THPS4 ok voor mij?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Xstyle, 30 dec 2002.

1. Xstyle

Xstyle Guest

Ik heb Agressive Inline maar na een week speelde ik er al niet meer mee, ik vond sommige opdrachten een beetje saai en sommige levels waren eigenlijk gewoon te groot

Ik heb nog geen enkele thps op de Xbox gespeeld, wel op de psx, pc en gba daar vond ik het wel cool

maar is thps4 nu ook een beetje als Agressive Inline qua levels en opdrachten?

2. JanKost

JanKost Console Freak!

Leuk Bevonden:
    1
    thps4 is naar mijn weten 1 groot lvl, verdeeld in meerdere stukjes

opdrachten weet ik niet, maar lijkt me ongeveer hetzelfde als AI

3. Xstyle

Xstyle Guest

en moet je die trucjes vinden net als in deel 3?

4. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe bedoel je trucjes vinden? Je kan al je moves opzoeken en dan gewoon uitvoeren. Of bedoel je wat anders?

5. Xstyle

Xstyle Guest

In deel 1 en 2 kon je ze kopen, deel 3 moest je ze toch vinden?

6. Xstyle

Xstyle Guest

per skater heb je er al een paar, maar je kan ook nieuwe krijgen

7. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dit is niet waar.... thps4 is ook gewone levels uit de hele wereld.

verder zijn de opdrachten moeilijker uit te voeren als in AI maar ze zijn makkelijker te begrijpen aangezien er genoeg uitleg is.

8. Xstyle

Xstyle Guest

en hoe zit het dan met de trucjes??????

9. RumbleBumble

RumbleBumble Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speelde toevallig gisteren weer eens Agressive Inline, en het viel me op dat het ongeloooooflijk traag ging vergeleken met THPS4. THPS4 is gewoon heel uitgebreid en je krijgt niet snel spijt van je aankoop, mits je niet van het genre houdt..:) Je kunt filmpjes, cheats, levels kopen die je normaal niet kunt krijgen. Je kunt als ik me niet vergis 7 levels unlocken door objectives uit te voeren en daarna nog twee levels kopen d.m.v. geld wat je verdient door objectives te doen en bucks te pakken. Tricks kun je zelf uitkiezen. Je kunt je trick slots bewerken waardoor je steeds andere tricks kunt doen. En als je bijv. in een objective een nieuwe special trick moet uitvoeren pronkt die daarna vanzelf in je tricklist. Gewoon een heel uitgebreid spel, met systemlink(dus online) mogelijkheden. Ook in splitscreen pure fun, met King of the Hill e.d. 1 tip: kopen die hap! :)

10. Spartan117

Spartan117 New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ondersteunt THPS 4 trouwens XboxLive? Anders wacht ik wel ff op deel 5...:cool: Ik kan deze info nergens vinden.

11. x-box player

x-box player Just because

Leuk Bevonden:
    1
    nee dat ondersteunt thps 4 niet. Maar voor thps 5 zal je nog wel 1 jaartje moeten wachten

Deel Deze Pagina