Het XBW GoW toernooi {L!ve}

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Joene90, 12 jan 2007.

1. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
  2. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Bullshit!

Omdat ik het even druk heb denk je dat jij in je eentje het hele toernooi mag overnemen!? Heel triest, dat het werk dat ik tot nu toe gedaan heb gewoon ineens in jouw organisatie overgaat =(. Vragen kan ook!

Als het zo moet doe ik niet meer mee, heel veel succes met je toernooi :mad:

3. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Oh, doe ik nou ook niet meer mee? Zit bij jouw in het team Joene
    Maar tis wel een beetje zo dat je als organisator weinig van je liet horen

4. Als je het even druk had, had je dat moeten aangeven en niet een hele tijd niks van je laten horen... Als het aan jou lag zou dat toernooi waarschijnlijk nooit doorgaan, en als het al zou laten doorgaan zou iedereen zijn afgehaakt door je belabberde organisatie.

5. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    Beginpost: Laatst gewijzigd door Joene90 : 31 januari 2007 om 16:19.

Dit en feit dat je er na bijna 3 dagen pas achter gekomen bent zegt genoeg. Het is niet zo dat ik zo zeer je toernooi over wilde nemen, het ging erom dat ik hem wilde SPELEN. Ik zag het toernooi niet meer gebeuren zoals het ging, dus besloot ik om het zelf te gaan doen.

Als ik jou daarmee op je tenen trap: "sorry". Ik weet dat jij en Owner bb er veel tijd en moeite in gestopt hebben, maar er moest iets gebeuren.

P'z King

Laatst bewerkt: 10 feb 2007
  6. SluipSchutter13

SluipSchutter13 XboX 360

Leuk Bevonden:
    0
    kzou ook graag willen weten wanneer de reserveteams iets krijgen te horen, want ik heb ook plannen voor morgen(ondertussen alweer ''vandaag''), dus speeltijden etc zouden handig zijn.
    En of de reserve teams uberhaupt aan bod komen.
    Allemaal nuttige info, alvast bedankt \o/

7. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    Poule B, team 30 ;)

8. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik weet niet of je nog in een ander team kan inschrijven, maar Sep NL en Osiris NL doen waarschijnlijk ook niet meer mee...

9. AridityNl

AridityNl Guest

Ik vind wel goed dat three kings hem heeft overgenomen. anders kwam er helemaal niks van.

10. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    @joene persoonlijk vond ik dat je ook te lang weg was... Op een gegeven moment begon iedereen te denken dat ik degene was die het toernooi opzette. Ik kon alleen niks aanpassen in de begin thread. Als Three kings nl het niet had gedaan had ik het waarschijnlijk gedaan. Maar ik wil je toch bedanken voor alle moeite die je er voor hebt gedaan^^
    *No hard feelings*

11. EXp3r1EnZ

EXp3r1EnZ fLaUp3Rd

Leuk Bevonden:
    0
    Laten we er allemaal ff een einde maken, 3Kings heeft het goed gedaan
    en Joene,.. tja ik ben het met de meeste mensen eens,.. ik bedoel als je een toernooi organiseer, weet je ook dat het tijd kost!

(Alhoewel ik het ook een keer met halo2 wilde organiseren, maar toen kon ik er niets doen, omdat ik werd aangereden op de scooter! dus lag ffies in het ziekenhuis)

12. B*u*LL*e*T

B*u*LL*e*T Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    :mad: :mad: :mad: sorry jongens ik heb niet kunnen spelen met mn team. Bij een kan hij niet want zijn internet ligt eraf. van 1 is al een week offline en de ander heb ik niets gehoord. Dus wat er nu gaat gebeuren ik weet het niet maar het ziet ernaar uit dat we niet gaan spelen of het word later|:- |:- ik had graag willen spelen maarja je team moet ook meewerken|:-

sorry boyz als het kan wil ik wel later de match inhalen. desnoods met minder man. of als het moet in mn eentje8) voor de eer

ps van de tegenstander heb ik ook niets gehoord duzzzz kweet het allemaal niet meer

Laatst bewerkt: 12 feb 2007
  13. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Welk team zat je ik heb net even snel gekeken maar zag je gamercard nergens bij staan.?

14. B*u*LL*e*T

B*u*LL*e*T Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    bij marine en mystery x en basovich ik ben Donald duck nu heet ik duck voortaan

15. marine robin

marine robin ODST Sniper NL

Leuk Bevonden:
    0
    ja ik heb bijna mijn internet terug dus ik en donald duck kunnen samen speln tegen ons tegenstander..
    wij winnen da wel met zijn 2
    dus diegene die tegen ons moes zeg maar wanneer je wilt spelen..
    dan komt alles goed >>

gr marine nl

16. marine robin

Leuk Bevonden:
    0
    IK DENK DAT ER VEEL TE VEEL MENSEN MEDEDEN DAAROM GAAT DIT NIE LUKKEN JAMMER HAD ER WEL ZIN IN :)

JOENE90 !!!! JOENE90 is de man ;)

gr marine nl

17. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Technish gezien is het al gelukt dus een beetje overbodige post dit. Er moeten nog maar 3 matches gespeeld worden en dan is er een winnaar...

Het toernooi was en (is) een groot succes en verliep bijna vlekkeloos.

18. marine robin

Leuk Bevonden:
    0
    nou wij hebben niet eens gespeeld omdat de tegenstanders niet reageert...
    dus technis gezien zouden wj er nog in moeten zitten. en wij zijn zeker niet de slechste .
    ons team heeft iedereem de seriously achievement van gears :thumbs: ..

maarja suc6 diegene die er nog in zitten :b: :b: \o/

gr marine nl

19. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Waarom heb jij die achievement dan nog niet? :emo:

20. marine robin

Leuk Bevonden:
    0
    omdat ik niet kan spelen ik heb geen internet thuis .....ik zit op school ;)SAAII
    ...
    maar als ik online kom kun je het zien ..
    verder ga ik er niet op in

als voorbeeld die in mij team zit kijk bij bullet die op dit forum zit 1 pagina terug onderaan..
    gr marine nl

Deel Deze Pagina