Zwarte xbox 360?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door koen1, 9 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. koen1

    koen1 Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Tijdens het surfen op internet kwam ik een aantal geruchten tegen dat M$ rond de release datum van de playstation 3 (maart 2007) een zwarte xbox360 met 120gb harddisc op de markt gaat brengen om de conqurentie tegen te gaan.
    Heeft iemand hier meer over gehoord of blijft het maar bij een gerucht??

    koen
     
  2. The Bolster

    The Bolster --

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit zijn alleen nog geruchten, hoewel het wel zeker is dat er een grotere hd gaat komen (ooit) :)
     
  3. GforceNL

    GforceNL Active Member

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me sterk, ze hebben van wit.groen hun trademark gemaakt mbt 360, zal nog wel een jaartje duren voor er een andere versie komt.
     
  4. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Het blijft altijd een gerucht, totdat het officieel aangekondigd is. Wat mensen hier ook zeggen. :)

    Ik denk dat het gaat om een foto van een devkit (Xbox 360 voor ontwikkelaars). Die hebben een extra aanhangsel op de harde schijf om daarmee bugs te tracken en performance te meten etc. Waarschijnlijk gewoon iemand die dacht dat die foto een 'nieuwe' Xbox 360 was met letterlijk ee figuurlijk een grotere harde schijf, terwijl het dus gewoon gaat om een normale devkit.

    Zo ontstaan de meeste geruchten. Dat er ooit nog een grotere harde schijf komt, lijkt logisch. Maar Microsoft heeft daarover nog niets aangekondigd.
     
  5. WiXX

    WiXX Kijk uit maloot...

    Berichten:
    2.027
    Leuk Bevonden:
    5
    Volgens mij kwam het gerucht in de wereld toen MS een enquete op het internet had gezet over de xbox 360. Daarin was ineens 1 vraag zou je een nieuwe controller kopen als hij over een betere d-pad beschikte.

    Op het plaatje daarvan was een zwarte xbox 360 controller te zien. Dit kan natuurlijk nog steeds een dev kit controller zijn, maar et blijft vaag. Zoiets vragen over een nieuwe controller en dan verwacht je toch een plaatje van die nieuwe controller.
     
  6. REIKU

    REIKU Active Member

    Berichten:
    1.035
    Leuk Bevonden:
    0
    de geruchten;

    Donderdag 08 februari 2007 - Volgens een vandaag verschenen artikel op de website van The Official Xbox Magazine zou Microsoft volgende maand maart wel eens met een zwarte Xbox 360 kunnen gaan komen, om zo nog meer roet in het eten van de Europese PlayStation 3 launch te gooien. De nieuwe geruchten zijn afkomstig uit Australië, van de winkelketen Myer, die claimt dat ze de nieuwe console zelfs al gezien hebben. De nieuwe Limited Edition zou een 120 GB harddisk moeten bevatten en heeft tevens een zwarte controller. De prijs van deze nieuwe bundel zou op 450 euro komen te staan.

    Natuurlijk is Microsoft om een reactie gevraagd, maar die komt met het gebruikelijke antwoord dat ze officieel niks aangekondigd hebben:

    "We have seen all types of rumors like this appear on unofficial gaming websites and as a standard policy we don't comment on their speculation. Anything that is not announced on Xbox.com or in a press release issued by Microsoft is pure rumor and speculation."
     
  7. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Zelfste gerucht als de Zephyr/360 v2 (dat waar was, maar niet voor de consument/publiek), maar nu ook in het zwart :cool:.
     
  8. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    man ik ben eigenlijk te lam om nue nog yte reageren :p maar ik doe dme best nnog ffe, maar ik gehoord dat dit dus alleen geld voor de zekhyrgeld.. shit nu brn ik vergetem iui je post!!

    sorry voor deze post :p:p:p:p hijss vaaag
     
  9. yojesse

    yojesse Active Member

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat word wel erg goedkoop vergeleken bij die nu uit is...
    Ik geloof er niks van maar er zal vast wel een 120 gb schijf komen...
    Ik denk dat die directeur van die winkel dat heeft bedacht omdat die de ps3 haat ofzo.

    Grtzzz Jesse
     
  10. eww

    eww Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zelf kwam dit stuk tegen op het internet

    Niet alleen een zwarte Xbox 360 naar de aussies, tevens een HDMI poort!?

    Volgens het Britse Official Xbox Magazine zal in er maart een zwarte Xbox 360 worden uitgebracht in het land van de springende kangaroe's. Overigens is een zwarte Xbox niet uniek. Eerder gaf Microsoft al 100 PGR3 Xboxen weg. Deze waren ook zwart in plaats van de gebruikelijke witte kleur.

    Deze nieuwe Xbox zou tevens naast de kleur ook voorzien zijn van een nieuwe hard disk (a 120GB) en een HDMI poort. Deze "nieuwe" Xbox zou voor 749 Australische Dollars (€ 449 of $584) van eigenaar moeten veranderen.

    De vraag is natuurlijk of dit waar is!
     
  11. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest


    Ach en wee, een ik doe net of ik dronken ben post. :x
     
  12. Marc5803

    Marc5803 Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar er zijn nu toch ook weer geruchten, dat microsoft de xbox 360 drastisch in prijs gaat verlagen??
     
  13. Toadhead

    Toadhead Active Member

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
  14. Kapitein Iglo

    Kapitein Iglo Registered User

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik verwacht dat er het een en ander bekend zal worden tijdens GDC.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina