1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fable 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rox, 10 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Oblivion laadtijden waren lang maar als je zag wat je dan laade jipeee behalve als je huis in huis uit ging okè.

    Fable was om ut map lade >_>''.
     
  2. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    ik heb me nooit geërgerd aan de laadtijden van fable maar wel kei en kei veel bij oblivion dat ik hem regelmatig gewoon heb uitgezet omdat het shit zo was.
     
  3. DeathPsyco

    DeathPsyco Stand your ground!

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop zeker dat ie in 2007 uitkomt, goede opvolger van Oblivion,, zeker nu die LotR RPG, The White Council ge-annuleerd is ( :'-( )

    Als ie in 2008 uitkomt, ist idd terecht om te flippe :p
     
  4. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.439
    Leuk Bevonden:
    17.536
    Er is nog geen reet uitgegeven over Fable 2, qua ingame screens, etc..ook deed Molyneux (of hoe die gozer ook mag heten) erg lang over het eerste deel..ik weet bijna wel zeker dat ie in 2008 uitkomt.
     
  5. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    die white council was toch alleen gepauzeerd?? volgens mij ging EA er nog wel een discussie over doen om verder er aan te werken... want dat lijkt me echt zo een vette game!

    maar ja, fable 2 wordt voor mij ook en absolute must have voor de 360 :D
     
  6. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Bij Oblivion vielen de laadtijden best mee joh...
     
  7. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, de laadtijden zijn k*t in Oblivion. Tenminste... Als we over dezelfde versie praten. Neem aan de 360?
     
  8. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Kleine update:
    Update: GDC announced the final date, time and location for Peter Molyneux's speech about Fable 2. Peter will be talking on March 8th from 12pm in Room 3001, West Hall. More info about it here.
    Kortom, hier zal hij dus zeggen wat eerder beloofd is:
    Plus Peter Molyneux has promised to reveal a totally unexpected feature in Fable 2.

    De ''official words'' die bij het bericht stonden, The official word is: "When attempting to create a sequel the temptation is to add more of everything but is this enough? Lionhead Studios ambition for Fable 2 is to create sequel which is truly a land mark title and to achieve this there must be evolution and revolution. This talk will centre around revolutions in Fable 2. This talk will examine how key game play elements have been refined and expanded. It will also look at what inspiration was drawn for the original game and what lessons were learnt from Fable. The processes used to arrive at these design decisions can be applied to a broad spectrum of genres and so are relevant to a large sector of the development community. Plus Peter Molyneux has promised to reveal a totally unexpected feature in Fable 2."

    Dit is dus ff het berichtje kort gepost.
    Zoals gewoonlijk is het volledige bericht hier te vinden, waar tevens nog wat meer belovende quotes staan.
     
  9. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Fable maakt eigenlijk teveel beloftes XD komen zie die na en moet ik daar net even een paar maandjes extra op wachte boeiend zolang die game maar gaat owne ^^.
     
  10. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    weet je ik kan me echt niet voorstellen dat fable 2 achievements krijgt:+

    alleen ik denk dat fable 4e kwartaal 2007 uitkomt maar het lijkt alsof het langer gaat duren omdat er nog nix ingame is.....ik denk dat ze dit keer niet veel laten zien enzo zodat er niet weer wordt gezeken door iedereen ikzelf was 100% tevreden met fable `1 en de Lost Chapters ook:thumbs:
     
  11. Morridin

    Morridin Active Member

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat we blij mogen zijn als ie in 2008 uitkomt. Ze zijn er misschien 1 of 2 jaar aan bezig, schat ik aan het materiaal dat ze gereleased hebben. Lionhead doet best lang over het maken van games dus 2007 lijkt me zeer sterk, 1e helft 2008 op zijn vroegst.

    Ik heb zelf nooit de hype van fable 1 meegemaakt, dus ook niet de loze beloftes die nooit waar gemaakt zijn, maar vond het wel 1 van de beste spellen voor de xbox. Hopelijk wordt deze dat voor de 360.
     
    Laatst bewerkt: 10 feb 2007
  12. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik denk dat fable stuk of 90 achievemts krijgt xD wizard -> Evil -> Good -> pure evil.

    Of gewoon achievement voor slecht worden slechter worden en dat je je eerste hoorntjes krijgt. Ach wie weet ik heb er wel zin in ik hoop dat ze met de E3 ingame beelden vrijgeven en weer ff wat chille demo`s release.
     
  13. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    jammer dat het maximum maar 50 per game mag zijn. + nog iets extra's in downloadable content.:)
     
  14. Lievemax

    Lievemax Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor GTA 4 is al een release datum, eind deze zomer, en er is nog helemaal niks over bekend
     
  15. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik denk (hoop) dat het meer zulke achievements zijn:

    Complete quest....
    Defeat boss....
    Get the ..... sword
    Get the full ..... armor
    kill 1000 ennemies with the....
    etc.
     
  16. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ach, wat boeien de Achievements nou? Zolang ik ze maar kan halen! 8)
     
  17. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat doen jullie allemaal zo moeilijk over achievements zeg 8), ik heb nog nooit gespeeld om achievements, en zal t ook nooit doen.
    Meestal valt t me niet eens op als ik er een gehaald heb :+
     
  18. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    ik vind achievements altijd wel leuk als ze vaag zijn zoals bij dead rising zitten toch stomme achievements tussen\o/
     
  19. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik vind achievements ook leuk ja. Maar ik doe er niet moeilijk over. Maar als er een achievement is van: Compleet the game 1500 GS dan vind ik dat niet leuk nee. Het moet wel leuk en uitdagend blijven. Mja laten we het over Fable 2 hebben.
     
  20. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    nou. sinds microsoft die actie gaat doen met Challanges, dat je gratis gamerpoints kan winnen... altijd hulpvol bij downloadable content.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina