1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Crackdown

Discussie in 'Algemeen' gestart door boss, 21 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. inflatable

    inflatable Who's your daddy?

    Berichten:
    751
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt.. Als je die eerst afmaakt zal je zien dat er veel minder nieuwe gangmembers spawnen.. En zo heeft elke sub-baas een functie die als je die eerst afmaakt de eindbaas een stuk makkelijker maakt..
     
  2. METALFEAR

    METALFEAR Guest

    Heel veel mensen denken dat CoD zo is maar dat is niet het geval. Ik heb CoD2 nu al vanaf begin tot eind 5 keer op veteran uitgespeeld en blijf gewoon de Duitsters killen en dan komen ze vanzelf niet meer.....het lijkt alleen een eeuwigheid te duren. :b:

    By the way: ik twijfel enorm tussen Crackdown of GRAW2 :mad: (Ik weet het luxe probleem)
     
  3. inflatable

    inflatable Who's your daddy?

    Berichten:
    751
    Leuk Bevonden:
    0
    Tenzij je GRAW2 veel online gaat spelen zou ik gewoon voor Crackdown gaan.. GRAW2 is meer van hetzelfde als GRAW1.. Maargoed, dat moet je zelf maar beslissen, het zijn 2 totaal verschillende games..
     
  4. zOoz

    zOoz Pitolaria

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    0
    Vaag dat je het spel toch haalt terwijl je de demo niets aan vindt? Halo 3 beta? Of toch geld te veel... :thumbs:

    Ik heb nog een paar daagjes gedult dan heb ik weer geld en ga ik em kopen. Misschien ook nog wat classics, ligt aan de precieze financiƫle situatie....Kan eigenlijk niet wachten, ook vervelend dat mijn vakantie er dan zowat op zit ...
     
  5. Green

    Green Active Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    koop je ze toch allebei:)
     
  6. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zou voor crackdown gaan (en dat doe ik ook 8)) vond de demo van graw 2 namelijk 3 keer nix en de crackdown demo daarentegen vond ik super. hoop dat ik hem morgen of overmorgen alvast binnenkrijg :p kan niet wachten!
     
  7. the predator

    the predator Vliegent frietje

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga morgen na het werk maar even rondkijken bij de winkels waar ze games verkopen, grote kans dat ze hem dan al hebben aangezien ze meestal woensdag de levering binnenkrijgen en heeeel vaak dat games 2 dagen voor de release in de winkels liggen
     
  8. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Morgen zou geweldig zijn, maar deze game is het wel waard om te wachten.
     
  9. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Jah cker :) Alleen loopt mijn vakantie af dus ik ben iig blij als ik hem eerder heb :)
     
  10. snIz

    snIz PSN: xSn1z

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    2
    Dit ga ik ook doen, het is me al meerdere malen gelukt bij eerdere games(GoW bijvoorbeeld). Nu maar hopen dat ik hem morgen daadwerkelijk heb, heb echt zin om Crackdown te gaan spelen!:9
     
  11. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Ik ga ook even een kijkje nemen in de winkels. Het zou echt mooi zijn als ze 'm al zouden hebben.
     
  12. Roerbakmie

    Roerbakmie .....

    Berichten:
    602
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm.. heeft iemand hem al toevallig?:)
    Zit te twijfelen tussen: Def Jam: Icon of Crackdown.....
     
  13. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    idd, FRS in Utrecht had Battlestations ook op een woensdag. Dus tja succes, ik heb hem gepre-orderd dus ga niet op pad. ;)
     
  14. Qontroller

    Qontroller Q-dance fan

    Berichten:
    310
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik zou t wel weten.....

    Ik weet niet of je de demo's hebt gespeeld, maar die van DJ:Icon was echt slecht... Verder zit er in Crackdown behalve de single-player en het lekker ronddwalen ook een goede co-op mode, denk dat je veel meer aan dat spel hebt!
     
  15. masterspy

    masterspy Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb Crackdown ook gepre-ordered dus ik hoop dat ik hem morgen of vrijdag binnenkrijg
     
  16. koentje.k

    koentje.k Active Member

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    0
    Dixons in dordrecht hebben net een lading goederen binnen gekregen maar daat zat geen Crackdown bij. Vrijdag waarschijnlijk :eek:
     
  17. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    wow de nieuwe agents zijn echt cool. had ze gisteren gedownload maar kon niet zien welke het zijn tot nu (bedankt voor de post met de plaatjes) vooral 2 3 en4 zien er cool uit als ze super agent zijn. Denk dat ik voor de tweede ga alhoewel hij miischien iets te jungle is met zijn camo. de vierde is ook stoer met zijn helm
     
  18. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Je kunt dus gewoon eerst die dingen downloaden en later pas het spel gaan spelen. Tja ik vraag het maar misschien heeft die download eerst een bestaande savegame nodig of zowiezo een spoor van het spel. :+
     
  19. steenbok

    steenbok NL THE FEAR NL

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, je kan hem gewoon downloaden (je krijgt dan een melding dat die download alleen te gebruiken is met de retail-versie van de game). Zogauw je de game hebt pakt hij automatisch de download erbij.

    IK WIL DIE GAME NU HEBBEN GVD!!!!!!!
     
  20. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Ondertussen de 1e Gang verslagen! :)
    Wat ik merk, is dat ik veel meer ren, dan dat ik mij met voertuigen vervoer! Het jumpen van Gebouw naar Gebouw is gewoon heerlijk uitgewerkt...

    Ik vraag mij iets af over die mannetjes!
    In het begin scherm kun je dus je personage kiezen, en zie je 1 gezicht duidelijk.
    ACHTER dat gezicht zit nog van de zijkant hetzelfde personage met een uitbreiding zeg maar :9...
    Dus een extra bril, of masker bijvoorbeeld. Kun je deze nog halen als je personage beter wordt ofso?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina