1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Test Drive Unlimited [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 15 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Is alleen bij sommige auto's, dat zijn dan in het echt bestaande tuning paketten. Bij de Mercedes SLK55 heb je ook zo'n kit, daar zitten ook andere wielen bij, maar of ik die nou echt mooi vindt...;) De Alfa GT krijgt een dikke bodykit, en de 18 inch spaakwielen als je die er niet op had. Probeer zelf maar eens uit, ik weet niet of dat ook bij meer auto's is.:)

    LOLO-)

    P.S.: Heb weer een Alfa GT, ditmaal Alfa Rosso Red, 18 inch spaakwielen, beige interieur, niet getuned (ofcourse;)). Herrinner me nu weer hoe lekker hij toch rijdt!! Schitterend geluid, stuurt fantastisch, en als je de Driving Aid uitzet lijkt hij wel de meest extreme vorm van ADHD te hebben.8) Mijn garage (Huis is nu Hoomaluhia Paradise in het zuidwesten, Garage Capacity is 4 cars) is nu gevuld met de Alfa GT (_O_) , een Lambo Gallardo Spyder (zwart(niet met die glans), donkergrijze 5-Y spaaks wielen, zwart interieur) , een Lambo Miura (geel, grijze zijskirts, grijze wielen) en een MV Agusta Tamburini. Ze zijn allemaal niet getuned. Ik moet zeggen, allemaal fijne karretjes.:thumbs:
     
  2. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Heb je maar 4 auto's of zijn dat je favorieten?

    Even over die bodykit etc van die Alfa GT, hoe krijg je die eigenlijk??
    Moet ik dat downloaden of kan ik die ook krijgen zonder xboxlive?
     
  3. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest


    Zodra je je wagen tuned krijg je bij sommige wagen een het originele spoilerpakket. :)
     
  4. timbrouwer

    timbrouwer Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja idd, 2 auto's is eigenlijk best weinig. Ik heb er iets van 70 ofzo
     
  5. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ik heb er ook iets van 70, want je hebt er zowieso al veel nodig voor races waarbij je bijvoorbeeld een Maserati 3500GT of een Pagani nodig hebt. En ik ging ook voor die achievement van dat je 50 auto's in je bezit moet hebben, dus dan tikt dat wel aan als je niets verkoopt.

    @ Sinnerz, oke dan ga ik dadelijk wel eens die Alfa GT tunen, lijkt me wel gaaf dat spoiler pakket!


    Overigens ben ik nu nog steeds op 75%, nadat ik gisteren weer wat races had gevonden door rond te cruisen en die heb ik dan ook maar meteen gedaan. Het waren er ongeveer 8, dus nu gaat het wel langzaam voordat je een % omhoog gaat. En ik heb nu 3024 miles ontdekt, dus nog 1976 miles te gaan.

    Zou misschien iemand een foto ofzo kunnen maken van zijn map waarop hij al bijna alles gehaalt heeft? Want nu kan ik wel overal naar toe rijden, maar als het niet de goede wegen zijn vind ik ze ook niet.

    Misschien iemand tips daarvoor? Of moet ik meer in "stadjes" gaan rondrijden inplaats van rond te rijden op grote wegen (snelwegen)? _0/
     
  6. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214


    Na wat zoeken in dit topic kwam ik deze geweldige post tegen!!! \o/

    Maar hoe moet ik precies weten welke weg bijvoorbeeld C-6, D-2 of A-6 is??

    Want op deze map staat het ook niet:

    http://www.myfilehut.com/userfiles/20746/oahu_map.jpg


    Veel dank alvast! :p
     
    Laatst bewerkt: 18 feb 2007
  7. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest


    Bovenaan de map staat toch A, B enzo? :)
     
  8. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Iemand in voor een Cruise? NU op dit moment? Gaan we naar het Circuit ofzo vanuit een punt en rijden we daar wat rondjes ?
     
  9. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    OMFG! Zo logisch als wat, maar ik kwam er natuurlijk niet achter :p. Wel erg bedankt hoor!!!
    Met dat lijstje van pjotrski en deze map kom ik wel verder!
     
