Ik heb de Xbox op de release gekocht en heb nu de volgende spellen (in volgorde van het vetst) -Halo -Munch Oddesey -Rally Sport Championship -Project Gotham Racing -DOA 3 -Amped
ik had de xbox gelukkig 2 dagen voor de release kunnen krijgen. ik heb er deze spellen bij: 1. halo 2. Amped 3. DOA3 4. PGR 5. RalliSport Challenge rallisport challenge vind ik leuker dan pgr. halo vind ik alleen leuk met co-op, en doa3 vind ik single player ook bagger. maar de enige die me zeer tegenvalt is PGR. maar de rest vind ik het leukst als je ze multi-player speeld.
wat pgr bagger, i mag je nu al niet, ik vin hem even vet als gt2 vroeger op me psx wat is er fout aan dan
Halo PGR Abe&Munch Mex Peen Morgen Obi (als die er is) en RSC. Enneh...PGR bagger!? Loop al drie dgn met een stok in m'n broek van dat spel
Xbox vanaf 7 maart, vetste games in mijn bezit : -Halo -PGR -Amped -Rallisport -NHL 2002 -NBA 2002 -DoA3 -Fuzion Frenzy -Munch ehm zijn ze wel volgens mij
Van wreed naar goed: Halo Amped Jet Set Radio Future RallySport Hopend deze lijst binnenkort aan te mogen vullen met: DoA3 Genma Onimusha Tony Hawk 3 Munch Obi-Wan
Ik heb Halo, PGR en DOA 3. K' vindt ze allemaal erg cool, op hun manier, Halo het verslavendst I think, maar die heb ik al op singleplayer (normal) uitgespeeld mzzl Munch and Abe
- Halo - Oddworld: Munch's Oddysee - Project Gotham Racing - Blood Wake - Amped Welke ik het gaafste vind? Ik vind ze eigenlijk allemaal wel gaaf.