bij splintercell zit je dan achter het ventje of erboven of in hoe zit dat. als et zoals bij metal gear solid is dan vind ik et egt klote. want je ziet dan bijna nks als die ventjes heel dicht bij zijn.
Tja, first person lijkt mij eigenlijk niet echt leuk bij dit spel ! Bij 3rd perdon zie je tenminste nog wat van je omgeving, want bij first person moet je het caracter helemaal draaien
als je je pistool trekt wordt t 1st person, bij lopen is t 3d maar moet je zelf wel je camera meebewegen als je links of rechts draait
ja t is maar hoe je t noemt, ik noem t meer 1st person omdat je bij t trekken van de pistool sam fisher niet meer ziet, alleen wat je in een 1st person vieuw ziet. Je zout shouderperspective kunnen noemen.
1st person zou misschien NOG sfeerverhogender zijn (ooit Thief 2 gespeeld?? ) alleen zouden dan de moves (split jump enz.) niet meer te zien zijn, en dat is toch ook wel moddervet! Misschien hadden ze een 1st OF 3rd person -mogelijkheid erbij kunnen doen... Misschien iets voor SC2?
Nee, want ik verwacht/denk dan dat het ten koste gaat van de gameplay, als je kan focusen op 1 ding, bijvoorbeeld 3rd person, dan wordt dat gewoon nagenoeg perfect, zoals in splintercell nu, maar als je 2 dingen gaat doen, dan worden ze allebei minder. tenminste, dat zijn mijn verwachtingen
word ook wel eens 2e persoon genoemd, als je van dichtbij recht achteriemand staat. met 3e persoon is dus vrij rondkijken om de persoon heen. en 2e is als je gelockt tegen het achterhoofd aankijkt. is niet echt officieele term, maar heb wel eens gehoord.
3th person is perfect met SC!! als ze dat gaan veranderen vind ik et spel een stuk minder. wat is trouwens 2th person?
Jij zet de camera zoals jij dat wil........ dat betekend dat bugs zoals tegen een muur aan lopen en vast lopen beperkt zijn of helemaal weg zijn. het is gewoon heel handig
2nd person is als het personage op je afloopt dus dan zie je het gezicht van je poppetje in crash bandicoot kan ik me het herrineren dat je soms had, een ander voorbeeld heb ik niet