ik weet niet of het zo hoord maar ik heb dus gister fifa2003 gekocht maar als ik het ga spelen hoor ik me xbox kraken ja de cdspeler dan en tijdens het spelen wert het beeld ineens zwart en stond er dat de cd mogelijk beschadigt of vies is maar dat kan niet want ik heb hem pas 1 dag en hij is nog helemaal schoon en ONGEKRAST om het maar zo te zeggen hebben jullie daar ook last van ?? het ligt niet aan me xbox want andere spellen doet hij wel goed trouwens ik heb dat ding pas een week....
http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?s=&threadid=10219&highlight=heb gebeld volgens mij had hij dit ook..weenie zeker.. kijk maar eens..
Volgens mij moet je je er niet te veel zorgen om maken. Dat gekraak heb ik heel regelmatig met de Xbox, dan kraakt hij één keer tijdens het spelen of tijdens een film en dan is het weer goed. Op de dag dat ik SC kocht en hem zojuist uit de ongeopende verpakking haalde kreeg ik ook disc damaged op het scherm, gewoon even opnieuw erin en daarna waarschijnlijk geen last meer.
dat kraken is normaal met fifa want dat doet ie met die van mij ook alleen zwart beeld heb ik nog niet gehad maar dat kraken is normaal. succes