360 bedienen met een Kameleon remote

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door EvilTentacle, 13 feb 2007.

1. EvilTentacle

EvilTentacle Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  2. Barcode

Barcode je moet toch wat...

Leuk Bevonden:
    0
    lol ok... lekker vaag, maar ik heb de normale remote van MS als dus zal me eigenlijk weinig schelen :D

/edit: \o/ 911 posts :D:9

3. Hit `em hard

Hit `em hard gimme one of those!!

Leuk Bevonden:
    3
    Mooi ding, hoog gadget gehalte:cool:

This is recue 911, do u have an emergency?

4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    hoeveel kost de kameleon en waar kan je hem kopen?

5. Magneto 360

Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
  6. Morninglight

Morninglight RB6

Leuk Bevonden:
    0
    Die grote 360 remotes staan voor 15/20 op marktplaats omdat iedereen er vanaf wil.

7. woolyonline

woolyonline I will kill you!!

Leuk Bevonden:
    0
    Man, die kameleon heb ik altijd al mooi gevonden, zodra ik meerdere apparaten heb wil ik toch echt een keer dat ding hebben, gewoon 1 afstandsbediening, en nog een vet mooie ook, niet 4 dingen tegelijk en zoeken naar de juiste.

8. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    533
    Niks voor mij, ben er liever 1 kwijt dat gelijk alle 4 :).

9. EvilTentacle

Leuk Bevonden:
    0
    Opzich is het niet de beste remote die er is hoor. Als ik nu zou moeten kiezen zou ik voor zo'n Logitech gaan. Maar ik dacht ik post het even voor het geval er nog iemand een kameleon heeft, of er later naar zoekt. Ik zou trouwens echt nooit terug willen naar losse remotes, ik blijf bij universeel.

10. MarcelG

MarcelG Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Een Logitech Harmony werkt ook goed hoor!
    Heb zelf de 525. Aanrader!

11. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    ik heb de 525 ook. Alleen moet je wel goed richten op de 360 anders pakt hij het signaal niet op. Wel vreemd trouwens, want met andere apparaten kan ik de ab tegenovergesteld richten en nog pakt hij het singaal op.
    logitech is wel het beste kwa ondersteuning en database updates!

Laatst bewerkt: 13 feb 2007
  12. A1gp

A1gp Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kheb ook een logitech gehad maar kvind de ondersteuning van one for all beter,

Ik heb nu de 8308 deze is 3de generatie en is in tegenstelling tot de 2de generatie voorzien van nieuwe hardware zowel als de software. Het touchscreen wordt niet meer smerig als je bv. een zakje chips bij je favo film aan het eten bent, dit was nog wel eens een probleem bij de 2de generatie.

Prijs gemiddeld ligt bij 90 euries.

btw je kunt er ook licht schakelaars bij kopen en zo alles onderbrengen in 1 abtje. Kheb thuis ook alles lopen via de 8308 en ik kan niet meer zonder.

nog ff een linkje voor de produkt functies http://www.oneforallonline.com/kameleon_uk/

13. EvilTentacle

Leuk Bevonden:
    0
    De twee grootste bezwaren die ik heb tegen mijn Kameleon zijn dat je eerst de ab moet activeren (aanraken/knopje indrukken) voordat je wat kan doen. Dit is erg vervelend tijdens het zappen. Verder vind ik dat je erg hard moet drukken op de harde knoppen. Is dit anders bij de 3e generatie?

14. nickterra

nickterra DRFT

Leuk Bevonden:
    0
    De heb de limited edition kleine versie van de xbox 360 media remote van MS. Cker heel chill gebruik hem elke dag om nummers te switchen onder het gamen, zodat ik niet naar guide hoef te gaan!

15. Prime NL

Prime NL ~Robot in Disguise~

Leuk Bevonden:
    1
    Ik werk zelf met een Philips Pronto TSU2000....deze touchscreen AB is vrij programmeerbaar met graphics en al en werkt met bijna alle apparaten die je via een IR AB kunt bedienen.

Op www.remotecentral.com vind je meerdere types en files die men kan downloaden om met je AB te gebruiken.

Deel Deze Pagina