Het denk ik wel waar want kijk eens in het boekje die je bij je xbox 360 premium pakket hebt gekregen en dan het live boekje op blz 18 en dan speel en win daar staat dit: "Verdien gratis games, geld en andere prijzen, gewoon omdat je speelt. Meedoen om te winnen is eenvoudig. Soms moet je geheime items vinden. Soms moet je gewoonweg een bepaalde tijdsduur spelen. Er is altijd een wedstrijdelement en de prijzen zijn fijn" Grtzzz Jesse
Zonet las ik dit dus het is wel echt waar alleen of het in europa komt???? Het dik gedrukte stukje is ook wel mooi!!! Grtzzz Jesse
wat de fak? gratis fuzion frenzy 2 als je 10000 gamerscore hebt? das een spel van 60 euro lijkt me stug dat dat echt gaat gebeuren maar ok.. zou wel tof zijn though!..
je krijgt voor niets contra?(niet dat iemand die wil spelen) het is fakking microsoft, je krijgt niets gratis.. zal wel een addertje onder het gras zitten
http://www.insidegamer.nl/hardware/...soft-beloont-Amerikaanse-Xbox-360-gamers.html Alleen voor amerikanen dus als dit waar is
Het staat nu ook op de frontpage van xbw dus ik denk dat het wel waar is ... Nu maar wachten tot het in Nederland komt*) :b: Grtzzz Jesse
rofl nee joh waarom zou ik... loop maanden in dezelfde boxer rond zonder te douchen, wassen en tanden te poetsen
Ligt natuurlijk ook op wat voor schaal de sponsor dit wil sponsoren (alleen Amerika of de gehele wereld) ligt er ook maar aan wat voor doelgroep de sponsor voor ogen heeft.
als je een beetje die beloningen wilt hebben van level 3 - level 1 en 2 zijn toch Kwalitatief Uitermate Teleurstellend - dan moet je ook wel rijk zijn. Voor 1500 gamerscore heb je toch al gauw een spel met makkelijke achievements nodig en niet van die #@!*% multiplayer-achievements als saints row of die van gears of war waar je jaren over doet. En dan 2 van die spellen. Of 1 spel en 3 arcadegames. In 2 maanden!
het addertje is makkelijk te vinden hoor MS daagt jou uit om binnen 60 dagen 1500 gamerscore te halen. Aangezien dit boven gemdiddeld is, zullen een aantal mensnen een extra spel halen om dit limiet van 1500 punten te halen. MS verdient aan de mensen die een extra spel kopen om zo hun gratis beloning te halen. Slimme zet van microsoft en vind het zelf wel leuk. Ik zal er zelf niet een extra spel voor halen, maar als het ff mogelijk is doe ik wel mijn best om die 1500 punten te halen want zo'n beloning kan nooit kwaad
Als idd de moeilijkere achievements een beloning krijgen per spel (een per spel) dus bijvoorbeeld: -Seriously... (GoW) -Grand-Pearl-Pooh-Bah (Hexic) -Tournament Qualifier (PGR3 ) etc. Als ze daarvoor nou 100 MSP weg geven per moeilijke achievement. Dat is toch niet zo verkeerd dan moet je alsnog 4 spellen kopen om 1 gratis arcade spelletje te downloaden.