IK VIND SC echt soms gewoon te fuckin moeilijk. Ben nu nog steeds bij missie 3, bij t stuk dat je eerst de south win (keuken) in moet, dan knock je ze down. Eerst lukte t me nog wel om de guard die een verdieping lager staat neer te slaan, maar dat lukt nu ook al neit meer, dan ben je nog zo stil en langzaam, toch hoort die je, lijkt wel hoe meer je t stukje speelt hoe sneller die je hoort. Mocht ik dan met geluk daar voorbij zijn, zit ik wel weer vast omdat die guard bij de computer niet eens meer met 1 of 2 headshots te killen is, schiet je er als nog 10 op zn hoofd gaat t alarm af en loopt ie nog vrolijk verder. Ik heb dit stukje nou al tig keer over nieuw moeten doen en wordt dit spel zo eht spuugzat. Dit is niet leuk maar/ slaat nergens meer op. Ik begin t dan ook hoe meer x ik t overnieuw moet doen steeds een kloterdere spel te vinden.:r :r :r Is dit stukje bij iedereen zo vervelend/saai
Ik vond em juist precies pittig genoeg... maar zeker niet te moeilijk. Ik denk dat je er gewoon geen reet van kan
nee, ik vind het helemaal niet klote en saai, maar juist leuk.... ik hou wel daar een beetje van. op een gegeven momwnt kom je er namelijk wel voorbij. je moet gewoon kijken wat je verkeerd doet en dat later verbeteren. wat ik toen deed was stiekem achter dat ene ventje bij die computer sneaken en hem neer slaan, en later die andere neergeschoten, en de lichamen verstopt... toen achter de pc gaan staan en w8en tot die kononel kwam en die toen overmeesteren
Dat deel is juist easy. Je moet die guard bij de comp gewoon vanaf de 1ste verdieping een headshot geven. Hij ligt meteen. Dan sluip je naar de guard bij de deur. Knock je down. Dan komt die commando gast die gaat bij comp zitten sluip je en pak je vast. makkelijker kan niet
Stukje heb ik net gehad, alleen jij speelt het verkeerd, je hoeft daar geen 1 schot te lossen, probeer eerst die 2 hulpjes knock out te slaan, leg ze in de koeling, en ga dan door bij die deur, je wacht op die guard en je wacht af dat je hem kan grijpen of een goed gemikte headshot ( dichtbij ) dan ga je rechter trap langzaam naar beneden grijp je de man en sla hem neer en leg hem in een hoekje, en dan sluip je gewoon de Linker trap af om die gene te pakken bij de computer, als je die hebt neergeslagen pak je de laaste en wacht je tot de kolonel komt en pak je die en ga je naar die oogcontrole.. Klaar ben je.. Peace of cake. €lp
De eerste keer kon ik makkelijk die quard neerslaan die op t balkon staat te kijken maar als ik er nu steeds naartoe probeer te sluipen ziet ie me steeds sneller, lijkt t wel, en die gast bij de compu heb ik vaak genoeg gehad dat die bij 1 of 2 goede headshots niet doodging, wordt eerders maar weer opnieuw proberen, hopelijk lukt t dan wel want zo begint t spel echt bagger te worden en dit stukje is nu zo saai Geef mij maar liever een makkelijkere game
Ik ben iets verder ik zit op het dak dan kan ik mezelf laten zakken met een touw. Dan kan ik door het raam springen alleen heb ik geen kogels meer om dat ventje om te leggen. Ik kan hem niet neerslaan want dan ben ik al doodgeschoten. ???????
Ik vind SC echt niet te moeilijk. Ben altijd wel ff bezig met het zoeken naar een oplossing, maar heb nooit gegrepen naar een walkthrough of dit forum. Vind het altijd opvallend dat er zoveel mensen zijn die problemen hebben en niet verder komen. Je wilt toch juist een beetje dingenuitvinden? Ik vind het fantastisch als ik een, op het eerste gezicht moeilijk, probleem opgelost heb
Ik heb er ook al ferm op gevloekt, maar er zijn dan ook weer stukken die echt heel tof zijn. Na een paar keer opnieuw spelen vind je het wel. Maar het hangt ook een beetje van je voorkeur af. Het is niet omdat het game overal hoge scores krijgt dat jij het tof moet vinden eh.
hehe te moeilijk SC? dis nog niks man. al die checkpoints eitje. in een weekje of anderhalf met studie en al uitgespeeld. halo op de hoogste moeilijkheidsgraad in je eentje. das moeilijk .
idd. dat voelt gewoon goed. walkthroughs zuigen ass. net zoals adventures zoals the dig. tis gewoon zo geil als je na drie dagen kloten eindelijk iets opgelost hebt. s gewoon goed voor je zelfvertrouwen . maar Splinter Cell heb ik nergens ECHT moeilijk gevonden eigenlijk.
Ja, ik vraag hier meestal wel wat kleine dingetjes waar ik echt nei tuitkom omdat ik de game verder wil spelen, dan vind ik neit echt cheaten. €lp
Splinter cell ownt gewoon die 2 kok's in de koken hoef je helemaal niet neer te slaan ik ben nu bij dat stuk waar al die commando's zitten das wel ff moeilijker dan dat andere stukje
ik heb splinter cell niet gekocht, en ik ben blij, want ik weet toch precies hoe het zou gaan: ik zou de controller door de tv hebben gegooit... edit: uit frustratie he
alleen uit frustratie.. ... als ik naar een vaag tv programma kijk dan gooi ik een plantenbak door de tv ofzo, zonde van m'n controller he...