1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Premium vs. Core

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Bugger, 19 jan 2007.

  1. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Als het goedkoper is kun je misschien beter een core nemen, en dan een losse ethernet kabel kopen. :)
     
  2. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh oke, ik wist niet dat die dingen ook los verkocht werden :eek: Maar dan moet ik idd ff kijken waarmee ik het goedkoopst uit ben.... :)
     
  3. Jan WoWter

    Jan WoWter Jungie!!

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja tuurlijk wel, het is gewoon een internetkabel he! Kan je overal kopen, heb er zelf vorige week 1 bij de mediamarkt gekocht van 8m, was 12euro ofzo.
     
  4. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Hu? Je bent moderator hier op het forum geweest, bent hardcore gamer (ex console en pc gamer) en dit soort feitjes ben je niet van op de hoogte??

    Als je een premium koopt ben je het goedkoopste uit, je verkoopt de HD en controller (samen goed voor makkelijk 70 Euro als je via marktplaats verkoopt).

    Een premium kun je al hebben voor 379 met een beetje goed zoeken...
     
  5. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry, ik dacht dat ik perfect was....blijkbaar dus niet :eek:

    Nee maar ik heb een goeie deal kunnen sluiten met een maat van mij die bij een gamesshop werkt....ben alleen nog ff wat opties aan het overwegen. Als het doorgaat wordt het waarschijnlijk idd een Premium pakket, en ruil ik de overbodige meuk gelijk in voor korting.
     
    Laatst bewerkt: 6 feb 2007
  6. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik kan me nog een thread voor de geest halen waar je de 360 aan de wilgen zou hangen en toen had ik al zo'n vermoeden dat dit niet voor eeuwig was ;)
    In iedergeval, welcome back to console gaming :b:
     
  7. inter7inter

    inter7inter Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nu precies 300 euro , en kan dus morgen de Core kopen ..
    Nu vroeg ik me af of dit wel verstandag was , omdat ik toch elke dag live ga gamen ..

    als ik een core koop , met

    -ethernet kabel (5euro)
    -64mb? geheugen (30euro)
    -1 maand live membership (8euro)
    ----------
    totaal 343euro


    is dat dan verstandig , want wat moet ik 20 gig , ik sla toch geen hele grote bestanden op ..
    ik speel trouwens dan pes6 en pgr3, dus is 64(?) mb voldoende?


    of moet ik een maandje wachten en voor 400euro de premium nemen ?|:-
     
  8. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh maar console gaming doe ik alweer een tijdje hoor, alleen niet op de X360 ;)
     
  9. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Ik zou gewoon lekker een maand wachten. HDD is altijd mooi meegenomen. Kun je een demo downloaden en een spel spelen en kijken of je het echt leuk vindt. Op mijn HDD staan van games die ik speel wel bestanden van rond de 80 mb. Dus volgens mij worden er wel gegevens opgeslagen.
     
  10. RTS

    RTS Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
  11. inter7inter

    inter7inter Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    waarom niet , lekker live tegen vrienden spelen


    leip toch (H)
     
  12. RTS

    RTS Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben niet bepaald een shooter fan, zo snel zal je maar daar niet online vinden....en vrienden tja....zover ik weet heeft bijna geen 1 een 360.
     
  13. Jan WoWter

    Jan WoWter Jungie!!

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0
    Naast shooters zijn er veel andere games leuk om te spelen via xbox live. Speel zelf Pro Evolution Soccer 6 vooral, voegt echt wat toe aan de game! Speel het liefst met vrienden games gewoon op de bank, maar dat zit er vaak niet in, en dan is live zeker een vet alternatief! (geen van mijn vrienden heeft een 360, dus speel altijd tegen 'onbekenden', maar ook dat is lachen, en doet nauwelijks onder aan het plezier dat je met vrienden hebt!)

