Re: hmzzz
allemaal geen probleem..zeg je maar het werkt dus niet zoals jij het wilt laten werken..wel een probleem dus.
heb je die sub die er bij je set zat nu op aangesloten of is die nu los gekoppeld?
heb je 2 sub uitgangen op je panasonic???
je komt steeds met halve info en daar kan ik weinig mee.
ik zie je probleem wel en heb er nu inmiddels al 2 keer antwoord op gegeven...ik denk dat je eroverheen leest zoals je wellicht eerder heb gedaan in de manuals van de shakers.
voor de derde keer......je subuitgang(lfe kanaal) achter op je receiver is alleen geschikt voor een aktiefe subwoofer.
mischien kan het werken met je kodak versterker als die mono gebrugd kan worden maar ik betwijfel dat hij dat kan.
heb er weer eens geen info over he
lees nogmaals me roman over de passieve subs...want daar ogen ze op met die shakers.
kijk anders of je via je stereo versterker een crossover filter er tussen kan plaatsen=2de keer
echt hoor het staat er allemaal.....ik wil je er graag mee helpen maar ik verwacht ook duidelijkheid en gedetailleerde info van jouw kant..meer niet:{
waarom gebruik je die stereo versterker niet om er dts es van te maken??....dat klinkt een stuk beter dan het 5,1 gebeuren.
Laatst bewerkt: 27 dec 2002