  10. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Is dat een fout is het spel? Als ik de lijst tel in het spel van de Models en Lifters dan kom ik uit op 19.
     
  11. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb alleen die 4 auto's.:D Over die Alfa, koop er gewoon een, en ga naar de Forza Tuner.:)

    Ik heb ook nooit meer dan 1 huis, tenzij ik zo'n collector achievement wil gaan halen. Ik heb alleen die 4 auto's, en daar heb ik meer dan genoeg aan. Anders krijg ik ook weer dat gekloot met die change place enz.:b:
    Als ik een bepaalde auto nodig heb voor een race of challenge, dan huur ik hem. Als ie niet te huur is, koop ik hem even, doe de race en verkoop hem weer.:) Ik doe de laatste tijd eigenlijk geen races meer. Zit alleen maar te cruisen.\o/ Ik doe allen effe de 180 mph als ik geld nodig heb.

    @ Arjan: Thanks!! Ben al heel lang op zoek naar zo'n lijstje. Zitten een aantal heel gave auto's bij!:thumbs:

    P.S.: Heb nu een Silver online abbo. Gelijk de gratis content gedownload. De Lexus vond ik geweldig, heel mooie auto, klinkt ook goed:). De Audi RS4 ziet er heel goed uit en stuurt fantastisch, maar viel qua geluid zwaar tegen=(. De Nissan Skyline klinkt middelmatig, maar stuurt subliem, en ziet er goed uit:thumbs:. De klassieke Corvette C1 ziet er afschuwelijk uit (als een
    trouwauto) , maar klinkt echt superieur:{. De Challenger tot slot, klinkt goed, maar ziet er uit als een oude Toyota coupe, met die lange overhangen, kleine wieltjes, smalle bandjes, en dat hij zo hoog op de wielen staat. En toch heeft ie wat:b:. Ik heb al een online career gestart, maar hoezo kan ik de online races niet doen!?:'-(
     
  12. Rob schouten

    Rob schouten Kruisdoos360

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    je hebt zelf je vraag al beantwoord
     
  13. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Lol Porsche-Fan, dacht dat je wel wat meer auto's en huizen in je bezit had :p

    Morgen opzoek naar de overige missies! Rondcruisen in mijn Gallardo is teh pwnage! :D
     
  14. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet wat je daar mee bedoelt.:+ Maar je krijgt toch zo'n 1 month Gold trial als je voor de eerste keer Silver neemt? Ik kan wel online spelen, ik zie de speciale online races dan ook op de map, maar ik zie geen hond rijden, behalve het offline verkeer en de offline A.I. racers:'-(.En de online races kan ik ook niet doen:'-(. Hoe zit dat?:confused:

    P.S.: Ga morgen ook NFS Carbon C.E. en 2100 MS points kopen. Heb er zin in!:) Heb in TDU nu in plaats van de Miura een Corvette Stingray, blauw, level 3 getuned (Tunen vind ik wél leuk bij U.S. Muscle cars. Wát een supergeluid heeft die auto!!:thumbs: Voor de rest heb ik nog steeds dezelfde Alfa GT, MV Agusta Tamburini en Lambo Gallardo Spyder.:)

    Nee, vind dat alleen maar minder leuk. Heb ooit eens het goedkoopste 10 cars huis (Kewalo Palace, in zuidoost Honolulu) gehad, maar vond dat al niet leuk. Ik wil niet meer dan 8 cars.:)
    Gallardo is idd vet.:)

    /edit: O kut, weer zo'n dubbelpost.|:-
     
  15. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ik heb NFS:C ook, is een erg vermakelijke game hoor!


    Ok, snap het aan jou kant ook wel een beetje, je wilt gewoon alleen auto's hebben waar je ook echt mee rijdt etc en zodat het overzichtelijk blijft, of niet?

    Ik heb nu like 70 auto's en ik heb in bepaalde huizen ook bepaalde auto's gesorteerd zodat ik toch kan rijden in zowat elke auto en zodat het ook een beetje netjes blijft.

    Gallardo is inderdaad vet ja! :p

    Ik moet nu nog 18 van die hitchhikers,model missies etc en dan heb ik ze allemaal.