    Als je nog niet weet of je wel live wilt gaan, dan zou ik gewoon die pack halen met viva pinata. Je kan altijd later nog uitbreiden met een HDD enz.
     
  14. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Het verlengt eigenlijk vooral de speel duur zodat je langer kan geniet van de spellen die toch 50 euro kosten. Verder zijn er vaak leuke downloads (rederlijk vaak gratis) die vaak niet op een memory card passen. Maar aangezien je er altijd nog een HD op kan klikken is dat natuurlijk een keuze die later kan maken.

    Als je een core neemt kan je btw wel gewoon je 360 op het internet aansluiten om updates te downloaden en dingen die wel op de memory card passen.
     
  15. R-e-n-e

    R-e-n-e Active Member

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik heb de premium gedaan en het is echt super!!!
    Een maand lang gratis Gold en mn 20 GB HDD is nu al bijna vol met demo's van Fifa 07, Burnout Revenge, Dead Rising, DOA4, Hitman, etc etc en vele arcadegames die grafisch ook ontzettend goed zijn.
    Niet twijfelen, die 100 euro is het echt meer dan waard!! :)
     
  16. Necrid

    Necrid The Power

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Op een mooie dag ergens in januari 2006 heb ik een Xbox 360 Core System gekocht. Had genoeg geld voor een Xbox 360 Premium, maar deze was toen nog voor geen meter verkrijgbaar. Kocht toen een Xbox 360 Core met MU, na 2 weken gelijk een harde schijf gehaald. :+

    Heb hem december 2006 met een shitload aan games verkocht, met pijn in mijn hart... ik wou me volledig gaan concentreren op de Nintendo Wii, ik ben ook in de hype getrapt. |:-

    Onlangs heb ik echter mijn Wii weer kunnen verkopen, met winst zelfs. Aangezien die dingen nog steeds nauwelijks te vinden zijn. Heb voor dat geld gister weer een Xbox 360 gekocht; Xbox 360 Premium Limited Edition Gears of War Pack. \o/

    Ik heb dus beide packs in bezit gehad. Mijn ervaring is dat Core eigenaars uiteindelijk toch wel een HDD en Headset kopen. En dan ben je aan het eind van de rit nog veel meer geld kwijt... Premium._O_
     
  17. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Het mooie van de core vind ik wel dat ie wit is, die premium heeft een zilver klepje, vind ik zelf minder mooi :p maar als je kan kiezen toch maar een premium kopen ;) (bij de core zit trouwens ook een maand gold gratis bij)
     
  18. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Grappig dat je dat zegt. Het was me nog nooit opgevallen, heb eens wat plaatjes opgezocht en inderdaad zijn de klepjes anders.
    Iemand enig idee waarom ze dat hebben gedaan? Ik bedoel, als je in een core een hd stopt is het eigenlijk ook een premium. :x
     
  19. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Ja is gewoon dezelfde machine, alleen is de premium eigenlijk een voordeelpack.
     
  20. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Je kunt beter doorsparen voor een GoW premium pakket (of een ander premium pakket met een spel), als je hem toch bij de bart smit koopt. Want daar krijg je als je een premium koopt 50 euro korting op een Wireless Expension Pack. Dus een extra wireless controller, media remote en een quick charge kit voor 25 euro!
    Dat is dan voor 440 euro:
    Xbox 360 Premium
    Harddisk
    2x Wireless controller
    2x Battery pack
    Quick Charge kit
    Media Remote
    Headset
    Gears of War

    En als je het dan helemaal mooi wilt maken (ik weet niet hoe oud je bent maar neem anders een extra krantenwijk ofzo) dan koop je er (later) nog een xbox live vision camera bij voor 90 euro met nog een headset, 12 maanden Xbox Live Gold, 200 microsoft points, UNO en Robotron. Dan heb je dus voor 530 euro echt alles wat je nodig hebt voor de ultieme game ervaring (:9). En ja dat is best veel, maar dan heb je ook wat.
     

Deel Deze Pagina