[Algemeen]Gears of War [deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 21 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Potmikje

    Potmikje Douwe Egberts User

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik nou apart vindt is dat in populaire games als GOW en bv Halo 2 zoveel glitches zitten...Of hebben minder gespeelde games net zoveel fouten? maar vallen die minder op omdat ze minder gespeeld worden:confused:

    Ik vraag me zelf af hoe je bij GOW je character weer aan de rechter kant van het scherm krijgt ? Dit is geen glitch en het is me (Als ik me niet vergis met iets anders) een keer gelukt om zeg maar van view te wisselen maar krijg t niet meer voor elkaar. =( Weet iemand wat ik bedoel ?
     
  2. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus dat bedoelde ze met stickers :)
    Vandaar dat ik vaak verlies in een Shotgun ''battle''
     
  3. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    ja heb ik ook een keer gezien, echt ziek was dat, erg rare glitch maar zijn poppetje blijft dan voor degene die hem zien de hele tijd dezelfde kant op gericht daardoor lijkt hij ook achteruit te lopen..
    helemaal met cookie x eens, tis gewoon een slim dingetje waar de één wel op komt en de ander niet, vind het geen cheaten want je maakt geen misbruik van codes oid in het spel maar je maakt alleen voor jezzelf iets duidelijker waar je op richt zonder de linker trigger in te drukken :D
     
  4. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    ik doe het zonder sticker gaat ook goed ik weet ongeveer wel waar de crosshair zit zelfde bij de sniper at de cs series ;)
     
  5. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Is GoW nou echt het uiterste wat we te zien krijgen qua graphics op de xbox360? Opzich is daar niks mis mee, omdat ik me na 3 maanden GoW me nog steeds erover verbaas hoe verschrikkelijk mooi het er uit ziet. Of worden de spellen nog steeds mooier? GRAW 2 vond ik namelijk echt niet mooier dan GoW.
     
  6. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Dit zijn nog maar de eerste generatie games hè, nu vind je het nog mooi maar over een jaar of 1, 2 is al helemaal niks meer....zie Halo 1 en Halo 2. Niet normaal groot verschil qua grfcs dan :eek:
     
  7. Cheeks91

    Cheeks91 Active Member

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    0
  8. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet je even een trailer opzoeken van Haze, dat zijn pas graphics.
     
  9. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ja, da's waar. Maar eerlijk gezegd vind ik Halo 2 minder mooi dat Halo: CE. Grafisch is 't beter ja, maar omdat veel dingen mooier zijn vallen de minder goed afgewerkte delen meer op. Bij Halo: CE had je één echte art-stijl, en zag alles er even netjes uit. Bij Halo 2 zijn er mooiere dingen, zoals de gezichten en wapens bijvoorbeeld, maar vooral de omgeving is véél minder mooi!

    En over de volgende generatie games, die worden mooier denk ik ja. Maar ik denk niet dat games als GRAW2 al de 2e generatie zijn, ik denk dat pas half dit jaar zal beginnen. Of misschien nog later.
     
  10. G Star NL

    G Star NL Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Raam op insane, drama.

    iemand tips?

    ik heb 6 "kogels" voor die torgue boog ofzo en 2 granaten.
    en standaart chainsaw wapen 600 kogels.

    ik ga zeker al een uur dood bij raam.
     
  11. Dioxic

    Dioxic Guest

    Gewoon doorzetten, doe je het co-op? Mijn advies is dat jullie dan allebei wachten op een torque en sniper. En dan allebei de torques afvuren en dan de snipers, dit scheelt reload tijden.
     
  12. breakcore

    breakcore ----

    Berichten:
    203
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had ook erg veel moeite. 8) Die torx bow doet wonderen i.c.m. sniper zoals Dioxic al zegt. Het is taai maar met een beetje geluk niet onmogelijk.
     
  13. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    iemand een idee hoe ge die archievement krijgt.ZEN EN THE ART RELOADING.want da lukt maar nie.
     
  14. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    gewoon herladen en dan op het witte streepje nog een keer op de herlaad knop drukken
     
  15. Potmikje

    Potmikje Douwe Egberts User

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Yup mijn eerste keer was echt lastig..maar je went eraan..veel met longshot/ torquebow in de kop schieten met active reload.

    Makkelijker in Co-Op want dan kun je samewerken...hoeft niet eens op live maar kan ook split-screen.

    Je kunt hem ook helemaal links vooraan klem zetten bij het lage muurtje..soms loopt RAAM daar niet verder en zit ie "vast" dan alles blindfire incl granaten en dan heb je m nog sneller.
     
  16. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Uhu, waar kun je eigenlijk zien hoeveel je er met een pistol, boomshot of torque bow hebt omgelegd online?
     
  17. The Bolster

    The Bolster --

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat kan je niet zien, moet je maar bijhouden met pen en papier :D
     
  18. Rikske

    Rikske UnRegistered User

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb de game dit weekend uitgespeeld op casual, is er nu veel verschil tussen hardcore en insane?
    Anders meteen beginnen met Insane :cool:
     
  19. The Bolster

    The Bolster --

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou meteen Insane doen, want anders moet je hem nog es utispelen :9 Alleen Raam en de glooming wretches zijn een beetje moelijk, de rest is zo te doen :D
     
  20. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Als je dat doet krijg je ook de achievements van Hardcore.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina