Clanbase ondersteunt nu ook 360 ladders

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Bezetene, 22 jan 2007.

1. Bezetene

Bezetene Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ello

Sinds kort ondersteunt de site www.clanbase.com (waarschijnlijk wel bekend bij vele van jullie) ook xbox360 ladders. Voornamelijk voor GoW. Ik weet niet of het hier al bekend is maar als je in clanverband wil warren, is dit wellicht een goede oplossing :)
    Dit is niet ter reclame, heb niks te maken met clanbase, maar misschien is dit een welkome ontwikkeling. Mits de community groot genoeg is/wordt kan t een leuke ladder en later evt cup worden!

2. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Aii, clanbase is een chille site. het organiseert ook toernooien etc. en was eerst voor pc spellen. Ik speelde er toen op de RTCW:ET ladder en het was wel chill. Ik ga me ckr inschrijven.

Go Clanbase!!!!

3. Inf1nity

Inf1nity Guest

Is wel relax, alleen ze hebben zoveel ladders dat de helft maar iets van 20 clans bedraagt...

4. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Valt wel mee, sommige spellen zijn oud geworden en dus zijn sommige ladders va n die spellen inactief.

5. Nemesis

Nemesis Decerto.net

Leuk Bevonden:
    0
    Denk niet dat dit iets wordt met PanicZoom, ConsoleGaming en TeamCompete Europe die eraan komen en dan heb je ook nog is GameBattles Europe.

6. tjeerd4789

tjeerd4789 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Alleen gamebattles van eu stopt toch binnenkort?

7. SmartieZ

SmartieZ Guest

PanicZoom wordt gezegt wordt de grootste op EU gaming gebied, hopenlijk komen alle goede clans erheen..

8. XzythoR

XzythoR proDG SLy

Leuk Bevonden:
    0
    clanbase.com is vet chill...:D

9. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Houd ook dutchlivealliance.nl in de gaten. Dat wordt een nederlandse ladderstysteem. (nu is het alleen nog een community forum) Maar zeker iets om in de gaten te houden d8 ik zo^^

10. Nemesis

Nemesis Decerto.net

Leuk Bevonden:
    0
    Succes, kleine kans dat dat iets wordt, had ik ook met eVolution Ladders, zag er super uit, maar er kwamen geen clans, in verband met GB, NxG, X-Warz, PZ, TC, CG.

Maar wie weet dat dat wel iets wordt. Welk rankingsysteem ga je gebruiken?

PS: Waarom ben ik daar gebanned SuRfDuDe? (DLA Site)

On-topic: Clanbase is te laat, en pakt het verkeerd aan.

11. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Eeehm ik ben zelf niet werkzaam aan de site :p En heb er werkelijks niks mee te maken ik d8 ik zeg het gewoon :) Want het lijkt mij geweldig puur nederlandse clans onder elkaar.
    Waarom jij daar bent gebanned? misschien omdat dit eerst een site was van een clan die dutch live alliance heette.??? En je daar op het forum gebanned bent? zou eventueel kunnen.
    Ik ken de admins en zal het vragen. ^^ :)

edit/ Op dutchlivealliance kan je ook al meedoen aan een gow toernooi btw.

Laatst bewerkt: 9 feb 2007
  12. DLA CrabbyData

DLA CrabbyData zegt hallo...

Leuk Bevonden:
    0
    Omdat je een keer, nadat je een clanwar met Dutch Legionn tegen ons, DLA, had verloren, ons hele forum eraf had gegooid, omdat je toen nog admin was om mij te helpen met het opzetten van mijn eerste forum... Met andere woorden: Je maakte misbruik van de vrijheid die ik je gegeven had. |:-

Dutch Live Alliance (DLA), de clan zelf, is al enige tijd gestopt, maar gezien ik zelf nog iets wilde doen met de domeinnaam (omdat ik hem net opnieuw voor een jaar had betaald), en ook gezien GameBattles (EU) ermee ging stoppen, dacht ik: "Waarom geen NL-only GameBattles?". Nederland is een van de actiefste landen qua online gaming, zeker op de PC en Xbox 360. Ik ga dus voor deze beide platformen een website maken, waarop clans, maar ook solo-gamers, tegen elkaar kunnen opvechten en daarvoor échte prijzen kunnen binnenslepen! Het punt waar wij dus verschillen van de andere rank-sites is dat wij Nederlands (en uiteraard Nederlands-sprekende landen) zijn, waardoor er geen Engels wordt gepraat, of rekening met tijdzones gehouden hoeft te worden. De beruchte 'lag' zal ook minimaal zijn, waardoor de clanwars een stuk soepeler zullen verlopen.

Alle vijf de leaders van DLA hadden er een pest-hekel aan dat GameBattles was overgekocht door MLG en dat daardoor de Europese ladders (en alle dingen eromheen) zouden verdwijnen. Daarom is onze slogan dan ook: "We did, what America couldn't", en dat is het feit dat onze website wél gebruikersvriendelijk zal worden, en zal luisteren naar de achterban/eindgebruiker.

Op dit moment is slechts het forum er nog, maar binnenkort zal de echte website ook online gaan, waarna er van hartelust kan worden gestreden om de #1 binnen de vele ranglijsten op PC en Xbox 360 :thumbs:

Dus schrijf je in voor het allereerste toernooi van DLA nu het nog kan! *)

(Mijn excuses als dit wordt opgevat als reclame, maar ik wil simpelweg duidelijk maken dat DLA iets anders zal worden dan de concurrentie en/of gedachte die mensen hadden over dit soort websites).

13. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Goed idee en ik ga me daar ckr aanmelden!

14. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    Dat denk ik ook. Clans joinen vaak maar 1, maximaal 2 ladders. Wordt dus lastig voor ze.

Ik laat deze ook voorbij schieten, wacht op PanicZoom.eu :)

15. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    Zegt wie? Dat is enkel in de 'wandelgangen' door wat mensen verkondigd die er niets vanaf wisten. Voor zover bekend blijft GameBattles EU gewoon bestaan.

16. DLA CrabbyData

DLA CrabbyData zegt hallo...

Leuk Bevonden:
    0
    Omdat ik dat hoorde van de Head-Admin van de GoW ladder, die een goede vriend is van mij, en los van hem ook van een referee van de GoW ladder. Ze hadden beide een post op het forum gelezen van de hoofd-account op het forum waarin dat stond, dus het lijkt me zeer waarschijnlijk dat dit verhaal op de waarheid is gebaseerd; Waarom zouden anders alle EU-staff gekicked zijn?
    Vandaar de slogan :)

17. Nemesis

Nemesis Decerto.net

Leuk Bevonden:
    0

Sluit me hierbij aan.
    Zij zijn met een heel codeer team, dus ik denk dat zij wel wat moois kunnen maken.

18. Nemesis

Nemesis Decerto.net

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je vBulletin al gekocht? En waar ga je de site in maken? PHP neem ik aan? En welk laddersysteem gebruik je, of maak je het zelf?

Deel Deze Pagina