Weet er hier toevallig iemand of je als je al lid bent van een ander house of je dan nog gewoon lid kan worden van de '6th house'? Of weten jullie of je bij de 6th house ook een stronghold krijgt?
Heb je wel goed opgelet? De 6th house is echt heel fout en bestaat officieel niet eens meer. Je kan dus niet lid worden, want je moet Dagoth Ur juist doden (hij is de leider van die Evil Bastards...:{).
Re: Re: [Morrowind] 6th house? Weet je zeker dat je je er niet bij kan aansluiten. Ergens in de main quest is er zo'n sixth house gast die zegt dat als je naar Dagoth Ur toe gaat je nog bij hem aan kan sluiten. Aangezien de vrije keuzes die je verder in dit spel hebt zou het me niet verbazen als je je bij ze aan zou kunnen sluiten.
Re: Re: [Morrowind] 6th house? OOOOOOOOOOOOOOOOF misschien wil ik wel bij de 'evil' house horen. Misschien:{ ]:-
ik heb wel zo n mannetje gezien zo n dreamer die zat te zeuren over 6th house dat ze terugkomen en dagoth ur verlost ons ofzo...mar ik had nix aan hem dus heb ik maar een storm atronachje gesummoned voor gezelschap....rn die dreamer getaunt.
Jij bent vrijgelaten (op het begin dat je met die boot komt) omdat je 'misschien' (eigenlijk zeker, maar ze zeggen misschien) de Neravarine bent: De uitverkorene om Morrowind te bevrijden van Dagoth Ur en the Sixth House z'n slechte plannetjes. dat is ongeveer de bedoeling van de main quest. daar kan je je dus niet bij aansluiten
Nee man, dat zuigt, niemand praat meer met je, niemand neemt je nog mee (geen dienstverlening meer ). En je kan niet tegen de zon.
Ik dacht dat je hiermee bedoelde het joinen bij de 6th house. Mijn excuses. Maar dat kan dus niet, das jammer.
Bedoelde ik ook, hij stelt wat vragen en ik dacht dat je misschien kon joinen, maar dat wil gewoon niet (zou ook wel vreemd zijn ).