1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fable 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rox, 10 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Nee? dan moet je het filmpje toch nog maar eens kijken, want de dude himself Peter Molyneux praat hierin over een engine die hun in de toekomst kunnen gaan gebruiken, en aangezien het filmpje van de GDC 2005 is, en we nu in het jaar 2007 leven zou deze engine heel goed mogelijk zijn voor de nieuwe Fable die ons mischien wel in 2008 staat te verwachten. :): Het ging mij dan ook om de interactie met alle voorwerpen in een kamer, en wat doe je in Fable? juist ja je komt vaak in steden, huizen etc.

    Dus vandaar! ;)
     
  2. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    :thumbs: moet je is weten :thumbs: dit is ook al in oblivion gedaan alleen dan blijven stoelen wel staan omdat je anders een heel huis kan veranderen maar je ziet wel das als je tegen een schaal aanloopt dat de schaal omvalt en het eventuele fruit erin ook valt en rolt etc.\o/
     
  3. Lievemax

    Lievemax Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ze het dan maar makkelijker gaan maken in Fable 2 om dingen terug te zetten. Ik kan wel een uur bezig zijn mijn boekenkast in te richten als die boeken zo vaag bewegen :p
     
  4. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    ja een soort van knop dat je klikt en krijg je een interactief filmpje dat hij die shit opruimd en "GAY" skills krijgt :9
    :)
     
    Laatst bewerkt: 24 feb 2007
  5. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Precies daarom hoop ik dat ze het dit keer ook in Fable 2 doen! Dus veel meer interactie met de kamers waar je komt!
     
  6. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    ja alleen ik weet neit of je daar hier zo veel van merkt want met fable zie je alles 3th en nie 1st dus dan bedoel je alleen met echt grote dingen? oook de mini besjes enzo?
     
  7. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Hehe nee dat hoeft ook weer niet, ik bedoel dat je wel bijvoorbeeld zoals in die kroegen tegen dingen kan aanlopen, en bier om kan gooien enzo zulke interactie...dat er dus wat meer kapot kan. Maar dat blijkt al uit de presentaties dat er dus veel voorwerpen gebruikt kunnen worden uit de kroegen (zoals lampen waar je aan kan hangen/slingeren etc)
     
  8. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is wel gaaf, als er meer interactie is, maar het moet ook weer niet zo als oblivion/morrowind worden.

    Dat wanneer je in de beurt van iets komt dat de voorwerpen meteen 'weg vliegen'.

    loop in oblivion maar eens langs een tavel af, dan kan je van de vloer eten.

    Dat is ook beetje overdreven/nep ;)
     
  9. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    ja,maar daar is wel ook weer wat gaafs aan ik had een uber sterke met heel veel area schock spell gekogt en was naar een kamer in de arcane gegaan met een enorme boeken kast en heel veel slapende mensen:9 (je raad het al) ik schoot tegen die boekenkast alles vloog ontiegelijk hard weg wat er in zat en die dode lijken ook8) (ik weet ik weet moet in oblivion topic maar voor dit keer ff niet zeiken graag:))

    dat zag je ook in dat filmpje dat ze voorwerpen gaan gebruiken. hoe zou dat werken? als je bi een laam staat en dan druk "X" of "Y" om die lamp of kroonluchter what the fuck weet ik veel te gebruiken.
    ik hoop dat ze er goed bij nadenken:)
     
    Laatst bewerkt: 26 feb 2007
  10. trickbox

    trickbox Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    In de PU van een paar maanden geleden had ik gelezen wat ze allemaal beloofden. Het was veel, erg veel. Steden zouden veranderen en dat soort grootse dingen. Fable 1 vond ik helemaal geweldig, tuurlijk zaten er wat minderheden aan zoals dat je altijd op de paadjes moest blijven en als je je wapen in de stad trok werd je al meteen aangevallen, maar ondanks dit was het een prachtige game (ik praat in de verleden tijd omdat ik de game nu niet meer heb). Als het allemaal waar is wat ze beloven word het een fantstische game, maar ik verwacht niet dat ze alles waar kunnen maken. Voor mij word Fable 2 hierdoor niet minder interesant ik vind het gewoon een geweldige game of de steden nou groeien en je een vrouw kan spelen die zwanger kan worden of niet!
     