    Ik ben ze nu aan het vinden via het volgende:

    -Dat lijstje van Pjotrski op de vorige pagina met alle missies uitgeprint.
    -De map van al die wegen uitgeprint
    -Toen op dat lijstje met alle missies, de missies aangestreept die ik al had voltooid (gekeken daarvoor in mijn huis bij info en dan rankings)
    -Van de missies die ik nog niet heb voltooid, heb ik gekeken op dat lijstje met alle missies en daarop gekeken op welke weg deze missies lagen
    -Met de coordinaten van de missies op het mapje gekeken en dan gewoon het gebied helemaal uitkammen, en dan kom je vanzelf je missie tegen.

    Werkt toppie!
     
  16. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Ik vind het alleen maar vet om veel autos te hebben kun je in elke auto keer rijden ;) Ga nu ff een Pagani kopen! Later

    PS als iemand wilt cruisen NU invite me maar
     
  17. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    zow net die Tantalus gehaald, vond het niet zo erg moeilijke rit :x 2de keer gehaald, eerst geprobeerd met een enzo :p maar die remde niet goed genoeg. Toen 2de keer met Lamborgini Galardo Level 3 tuned. Kwam op 6 min binnen + 15 sec straf. 15 sec over :) eitje :D lol
     
  18. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Wtf is de Tantalus?! Waar zit die challenge? En heeft iemand een Ford GT-R Concept of een Ford Shelby GR-1 Concept .. Ik wil het liefst die Shelby GR-1. Als je er toch vanaf wilt verkoop hem dan voor weinig aan mij
     
  19. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest


    Ik heb ze beide, voor 5 miljoen per stuk mag je ze kopen. Ze zijn uniek namelijk, ik moet ze dan zelf ook weer kopen. :{
     
  20. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Oeioei Sinners, ik zou dat niet doen=(. Niks tegen Doelie ofzo, maar Reward Cars kan je maar een keer kopen. Toen ik de Tour Of The Island deed, kreeg ik de Alfa Romeo 8c Competizione. Fijne auto, maar even later was ik hem zat.
    Ik verkocht hem, want ik dacht "Ik kan hem altijd weer gratis ophalen." Niet dus. Jammer, ik kan er alleen nog proefritjes mee maken, want ik zou hem graag weer willen hebben:).

    P.S.: Heb nu alle carpacks gedownload, en vind het grootste deel heel lekker rijden. Heb de Hoomaluhia Paradise trouwens geruild voor de Kahuluu Lost Eden (Garage Capacity: 6 vehicles) in het noordoosten. Erg leuk huis.:) Wat er nu in de garage staat is als volgt:

    Alfa GT (Rosso Alfa, 18 inch spaakwielen, beige interieur)

    Lambo Gallardo SE (Orginele kleur is Grigio Altair, maar ik heb hem bij de Paintshop Deluxe metallic zwart, met highlight ook metallic zwart gespoten, zodat je het verschil tussen de standaard zwarte achterklep en het zwarte paintwerk niet meer ziet. Wielen standaard donkergrijs en rood interieur)

    Jaguar XKR (Ebony zwart, Hydra wielen, zwart met eerste kleur hout interieur)

    MV Agusta F4 Tamburini (Red/Carbone kleur, goudkleurige wielen)

    Ford Mustang Convertible (Red Fire, 18 inch donkergrijze wielen, rood interieur)

    RUF Rt12 (Zilvergrijs(naam kleur weet ik effe niet meer), standaard 18 inch vijfspaaks wielen, zwart/beige/groen interieur)

    (De volgorde waarin ze staan betekent niks)

    Enne, ze zijn allemaal niet getuned ofcourse.:b:

    Heb in het spel veel goede auto's gereden, maar de RUf Rt12 slaat alles!:) Supersnel, megagoede wegligging, ziet er fantastisch uit en klinkt subliem, echt zoals een 911 hoort te klinken!:thumbs::thumbs::thumbs: Echt een auto die ik net zoals mijn Alfa GT onder normale omstandigheden nooit weg zal doen.:emo:
     
    Laatst bewerkt: 20 feb 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina