Virtua Tennis 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door soepkoe, 25 apr 2006.

  1. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Het eerste deel van Top Spin vond ik geweldig (misschien ook omdat ik nog nooit een Virtua Tennis heb gespeeld). Misschien dat het succes van Top Spin werd aangedikt door de gebrekkige concurrentie. Je had nog wel Outlaw Tennis, maar dat is echt een arcade game zonder professionele spelers. Top Spin 2 kende geen grafische verbeteringen ten op zichte van het eerste deel. Qua gameplay waren er wel veranderingen, maar geen verbeteringen. Niet echt een geweldige opvolger dus. Kan je wel zien aan Amerika, waar het spel al bij de launch voor een vriendschappelijk prijsje over de toonbank ging. In Europa moesten we natuurlijk wel het volle pond betalen
     
  2. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Ik was juist voor top spin 1 al een groot fan van Virtua tennis 1&2, vooral deel 2. Toen alle previews Top spin 1 de hemel in begonnen te prijzen en ook zeiden dat hij beter dan Virtua tennis 2 zou worden was ik verkocht. Ik ging het spel dan ook snel halen, maar oef oef, het viel me echt tegen. Het is voor mij gewoon echt lang niet zo goed als Virtua tennis 2. Top spin 2 heb ik wel weer gekocht, vind hem niet beter of slechter dan top spin 1, behalve dat het grafisch opvallend matig is.
     
  3. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Mensen...dr is nu een filmpje op IGN over Virtua Tennis. Schrik niet als je eerst Crackdown ziet...je moet gewoon verderspoelen naar zo'n 7 minuten:)
    Dit gaat echt gruwelijk worden:D
     
  4. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Linkje naar het directe filmpje?! :)
     
  5. cjpunt

    cjpunt Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    Wordt zker een hele coole game dit... Vond top spin 2 al aardig, maar had daar gewoon heel veel standaard punten, dat is denk ik bij virtua tennis 3 wel anders, heb me ontzettend vermaakt ' vroeger' op de dreamcast..!

    filmpje vind je op xbox360.ign.com
     
  6. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Ben al gauw tevreden met dit spel. Als de gameplay al totaal anders is dan bij Top Spin 2, is 't voor mij al gauw goed. Bij Top Spin 2 had ik ook echt veel te veel standaard punten. De lol gaat er dan vanaf. Telkens schuin, schuin, punt, online gelukkig niet. Maar goed, als er dus in VT3 weinig standaard punten langskomen is dat al mooi meegenomen. Als 't grafisch dan ook nog eens helemaal top is....... :):D
     
  7. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik denk ook dat we het de komende jaren moeten doen met Virtua Tennis 3 op tennisvlak. Ik zie niet zo gauw een Top Spin 3 komen, zeker geen Top Spin die Virtua Tennis van de troon kan stoten. Op de gewone Xbox hebben we het ook jaren moeten doen met Top Spin 1. Maar zoals het er nu naar uitziet, is het geen ramp om Virtua Tennis 3 de komende jaren te spelen ;) De previews zijn allemaal zeer lovend
     
  8. The_Verve

    The_Verve Active Member

    Berichten:
    157
    Leuk Bevonden:
    0
    Heel leuk zo'n IGN-preview, maar nu kan ik dus helemaal niet meer wachten. :mad:
     
  9. VWTDIGT

    VWTDIGT Active Member

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    0

    true true!!

    Ik wil de game ook liever vandaag dan morgen!
    Hoop dat er leuke. moeilijke achievements inzitten en dat ie online geen last heeft van lag!! :)
     
  10. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Lag bij dit soort games is inderdaad Cruciaal!
    Helemaal als het bij dit spel op timing gaat aankomen :)...

    @ Marco

    Dat was inderdaad Top Spin 2.... Zorgen dat je met Top Spin, die ballen goed naar de buitenkant kreeg en vervolgens in de andere hoek afmaken!
     
  11. The_Verve

    The_Verve Active Member

    Berichten:
    157
    Leuk Bevonden:
    0
    Op Nedgame.nl staat de 360-versie voor 15 maart. Zou leuk zijn.
     
  12. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Hmm, dat is een weekje eerder dan gepland. Laat maar komen!
     
  13. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Dat stond er in augustus ook al;) En Forza 2, Colin McRae, Stranglehold en Brothers in Arms stonden ook al een aantal maanden op die datum bij Nedgame. Lijkt me stug.
     
  14. The_Verve

    The_Verve Active Member

    Berichten:
    157
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, dat zegt weinig omdat in augustus die games ook daadwerkelijk nog voor maart geplanned stonden. Dus dat zegt niet zoveel. En anders wachten we een weekje langer... ;)
     
  15. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Iemand al gezien waar dit spel goedkoop te preorderen is?
     
  16. Eppie046

    Eppie046 Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij Zuiderpark voor € 55.99. Denk dat bij andere winkels het wel rond de € 60 - 65 zal liggen. Heb hem in ieder geval bij Zuiderpark besteld \o/
     
  17. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Voor dat soort bedragen ga ik hem niet preorderen. Ik had bijvoorbeeld Final Fantasy XII ook gepreordered. Vervolgens zie ik hem op woensdag al in de winkel leggen, terwijl ik tot vrijdag moest wachten. Dan ga ik over een maandje wel een beetje de winkels langs
     
  18. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Ja heb ook echt zin in dit spel! Maar heb ook al gehoord dat hij misschien 8 maart uit kwam, ook 15 maart is veelgenoemd.. Maar ook de 23e is nog steeds in beeld!

    Beetje vaag allemaal met die release datum...
     
  19. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    De datum waar ik meest zeker van ben is 23 maart. Dat heeft Sega volgens mij ook bekend gemaakt. Een weekje eerder is altijd welkom, maar dat verwacht ik niet.
     
  20. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Waarom staat er op deze site bij releases nog steeds 30 maart?:{
    Late we maar uitgaan van de 23e:)
     

Deel Deze Pagina