je 70 bent zonder iets te doen te hebben doe je toch echt iets verkeerd. :+
     
  16. Moondrake

    Moondrake T-Shirt Ninja

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    0
    Klinkt pijnlijk :mad:

    Ik maak nu volle dagen met school, en als ik thuis kom wil ik graag ontspannen en wat wow'en. Zou dit dan niet zo relaxt vinden =(
     
  17. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Gister zo'n 6 Moss Agate gevonden, die zijn erg lekker voor de AH. Verder level 29 geworden. Vandaag red ik de 30 helaas niet aangezien ik het heel druk krijg. Ik zie trouwens zo veel Belfs met de zwarte hawkstrider lopen. Ik ga denk ik toch voor de rode, aangezien ik in de game ook knalrood haar heb. :9
     
  18. Manialmadcowie

    Manialmadcowie Active Member

    Berichten:
    838
    Leuk Bevonden:
    14
    Ga nou eens weg met je Moss Agates man, Level 42 inmiddels met mn lock.
     
  19. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Hmmm...nou ik een week gespeeld heb heb ik toch niet meer het gevoel dat ik eerst had. Het is de hele tijd hetzelfde. Versla 10 monsters blabla. En dan moet je weer opzoek naar andere spelers enzo omdat je ze in je 1tje niet aankan. Misschien is het te traag voor me. Overal heenlopen dat soms heel lang kan duren:9

    Ik ben nu level 7 Hunter(NE)
    En een level 12 Paladin(Dwarf)
     
  20. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Misschien zit je op een wat verlaten server?

    EDIT:

    Heb trouwens zo'n guide van 1 - 70 gekregen van mijn oom (die hem ook weer via via heeft). Dát is powerlevelen :).
     
    Laatst bewerkt: 7 feb 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina