medal of honer

Discussie in 'Algemeen' gestart door ronnie40, 30 dec 2002.

1. ronnie40

ronnie40 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat vinden jullie van medal of honer?
    is er iets van bekent dat ie straks ook voor xbox live in aanmerking komt? ik moet zeggen dat ik het wel een leuk spelletje vind die moffen afknallen. gnagnagnagnagna.

2. shootergod

shootergod Guest

ten eerste: het is medal of honor, honor staat voor eer, zoals je wel weet, en het is een heel leuk spelletje ( alleen op ps2 gespeeld), maar het heeft volgens mij geen xbox live mogelijkheden. En bovendien zijn hier al verschillende threads van. Als je mohf nog niet op de ps2 hebt gespeeld en nog niet op de pc, dan is dit een heel leuk spel!!

3. JanKost

JanKost Console Freak!

Leuk Bevonden:
    1
    nee, zit geen xbox live optie in, het is btw medal of honor, maarja dat boeit niet veel.
    Het is wel een leuk spel, dat wel. Grafisch niet super, maarja

EA doet naar mijn weten tot op dit moment ook geen xbox live bij elke game, ook dat weet ik niet zeker

4. TeiZ

TeiZ FeliXthaHouseCaT no1

Leuk Bevonden:
    0
    medal of honour,
    als je van een spel met veel sfeer houdt,duitsers knallen en leuke schietgevechten houdt, maar niet kijkt naar behoorlijke schoonheidsfouten dan is het een leuke koop. Ik ben er best tevreden mee, alhoewel ik em wel terug breng! (heerlijk die ruilvoorwaarden bij de mediamarkt ;) !!
    Als ie uitgespeeld is valt er niet veel meer te beleven denk ik, mede door het missen van goede mp en live...

5. shootergod

shootergod Guest

ja, mediamrkt is in dat opzicht ontzettend relax, maar nog een keer , jullie doen de wwarde van het spel verkkerd aan, door een u'tje of e'tje teveel. Het is duidelijk medalo of honor en daar is goed over nagedacht !! :D

ps: kun je em binnen 24 uur ruilen of ook op langer termijn??

6. shootergod

shootergod Guest

sorry voor de typfouten!

7. ronnie40

ronnie40 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    sorry voor het typ voutje (of is het foutje) maar goed ik vind het lekker spelen en wens jullie alvast een goede jaarwisseling;)

8. shootergod

shootergod Guest

Ja hetzelfde, maar heb je het al gekocht?? Ik was aan het twijfelen tussen mohf en serious sam, en ik heb voor die laatste gekozen! Ik heb mohf zowat uitgespeeld op de ps2 en serious sam is echt iets voor mij! :D

9. TeiZ

TeiZ FeliXthaHouseCaT no1

Leuk Bevonden:
    0
    wat dacht je van 2weken en geld terug?! 8)

10. ronnie40

ronnie40 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja heb em al gekocht net voor kerst is een gemakkelijke game, je loopt vrij simpel door de levels heen in ieder geval sneller als in splinter cell

11. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    mofh 1 had ik eerst op psx. mwa die levels waren vrijwel onmogelijk vond ik toen nog. het lijkt wel alsof die moffen in dat spel munitie hebben met de kracht van een atoombom.
    maar toen was ik 10 jaar oud ofzo. duzze... toen vond ik zelfs donald duck moeilijk.

12. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    ik heb m net besteld voor 34 euros en mij/ons gaat het om de multiplayer hoe is dit eigenlijk?????

13. macksplack

macksplack Guest

tja het is en blijft een poort dus grafisch moet je geen wonder verwachten, maar 1 ding is wel ckers bij deze spel het hebt de beste 5.1 geluid tot nu toe

Deel Deze Pagina