2 Vragen beteffende: Media player 11 en Converter

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Cookie, 10 feb 2007.

1. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ik heb 2 vragen/problemen:

1)
    Als ik met windows media player 11 een film aan het kijken ben of een kort filmpje staat soms opeens het beeld op zijn kop en dit blijft zo. Vind ik nogal irritant omdat ik dan opnieuw media player moet opstarten en moet kijken waar ik was. Weet iemand waardoor dit wordt veroorzaakt en hoe ik dit kan oplossen?

2)
    Ik zoek ook al een tijdje een converter die media files (.mov, .avi enz.) om kan zetten in gif. Kon op i-net geen freeware programma's vinden die dit konden.

B.v.d.

Cookie.

2. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Naar die laatste vraag ben ik ook benieuwd. Hoeft in mijn geval geen freeware te zijn :)

3. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Naja ik denk hou het legaal :) Ben al een tijdje op zoek naar zo'n proggie maar kon geen goede vinden, veel verdomden het om het om te zetten...

4. Puttertje

Puttertje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  5. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Nee om ze als avatar te gebruiken (op forums zonder limiet) en om in posts te zetten zodat je ze gelijk ziet.

6. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Tog maar een bump, ben namelijk al een tijdje op zoek naar antwoord op deze vragen...

7. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Laatst bewerkt: 19 feb 2007
  8. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Hak al gedaan, maak niet zomaar 1,2,3 een topic aan :). Maar dan kom je bij veel programma's die beperkingen kennen waardoor je niet alles kan doen aangezien je voor allemaal het volle pond moet betalen. Daarom zoek ik een freeware programma die dit kan.

Deel Deze Pagina