volgende week zaterdag is er een herkansing, weer om 19.00. ik update een lijst met de deelnemers als ik ze binnenkrijg... Hier een lijstje met de mensen die niet op kwamen dagen of snel weggingen: frozen NL casper018 st33lo fulaani pitbull nlx Grtz ertz0r
erg lastig zo, je kan beter je xbox op deticated zetten met een automatische launche van 15 sec, en dan gewoon een paar mensen inviten als je er 3 in hebt komen er vanzelf meer mensen en heb je die achievment zo. beetje lastig om telkens 16 mensen te inviten.
dit heb ik met Erzor dus al velen malen geprobeerd maar is helaas niet gelukt, daarom hebben we besloten deze thread aan te maken om zo iedereen gelukkig te maken met , in mijn ogen, deze belaggelijke Achievement(net als de true identity achievement)
doe ik niet ik vindt het gewoon lame dat ze dit soort dingen er in zetten!.... ik bedoel ik wil een challenge en geen k^^ rare dingen in een spel van 55 eureo WTF
idd... die shit is echt nep... en die 15 gamerscore is niet zo heel belangrijk maar ik wil een spel gewoon uitspelen (los van die true identity achievement) nu alleen nog replies als je mee wil doen plz...
zet mij er ook maar bij, en zeg maar wanneer ik op xbox live moet inloggen dan! Me live nick is casper018
ok dan doe ik dat. Kunnen we nu eindelijk verder met deze thread? hoeveel hebben we er nou 7? als we er 16 hebben prikken we wel een datum
Ik doe ook wel mee, stuur maar een voice message of bericht op mijn live account. Dan weet ik waar het over gaat + stuur datum en tijd eventueel. Aankomende 2 weken doordeweeks redelijk veel tijd daarna niet meer.