  11. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Het vervelende is, dat ze ook van alles voor Fable 1 beloofde...
    Dit werd uiteindelijk niet gehaald, en er werd een extra deel uitgebracht.

    Hopen dat het met de kracht van de Xbox 360 nu wel allemaal mogelijk is, wat ze in gedachten hebben :)
     
  12. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik denk dat alles wat ze in gedachten hadden ook wel mogelijk was op de oude Xbox, maar dat daar gewoon te weinig geld en tijd voor was. Want na zoveel jaar, moet er toch wel 's een game komen he.
     
  13. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    wanneer zou fable 2 eigenlijk gereleased worden?:confused: duurt tog al wel lang.(ze moeten het einde eigenlijk al in zicht zien).
    en wat boeit het nou eigenlijk als niet alles word waargemaakt.
    het is en blijft rlxd ik koop hem sowieso:thumbs:
    en kan iemand uitleggen hoe dat zit....je moet corruption echt als class kiezen of kan je ook nog een warrior worden en toch evil zijn?
     
  14. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    1. Je bent de zoveelste die vraagt wanneer Fable 2 uitkomt, niemand weet dat.
    2. Hij is nog lang niet klaar, als we Lionhead mogen geloven.
    3. Dat boeit veel, als iemand van alles moois beloofd, waar veel mensen zich op verheugen en dat dan niet waarmaken. Dat is niet cool, en mensen worden dan veel sneller negatief over een game.
    4. Misschien wordt Fable 2 wel hardstikke kut, koop 'm dan niet is mijn advies.
    5. Corruption? Je alignement (goed of slecht zijnd) heeft niks te maken met wat voor personage je bent. Gezien Fable en Fable: TLC kan je trouwens elke 'class' (wat je in Fable niet had) combineren met alles.
     
  15. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    En daar zit jij dus (voor het eerst volgens mij :+ ) fout over een feitje.
    Corruption heeft namelijk wel te maken met wat voor personage je bent.
    Zoals al uitgelegd is in de forums:
    Corruption is een deel van hoe je zal reageren, het zal niet persee evil hoeven te zijn, maar het zal natuurlijk wel effect hebben om de mensen om je heen.
    Corruption en noble zijn dus 2 verschillende dingen die en je allignement en je populariteit zullen bepalen.
    Het verschil is namelijk, je kunt Good zijn en tegelijkertijd corrupt (Geen id hoe ze dit uitwerken, mayb balkenende ofzo :+ ), maar je kunt dus ook Evil zijn maar wel Noble (zoiets als Jack/Maze dus was)
     
  16. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ja, Corruption weet ik, maar dat heeft niks te maken met Warrior of Archer zjin ofzo!
     
  17. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    als de gameplay is zoals fable maar dan stukken uitgebreidder en de grapisch zijn ge-upgrade hebben ze er al 1 koper bij ;)
     
  18. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Hehe, wel meer dan 1 denk ik. ;)
     
  19. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft er ook niks mee te maken, maar dat bedoelde Joe volgens mij ook niet :)
     
  20. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    ja maar ze zegt (in fable 2 trailer) (nie pissig doen) choose the path of mind,body,agility,en dan corruption dus het komt dan wel over alsof een het een class is net zoals de body want dat word dan een strenght class zoals een warrior,dus krijg je mss classes in evil,alleen je hebt niet echt classes denk ik,en dan zou het kunnen net zoals in fable 1 dat je op dat groene upgrade platform ook je corruption path zou kunnen upgraden.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina