1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. XboxRulez4ever!

    XboxRulez4ever! XBW Luizak

    Berichten:
    1.335
    Leuk Bevonden:
    1
    @ grave zal ik en rogue gaan beginnen? moet jij alleen ff me tasjes etc aangeven ^^ ben vanavond weer online, echt ene kut week achter de rug dus
     
  2. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    lol, en je wilde nooit een rogue doen zei je? :cool:
     
  3. XboxRulez4ever!

    XboxRulez4ever! XBW Luizak

    Berichten:
    1.335
    Leuk Bevonden:
    1
    jah ik weet het maar ik word die paladin nu al zat :eek:... en wil dikke damage gaan doen hehe... en heb me er eindelijk een keer in verdiept en het lijkt me best gaaf haha.
     
  4. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    68 :F

    /yawn
     
  5. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Mc is endgame, en jij vergelijkt het met levelen.
    En dat 25 man slaat nergens op, dan raid je tog met 2 groepen?

    Net gerespect, drukte ik verkeerd... 2 keer.
    Nu al weer zat, destro doet meet dmg dan DP/ruin.
    http://www.wowhead.com/?talent=AV0bZfx00cZxx0tr0tVuVo
    word em. :D
     
  6. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    Dan hadden jullie misschien eerst maar is tot 70 moeten lvlen voordat jullie je guild uiteen lieten vallen door kicks? Die zijn namelijk zeker niet nodig aangezien er genoeg andere dingen te doen zijn als er 25 man uit de guild aan het raiden zijn zoals heroic instances en karazhan waar je maar 10 man voor nodig hebt.
     
  7. XboxRulez4ever!

    XboxRulez4ever! XBW Luizak

    Berichten:
    1.335
    Leuk Bevonden:
    1
    pfff heb net een rogue aangemaakt ( nu lvl 4) heb ik opeens een DC en kan ik er niet meer in :eek:...
     
  8. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Ik log net in, maar alles heeft uber-lag. :mad:

    Edit ; Lijkt voor alsnog gefixt nu.
     
  9. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    5% van 27... World server down. zomg!
     
  10. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Verveelde me net dood, was het questen en levellen/grinden beetje beu, dus ik ging een beetje doelloos de skill "fishing" halen :9 Ik ving de hele tijd niet en moest gelijk denken aan "Not even a nibble" uit pokemon :+

    Daarna nog wat low-levels geholpen met wat quests, voel me echt een held :cool:
     
  11. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet je beginnen met vissen in SW, of in elwyn.
     
  12. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Ding, 27. :cool:
     
  13. MiGilleS

    MiGilleS Green Mile User

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    0
    (Y)! ik vind het hele !!! goede reden! heel veel vrienden van mij zijn daardoor ook gestopt...

    zelf denk ik ook dat als ik 60 ben om hem te verkopen.. want NIEMAND wilt dan met mij Onixia ofzo. killen.. of andere een andere Boss.. ik vind dat TBC het spel aardig heeft verneukt ook omdat niemant epics heeftt maar allemaal greenies.. ziet er niet uit!

    te jammer!!

    de wapens zien er ook heel anders allemaal uit.. hele andere stijl ineens! :mad:

    maar verder:

    DING 50! weer in +- 5 uurtjes.. ben benieuwt of ik in april 60 ben (ga nu minder spelen denk ik..)

    heb nu vette shoulders alleen +11 inntelect dus heb er weinig aan.. ook zit er +11 stamina op maar tja ik wil strenght en agility! :9
     
  14. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Dat heb ik ook. Vind de game nu nog wel leuk. Maar ik weet niet wat ik ga doen als ik ooit eens de 70 haal. Ik vind het leukste van de game nu gewoon een beetje met leuke mensen een instance clearen, en kijk er enorm naar uit als ik straks een high lvl Instance zou kunnen doen. Maar of dat ooit haalbaar is, betwijfel ik :)
     
  15. MiGilleS

    MiGilleS Green Mile User

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ! JUIST! dat ja! en alsof lvl 60 niets meer waard is.. alsof lvl 60 naar 70 is door geschoven je dus nog een keer naar lvl50 om het zo te zeggen moet grinden!

    en 70 is bijna onmogelijk aangezien dat hetzelfde zou moeten zijn als van 1-60.. dus das weer 4 maanden! en DAN kan ik pas naar leuke instance voor epics enz.
    jammer heel jammer! en je kan er ook NIKS meer aan doen ! Bliz ad meer na moeten denken en dus niet die greenies zo goed moeten maken en de outlands als neiuwe grind spot moeten doen maar net als nu gewoon instance ect.!

    te kloote
     
  16. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Naja, zo heel erg zal het ook wel weer niet zijn. Maar "wij" zijn gewoon eigenlijk op het verkeerde moment begonnen met WoW :9

    Spreek op dit moment ook iemand gewoon op Skype, die sinds vandaag een lvl 70'r heeft. En volgens hem is er gewoon geen reden voor paniek dat je geen goede gear zou kunnen krijgen :)

    Game on !

    /Edit: En weer een updatje :9

    Gevalletje snelheidsduivel hoor ! Na een half uur nog geen 3,5 mb binnen met die verotte Blizz downloader ...
     
    Laatst bewerkt: 16 feb 2007
  17. BuGaBoO

    BuGaBoO Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    60-70 is echt niet zo zwaar hoor, met restbonus krijg je 1000 xp per kill, nog iets meer zelfs. En de blues zijn toch echt wel beter dan greens hoor. De level 60 instances zijn inderdaad niet zo nuttig meer om te doen, maar om nou voor de 100e keer strat baron te doen is ook niet zo boeiend meer. :{
     
  18. MiGilleS

    MiGilleS Green Mile User

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    0
    mja dat is wel waar idd.. alleen zou ik graag die armor krijgen voor rogues.. (die rode spullen..)
     
  19. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Het lijkt me inderdaad klote als je nu bijna lvl 60 bent en dat je dan nog eens naar 70 moet gaan, maar zo heel langzaam gaat het niet hoor. Ik heb het zelf (vind ik) slim aangepakt, ik ben gewoon eerst op alts gegaan waardoor mijn hunter lekker rested was. Nu bijvoorbeeld doe ik hetzelfde, ga zaterdag naar een vriend waar we dan samen gaan LvL'en, dus wacht ik gewoon tot zaterdag, dat zijn weer 10 bars rested :).

    En over die Epic en greenies is bullshit, op LvL 70 heb je zeker wel vette barbaarsche wapens.. Ik vind het eigenlijk wel grappig dat iedereen nu met greenies loopt.

    MC epics worden nu wel snel vervangen, maar ik deed MC gewoon voor de fun en een beetje voor de wapens/armor. Alleen jammer was dat we pas laat zijn begonnen met raiden, we zaten net in BWL en toen kwam TBC.. Toch jammer.
     
    Laatst bewerkt: 16 feb 2007
  20. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik was iedere dag level up gegaan die ik gespeeld heb...
    En die greenies zijn juist goed, dat is een reset zodat iedereen weer ongeveer dezelfde gear heeft.
    Als je tbc aanschaft zul je zien hoe leuk het is, ik wil eigenlijk gewoon niet meer terug naar Azeroth omdat het daar nu oersaai is.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina