Ik zit bij het zelfde stukje vast... het begin is heel makkelijk. Je wacht tot de bewaker de deur uit is, pakt het flesje rechts van je op en gooit die in de koelcel. De 2 koks lopen daar nu heen en die kan je neerslaan, maar je kan ook gewoon de kamer uitgaan! nu wacht je tot die bewaker het licht aan doet en die kill je ook. Als je nu aan de reling gaat hangen recht boven de bewaker de verdieping onder je en je laat los, is die ook bewusteloos! zelfde trucje bij de bewaker bij de pc en die bij de deur kun je makkelijk knock out slaan.. maar nu krijg ik de kolonel niet beet... Moet ik hem pakken als hij naar de pc loopt of als hij al op de stoel zit. Ik heb het nu al 20x gedaan maar ik krijg hem maar niet gegijzelt! alvast bedankt Erik
Splinter cell is juist iets te makkelijk in mijn mening, heb hem in 2 dagen uitgespeeld. ik speel nu op Hard. de laatste missie was wel pittig, toen ik met lift omhoog ging. had ik nog maar 1 airfoil ring. 6 kogels en 2 smoke grenades en toch nog 4 lui afgeknalt die op me schoten
Heb t net nog eens geprobeerd en dat aan t balkon hangen ging goed bij de eerste guard, 2de minder, daarnah heb ik de 2de met een headshot gedaan maar die lukte alleen als ik die van recht boven hem deed, en toen kwam dia kolonel binnen die me zag. Maar moet ik die gast die daar een stuk voor de desk staat gewoon laten staan of moet ik die eerst pakken voordat ik de computer gebruik?
Ik heb er 3 dagen over gedaan , om het uit te spelen op NORMAL. Maar bij sommige stukken waren wel echt klote , word ik echt pissed off van . hehe
ik heb nu toch een rot stukje...... er is een filmpje dat er een lift naar beneden komt. daar naast is een bezemkast,ga ik in..maar hoe kan ik nou onopgemerkt die soldaten uitschakelen
Je schiet te veel. Ik had op dat zelfde stukje nog zeker 45 kogels over in mijn rifle en iets van 30 in de pistol. Dit was trouwens ook op hard.
lijken verstoppen is alleen kut het moet juist zoals metal gear 2, gewoon overboord gooien of in een kast stoppe
Splinter Cell is op sommige momenten bijna geluk. Vooral het laatste level. Dat vind ik niet goed. Maar op een aantal momenten (de meeste) is het altijd te doen (als je er maar goed mee omgaat). Ik vind dat Splinter Cell veel beter had gekunt omdat ik ook in het laatste level het gevoel heb dat het snel ff af moest zijn. Ook zijn de grapics niet helemaal goed. Na HALO het beste spel op XBOX