1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Top Spin 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 13 apr 2006.

  1. mello.en.pino

    mello.en.pino Heeft een PS3

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    of iemand topspin2 bij een mediamarkt voor een leuk prijsje heeft zien liggen,mediamarkt arnhem heeft hem voor 49,95,maar misschien ligt ie bij een andere mediamarkt voor minder.....ik kom overal namelijk:D
     
  2. Eppie046

    Eppie046 Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Als er iemand zin heeft in potjes Topspin 2 voeg me maar toe.:)
     
  3. Flamingo

    Flamingo ********************

    Berichten:
    812
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb een probleem ... ik doe top spin 2 in m'n boxie...geeft dat ding gezeur an over 50 en 60 Hz... ik kan dat nergens instellen want ik heb 'm aangesloten op HDTV.. het enigste wat ik in kan stellen is 752 en 1080 en nog ene. Hoe moet ik dat nu instellen dan?
     
  4. MoBiLe SuiT

    MoBiLe SuiT Active Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    bij nedgame(hier in apeldoorn) is hij voor €34,95(nieuw)
     
  5. Redje

    Redje Mafketel 1ste klas

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij play.com is hij 22,50 :)
    Heb 'm zelf gelijk besteld...
     
  6. mello.en.pino

    mello.en.pino Heeft een PS3

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    hij moet het gewoon doen,als je tv het niet aankan dan krijg je er pas gezeur mee;)
     
  7. Redje

    Redje Mafketel 1ste klas

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    Xbox uit, schakelaar v.d component kabel op TV ipv. HDTV, Xbox instellen op 60HZ zetten via system.
    Xbox weer uit en dan schakelaar weer terug naar HDTV.
     
  8. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    in mediamarkt brussel 24e.dacht hem te nemen ma het was de duitse en franse versie en je kan hem niet engels zetten
     
  9. mello.en.pino

    mello.en.pino Heeft een PS3

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem nu ook,vandaag gekocht bij de mediamarkt voor 33 euro,ga straks het spel checken:D
     
  10. koolenboer

    koolenboer I'll be back

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het jammer dat ze voor topspin geen update maken zodat je met je live vision je gezicht op je mannetje kan plakken dat zou erg leuk zijn en moet makkelijk te doen zijn lijkt mij
     
  11. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Had ze gedownload en tis niet echt veel verschillend wat ik zag. (heb alleen nog maar de heren bekeken.) enige echt grote verschil wat ik zag was dat je nu ook petjes van merken kon kiezen ipv altijd dat lelijk petje van top spin. Ik had eigenlijk gehoopt dat ze zweetbandjes erin zouden doen maar als die erin zaten heb ik die nog niet gevonden.
     
  12. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had top spin bekan gekocht voor 25e ma ik ben nie zeker wa vinden jullie
     
  13. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Allereerst, fantastisch Nederlands ;) Op het moment is er niks beters op de 360 op tennisgebied. Ik heb me er een aantal weken/maanden uitstekend mee vermaakt. En 25 euro is het zeker waard. Maar binnenkort komt Virtua Tennis 3 en die word denk wel een klasse beter dan Top Spin.
     
  14. robarrio

    robarrio Active Member

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er geen cheats voor topspin 2? Dat je in de careermode al je sterren kan krijgen ofzo. En hoe kan je goed serveren? Vooral de slice-service gaat nooit in als ik die naar buiten wil slaan. Helaas is mijn service geen wapen, hoe krijg ik dat wel?
     
  15. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Gisteren weer even een wedstrijdje gespeeld sinds maanden. Ik kijk erg uit naar Virtua Tennis 3, maar moet me nu nog ff vermaken met deze game. Ik koos voor Blake-Federer, ik als Blake, en direct het hoogste niveau. Wat ik in de eerste set zag? Alle hoeken! 't Werd 6-1. Daarna ging het beter, in de 2e set teruggekomen van een 5-2 achterstand, set met 7-5 gewonnen. De andere 2 sets gingen met 6-4 en 6-3 naar mij. Daarna gedubbeld, Roddick/Henman (ik als Roddick), tegen Mirnyi en Hewitt, niveau normal. Gewonnen in 4 sets. Eerste set ook alle hoeken van de baan gezien; 6-1. Daarna 6-4, 6-2, 6-2.

    Weet iemand overigens hoe je het niveau kan bepalen voor een carrière? Toen ik het spel net had gekocht, koos ik direct voor easy, m'n eerste tennispel, dus ff wennen, maar hoe kan ik dat nu dan bepalen? Ik begon een nieuwe carrière, maar het niveau was té laag. Iemand die me kan helpen? Zal het fijn vinden!
     
  16. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik begin nu zelf ook te twijfelen aan m'n vraag, volgens mij kan dit niet eens. Heb wel graag een ander niveau, ben net klaar met m'n eerste jaar. Algemene ranking is nu al 24..... De Championship Race ging me ook goed af, plek 26. Gaat me veel te makkelijk af. 7 toernooien gespeeld, 7 keer gewonnen. 21 wedstrijden dus gespeeld, 190 games gespeeld, 189 gewonnen, 1 verloren...Da's niet leuk meer!
     
  17. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Het is ook makkelijk. Enkel de Grand Slams zijn een beetje lastig. Met de nadruk op een beetje ;)
     
  18. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Jep, maar die heb ik dus ook nog niet gespeeld. Zal die dan ook wel gaan winnen, denk ik. Ga nu echt verlangen naar VT3!
     
  19. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Tja te makkelijk is het in single player zeker. Grandslams zijn nog een klein beetje ok, maar wel veel te lang.
    De trainingen zijn wel wat moeilijker, maar vooral dubbel spelen samen met een menselijke speler is erg lastig. Misschien is mijn partner niet super, maar toch, het verschil is obvious.
     
  20. robarrio

    robarrio Active Member

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    En hoe kan je goed serveren? Vooral de slice-service gaat nooit in als ik die naar buiten wil slaan. Helaas is mijn service geen wapen, hoe krijg ik dat wel?
     

Deel Deze Pagina