1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty 3 [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 7 feb 2007.

  1. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan ook hier, omdat vooral CoD3 er last van heeft, en niet iedereen weet dat het aan zijn router ligt.

    Maar het kan helemaal geen kwaad. Hooguit werkt het niet voor je Xbox 360. En al zou je internet ineens niet meer werken, je hebt altijd toegang tot je router, en de instelling is binnen een paar seconde gewijzigt. Met andere woorden, gewoon proberen.
     
  2. scooby doo

    scooby doo Active Member

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had t probleem ook vastlopers en gamesession no longer av andere router eropgezet en t loopt als een zonnetje helemaal geen probleem meer ;)
     
  3. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Pfew heb nu pas 950 gamescore, wordt een lange weg naar de 40.000 :9
     
  4. Dioxic

    Dioxic Guest

    Daar al, ik zit nog op de 160 of zo, lol. De 40000 achievement gaat nog verder dan die van Gears ;/
     
  5. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    hehe zwaare achievement :p heb er nu 12.000 mp points maar ga niet echt meer verder denk, andere spellen hebben nu me voorkeur :D
     
  6. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zit aan 1705.Dus nog even en ik heb die achievement van 2000
     
  7. Stridone

    Stridone Active Member

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    Teambattle in Eder Dam is echt heerlijk, zo verslavend. Ook Poisson is een vette map, samen met Argentan.
     
  8. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Damn vage shit, kzag net 1 friendly als een vijand, en toen ik de vlag pakte, en dood ging, healde de medic me, en pakte de vlag.. Maar de vlag bleef liggen dus na een poosje had 5 man de vlag in de hand 8)

    In 1x gewonnen :9 Vaaag
     
  9. Moulijn

    Moulijn Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

    Ben tevreden speler van CoD3, heb geen last van bugs of iets dergelijks, misschien één, maar dat kan ook aan mij liggen. Hier komt ie: In de scene the forrest, moet je op een gegeven moment een mortier bedienen. Dat gaat mij verder wel goed af, alleen ik blijf maar bezig. Ik kom gewoon niet verder. Ik heb denk ik wel 30 van die dingen afgeschoten, maar kan niet over de houten meer heenklimmen. Iemand een idee? Waar moet ik vooral op richten? En krijg ik een tekst in beeld als de hele blokkade weg is ofzo?
     
  10. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    daar zat ik ook te kloten, omdat ik niet wist dat je je pookjes moest draaien (om de stand/richting vd mortier te veranderen) 8)

    Maar je kan pas verder wanneer je alles kapot hebt en er een tekst in beeld komt idd.

    gewoon op die kapotte vrachtwagen, de houten kruizen enzo mikken, dus van links naar rechts die ophoping mollen :9

    //edit 1303 gamepoints, dus die Captain achievement moet wel lukken.

    Met gametype war krijg je de meeste kills imo
     
    Laatst bewerkt: 15 feb 2007
  11. Dioxic

    Dioxic Guest

    Klopt, daar zit tenminste geen limiet aan, ik had eens 71 punten kunnen verkrijgen in 1 potje, mijn record tot nu toe ;p
     
  12. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    Je moet op die fuel barrels schieten, en op die vrachtwagens.
    Die soldaten blijven maar toestromen, totdat jij alles hebt gesloopt (duitsers killen helpt dus niet!)
     
  13. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    eindelijk de achievement capitein is binnen.Weet er iemand hoe je die achievement krijgt ALLERGIC TO BULLETS ?.ik ben in een missie al meer dan 30 keer geraakt of moet je dood zijn.Die achievement voor war is moeilijk daar gaan altijd 8 man rond die vlag liegen
     
  14. s0kkie

    s0kkie Nicolas Corbin

    Berichten:
    919
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb die gehaald in de eerste tank missie met de Polen
    gewoon minder als 30 keer geraakt worden
     
  15. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    Conservationist 20
    Complete a mission using less than 300 rounds of ammunition.

    kan iemand mij vertellen, bedoelen ze bijdie archievement een complete missie (dus bijv HEEL chapter 1???) of gewoon het stuk tussen2 checkpoints??
     
  16. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    ah minder dan 30.Ik dacht meer.bedankt
     
  17. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    nee ze bedoelen de hele missie.Gewoon heel veel knallen
     
  18. s0kkie

    s0kkie Nicolas Corbin

    Berichten:
    919
    Leuk Bevonden:
    0
    nee, juist zo min mogelijk knallen :9
     
  19. Dioxic

    Dioxic Guest

    Hebben jullie net ook een update gekregen?
     
  20. Aquilas

    Aquilas Active Member

    Berichten:
    382
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee. Maar ik heb dat ook wel eens dat ik een "update" krijg terwijl er geen nieuwe is eigenlijk (bij Burnout Revenge heb ik al 5x ofzo een update gehad terwijl er maar 1 is verschenen ervoor).
     

Deel Deze Pagina