xbox360 pakt externe harddisk niet

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door maka, 23 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maka

maka Hallo!

Leuk Bevonden:
    0
    hey jongens ik heb wat hulp nodig bij een externe hdd bij mijn xbox360... ik heb een plug&play 300GB externe harddisk gekocht en mijn xbox pakt em niet... hij is ntfs geformat... weet iemand misschien het probleem?

2. sanderSJE

sanderSJE Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    een 300 gb harddisk bestaat niet volgens mij.. welk merk is het?

3. maka

maka Hallo!

Leuk Bevonden:
    0
    maxtor... maar et doet er niet toe of hij bestaat ja of nee... ik heb hier hlp mee nodig... en tuurlijk bestaan er wel 300 gb schijven xD

4. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht dat de X360 uberhaupt geen externe HDD's pakt, maar ik kan me vergissen.

5. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Ja idd, maar wat wil je er mee doen? Muziek van afspelen ofzo?

Kzal eens testen wat er gebeurd als ik mijn externe hd erop aan sluit.

Ps je hebt toch wel de voeding erin he? :9 Of heb je een 2,5"

@sanderSJE tuurlijk wel, heb zelf 500gb extern, kan zo groot als je wil, kost geen drol meer

6. maka

maka Hallo!

Leuk Bevonden:
    0
    externe hdd kan op xbox360... ik hoor net dat het fat32 MOET zijn... je kan het voor alles gebruiken... downloads van videos content... muziek... alles kan op je externe hdd..

7. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Ja het kan hoor, werkende krijg je hem alleen niet. Sorry knakker maar de xbox 1 kon met modchips een grotere HD aan de 360 gaat dat niet trekken.

Toch veel plezier gewenst met het vloeken als het niet lukt.

edit: BTW je bedoelt toch niet mediacenter waarmee je films van de harde schijf van bv. je PC kan streamen?

Laatst bewerkt: 23 feb 2007
  8. Gerjan

Leuk Bevonden:
    221
    maar usb sticks werken toch wel? waarom hd's dan niet?

(ok niet voor savegames enzo snap ik, maar muziek toch wel? ipod werkt tenslotte ook)

9. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Vind maar eens een harde schijf met de aansluiting zodat hij op een 360 past. Als je hem dan zelf in elkaar heb geknutselt zodat je hem kan aansluiten heb je nog steeds het probleem met het serial nummer van je HD. Elke HD aangesloten op een xbox moet gelocked worden met de serial key van de xbox 360 zelf. Wens je veel succes met solderen en je eigen modchip maken voordat je die code kan uitlezen. Of je moet de xbox HD aan je pc hangen en lekker gaan hacken.

Edit: Nog niet erbij vermeld dat je alle bijbehorende programma's moet programmeren. Waarschijnlijk kan je er wel een paar op internet vinden maar tis niet zo dat je erna kan googlen.

Edit2: Na nog eens de post van Langejan gelezen te hebben bedoelt hij waarschijnlijk een HD via de usb aansluiting. Dat gaat niet lukken omdat de xbox via die poort helemaal niet kijkt naar Harde Schijven. Tis niet zo dat de xbox standaard elk usb apparaat herkent omdat het een apparaat van MS is. Waarom denk je dat er een cd nodig is om de HD-DVD speler te laten werken? Daar staat software op die er voor zorgt dat de xbox de HD-DVD speler vind. Denk niet dat MS van die cd'tjes heeft uitgebracht om grotere hd's aan te sluiten.

10. Gerjan

Leuk Bevonden:
    221
    Ja dat bedoelde ik (en wss maka ook) inderdaad ;)

Wel logisch dat het niet werkt, want voor de ipod support moet je ook wat downloaden van marketplace

11. Kapitein Iglo

Kapitein Iglo Registered User

Leuk Bevonden:
    0
  12. Gerjan

Leuk Bevonden:
    221
    Dus toch :D Straks ff proberen met een hd filmpje (wel wmv uiteraard).

13. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    @sanderSJE

En er bestaan zelf 1 terabyte (1000 GB) Externe HDD's

14. maka

maka Hallo!

Leuk Bevonden:
    0
    zelfs al 2,5 tb ;)

15. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    het beste kan je de zoekfunktie gebruiken ... zoeken op "externe" in de titel dn had je deze thread gevonden: http://forum.xbw.nl/showthread.php?t=80320 daar gaan we dan ook verder ... om nog eens het wiel uit te vinden.. of een ei te leggen

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina