[Algemeen] Defecte Xbox 360 consoles [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 20 dec 2006.

?

Hoeveel defecte Xbox 360 's heb je inmiddels gehad?

  1. 1

    40,1%
  2. 2

    13,0%
  3. 3

    4,0%
  4. 4

    1,9%
  5. 5

    0,3%
  6. 6 of meer

    2,2%
  7. geen

    38,6%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Ik had net voor de eerste keer de "Disc Unreadable" error. Hebben meer mensen dit of is mijn Xbox 360 dood aan het gaan? Ik lees namelijk vaak dat het hiermee begint.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 19 feb 2007
  2. lol

    lol Active Member

    Berichten:
    378
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee meestal ligt het aan de disc ,maar 1 keer is niet erig.Welke game speelde je toen je die disc error kreeg trouwens
     
  3. blingbling

    blingbling Pablo

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    probeer deze link eens van Microsoft, daar staat een code op om het cache gedeelte van de HDD te wissen.
    http://support.microsoft.com/kb/907586
     
  4. Dionskateboarder

    Dionskateboarder Half past Dead

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    dat heb ik ook heel van dan komt er zo'n schermpje van links, zelfs bij games waar helemaal geen krasjes opzitten:'-(
     
  5. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Ik speelde Rainbow Six: Vegas.
     
  6. Thron

    Thron Active Member

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo...ik ben inmiddels toe aan mijn 3e kapotte 360. Ik krijg nu om de haverklap de melding dat ik mijn disc in een 360 moet stoppen terwijl 'ie daar natuurlijk gewoon in zit. Vaak zit de dvd wel in het laatje en staat 'ie in het dashboard op insert disc... Met de helpdesk gebeld en nu krijg ik eerst een nieuwe xbox toegestuurd en dan pas hoef ik mijn oude in te leveren. Ik vind het heel vervelend dat ze zo vaak stuk gaan maar de service heb ik niets over te klagen...
     
    Laatst bewerkt: 19 feb 2007
  7. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Mijn box doet de laatste tijd ook heel gaar.

    9/10 keer gaat de lade niet open omdat tie vast blijft haken aan "iets". Onder het spelen van een spel gooit hij ineens de lade open wat niet lukt omdat tie dan blijft steken en vervolgens begint dat middelste lampje te knipperen en wordt ik naar het dashboard terug gebracht. echt balen.. en ik snap niet waar die kuren vandaan komen. Ergste vindt ik dat ik 6x moet drukken zodat ik eindelijk een spel in de lade kan leggen. Een vriend van mij heeft precies hetzelfde en heeft net als ik een premium.
     
  8. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb de mijne ook weer terug. Bijna lettelijk de mijne, want ik heb er weer een uit 2005, net als toen ik op de launch had (m'n laatste kapotte was ergens uit 2006). Ben benieuwd hoe lang die het gaat volhouden dit keer....
     
  9. andy

    andy Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    heb na mijn overleden xbox 360 in december 3 keer achter elkaar een verotte xbox gehad veel problemen met ups verkeerde aflevering nooit terug gebeld door costumer service blah blah echt een heeeel lang verhaal heb toen klacht ingediend bij microsoft dat dit niet langer kon zo.spelen die eikels het weer door naar costumer service tewijl ik heb gezegd dat ik geen gereviceerde xbox meer wou nu ben ik eindelijk door manager in de uk gebeld en krijg een splinter nieuwe xbox en gears of war want die was door een defecte xbox gekrast plus een controler dus gewoon op je strepen staan en niet laten afschepen
     
  10. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    mmm. nu moet ik opeens denken aan een topic een tijdje terug waarbij een jochie een 360 per ongeluk ontvangen had, maar het pakketje eigenlijk voor de buren was. En toen uit pure egoïsme de box zelf gehouden heeft. Was dat niet toevallig jouw xbox?
     
  11. DanMan nr1

    DanMan nr1 Active Member

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik heb mijn derde 360 vandaag binnen twee weken nieuwer dan mijn vorrige.
    Precies een week geleden opgehaald door UPS wat een drama was dat met het afleveren zeg maar goed al met al toch nog snel geregeld.

    Ben benieuwd hoelang deze het volhoud, hij is een stuk stiller dan mijn vorrige
    maar de cd lade geeft nu al problemen hij gaat heel moeilijk open, even aankijken anders maar weer bellen.

    Ik blijf toch huiverig en durf nog niet het spel erin te doen waar hij op vast liep.
     
  12. Farmir

    Farmir VIP User

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    0
    He jongens...
    Het consumenten tv-programma KASSA besteed aandacht aan kapotte xbox-360 schijfjes of schijfjes waar krassen op zitten. Mensen die hier last van hebben lees dit.

    het orginele bericht van de site:
    Wat te doen met de Xbox die je spelletjes uitschakelt? Als je vervolgens met Microsoft belt met deze klacht, wordt in sommige gevallen de Xbox omgewisseld. Maar niet in alle gevallen. Iemand anders kreeg weer van de klantenservice te horen dat ‘ze je niet mogen helpen omdat hun beleid is dat een console geen krassen maakt’. En dat is natuurlijk raar, zeker gezien de klachten die wij binnenkregen en die ook op diverse fora op internet te vinden zijn.

    Over het terugbetalen van bekraste spellen doet Microsoft nog veel moeilijker. Diegenen die zich bij ons hadden gemeld, kregen geen van allen hun games vergoed. De reactie die wij van Microsoft krijgen is zeer summier. Wellicht dat dit te maken heeft met het feit dat het hele Xbox team van Microsoft Nederland op dit moment in Amerika zit, maar toch. Nu stelt Microsoft namelijk dat als de Xbox 360 console stabiel wordt geplaatst en niet wordt bewogen of gekanteld, er geen risico is op krassen.

    Maar de praktijk lijkt toch anders. Kortom, veroorzaakt jouw Xbox 360 ook krassen op je games of dvd’s? En lost Microsoft dit niet goed op? Of vergoeden ze de kapotte games niet? Mail ons! We komen er in de volgende uitzending op terug!


    Om naar de site van Kassa te mailen over dit probleem:http://kassa.vara.nl/portal?_scr=main_contact
     
    Laatst bewerkt: 19 feb 2007
  13. aliasz

    aliasz Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    Spread the word!
    Volgens mij wordt het nu lekker doorgegeven!,
    en nu nog een oplossing m.b.t de freezes a.k.a RING of DEATH, Christmas lights, Voeding, etc

    quote:
    "We have received a few isolated reports of consoles not working as expected."
     
    Laatst bewerkt: 19 feb 2007
  14. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina