ik heb begrepen uit een topic over fifa2003 van dat die xbox sega packs dus met die gt2002 en jet set ofzow die oude x-boxen zijn is dat zo?
ja idd maar die zijn zeker niet slechter dan de nieuwe hoor in de nieuwe zit gewoon een ander, even goed, maar wel goedkoper moederbord
ja bij halo wel.. op deze site kan je xbconnect downloaden waarmee je online kan.. en natuurlijk op 14 maart xbox live
xboxconnect ownt. k heb ff een tweede netwerk kaart geregeld en daarme kan ik ff een kabeltje leggen naar mn xdoos. de andere kaart heeft een verbinding met de router (en die op zijn beurt weer met het adsl modem) k ben benieuwd of het werkt.
he fallout wat jij hebt dat werkt. ik heb et zo ook ongeveer met me computers. heb beneden een tweede netwerk kaart in zitten. en die loopt naar boven naar de hub. en alle andere compu's zitten daar op aangesloten. kan ook via internet spelen op comp. maar je moet wat instellingen doen met je proxy-server. maar das niet zo moeilijk. en als je windows xp hebt is et helemaal geen probleem.
link ... als je hem geinstalleerd hebt moet je een usb kabel vanaf je computer in je xbox doen en ik dacht ook een netwerk kaart in je comp hebben zitten.. dan kan je via dat programma online
okk alles is gedaan ik heb me kabel in de xbox gedaan via de computer en nu ?????????? ik heb ook al die proggie gedownd.. ja sorry ik heb niet zo veel verstand van computers ..