De HDTV thread [deel 10]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 15 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Ach je hoort wat je wil horen he;) Ik hoor over veel problemen met samsung lcd's

    Daarnaast verkoopt het ene merk misschien meer dan het andere.

    En als hij al kapot zou gaan heb je altijd garantie nog...
     
  2. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Yeah, vandaag de Samsung le27s71b besteld \o/

    Dinsdag kan ik hem ophalen voor de prijs van 570 euro \o/

    Im happy :D :D
     
  3. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0

    ik wil het helemaal niet horen. want ik moet die klachten gaan oplossen;) maar ik heb tot nu toe echt nog geen enkele klacht ontvangen van sony samsung jvc sharp vestel.... behalve van philips:mad:
     
  4. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    en hoelang werk je nu al bij de s&f ;) :9

    Trouwens hoorde dat samsung in maart de nieuwe lijn aan gaat kondigen, complete lijn van nu gaat eruit behalve de 4*f71.
    1080p schermpjes, rang hoger dan de f71.
    Ook gaan ze scherp geprijsde dvd spelers met hdmi en een faraoudja chip (scaler) uitbrengen.
     
  5. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    van elk merk gaat er van alles kapot....en niets gaat sneller dan negatieve mond tot mond reclame.

    de rottigheid hoor je uiteindelijk 30 keer eerder dan de tevreden klant....tis met alles maar hopen dat het maar naar je verwachtingen blijft functioneren.

    mijn eerste philips lcd's (de 32-pf9966) waren een en al elende....de lcd die ik daarna kocht (32-ppf9830) was weer helemaal geweldig.

    de sony bravia kdl-46w2000 die ik nu aan de muur heb is dan wel letterlijk "my first sony" maar waanzinnig in werkelijk elk opzicht.............en over een jaar of wat koop ik weer wat anders van sony dat mischien wel helemaal uien is.

    alles kan.
     
  6. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Ja precies, daarom hoor je ook zoveel over kapotte 360's. Mensen bij wie hij wel goed werkt klagen uiteraard niet.

    Beneden hebben we ook een sony bravia staan, ook prima ding (alleen wat matige kijkhoek)

    Zelf eigenlijk nog nooit problemen gehad met apparaten, en wanneer wel (360, kapotte dvd laser) nog altijd zelf kunnen maken.
     
  7. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    iemand?
     
  8. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
  9. Rickyoung

    Rickyoung Active Member

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Net mijn 3e hdtv op gehaald,
    heb eerst een philips gehad (een van de eerste) waar ik snel op was uitgekeken, weinig aansluitings mogelijk heden en niet super beeld..
    raard ook niemand ene philips aan en koop zelf ook nooit meer 1!!

    toen een samsung LE32R71B gehaald, super ding..alleen werd me wat te klein.. maar o o o wat mooi helemaal vergeleken bij de philips..

    nu een Samsung LE40F71 (Full HD) en tjesis wat mooi!!
    heb ook een hd-dvd speler besteld die krijg ik morgen binnen maar jongens jongens wat mooi..
    op de foto is mn 360 ff weg (dingen aan het teste :p)

    [​IMG]
     
  10. Morridin

    Morridin Active Member

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    Nice! Hoever zit je er vandaan?
     
  11. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    oke ik heb dus mijn oog laten vallen op de Samsung LE27S71B.

    http://www.kieskeurig.nl/product/4DDFD0F97469AD42C12571A10050D957.htm

    nou zie ik wel dat de geluidskwaliteit echt kut is.. (geen bass etc.)
    ik ben dus echt niet thuis in tv's en boxjes enzo dus mijn vraag is:

    Kan ik hier makkelijk boxjes op aansluiten zonder een versterker? (moet ook geluid van mn 360 weergeven)
     
  12. Toadhead

    Toadhead Active Member

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    Hm die 40 inch Samgsung Full HD is wel sweet. Wat ik alleen jammer vind is dat vrijwel alle Full HD tvs 37 inch of groter zijn, en ik wil een 32 inch :mad:

    Ik zit maar 2-2.5 meter van mn tv af en moet dus niet zo'n grote hebben, daarbij komt ook nog eens dat ik helemaal geen ruimte heb voor een grotere :p
    Ik wil dus voor een 32inch niet groter en niet kleiner en voor zower ik weet kom ik dan altijd uit op een HD-ready scherm :mad:
     
  13. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Je hebt een versterker nodig. Maargoed, je hebt complete geluids setjes al vanaf 50 euro. Ik heb deze TV ook besteld, en ik maak me niet zo'n zorgen om het geluid. Dat is bijna bij elke HDTV zo, en dat is dus omdat hij plat is.
     
  14. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    hmm ja ik ben niet zo bekend met hdtv's daarom weet ik eigenlijk niet hoe het klinkt in een woonkamer ofzo..
    maar inderdaad zon geluidssetje dat kan niet 'direct' aangesloten worden op een hdtv? daar heb je echt een versterker voor nodig?
     
  15. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    [​IMG]

    Zoiets moet volgens mij al voldoende zijn.
     
  16. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    __
     
    Laatst bewerkt: 24 feb 2007
  17. aliasz

    aliasz Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    na als we dan toch mogen showen :)
    [​IMG]
    heb een lg plasma waarop ik veel game, was goedkoper dan een lcd scherm
    en heeft functies tegen inbranden! zoals om de 5 min verschuift het beeld iets
    "merk je niks van alleen als je erop let"
    en de functie wite wash, hiermee laat ie beeld zolang jy wilt op een wit vlak staan waarmee ie dus cleant!
    oh ja gewoon de componenten aangesloten op de achterkant en xbox360kabel op HD gezet!, een uiteraard in het dashboard mn resolutie op gegeven
    1048 i ofzo.

    Voor mxs, moet je dan toch ook deze plasma bekyken! is een lcd een erg scherpt geprijst!
    http://www.wehkamp.nl/winkelen/p_produkt.asp?NoFrames=&BC=&Page=WIN&CC=C12&HC=BEG&SC=N01&KAC=N16&ArtikelNummer=711026&FromOverzicht=&FromThema=&ZoekMethode=&BAC=
     
    Laatst bewerkt: 24 feb 2007
  18. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Mooi scherm, hoeveel heb je voor je scherm betaald als ik vragen mag Aliasz? :)
     
  19. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    nou ik heb mn keuze gemaakt:

    Samsung le27s71b

    Dezelfde als halotrooper dus ;)
    Dernet gekeken bij de Media Markt en het was een mooie tv met leuke functies zoals dat Game Mode.. en dan koop ik er gewoon leuke boxen bij die ik makkelijk in de audio in en out kan douwe :D

    (ps ik ken iemand die bij de mm werkt dus waarschijnlijk krijg ik em voor 480 euro ;))
     
  20. boscheboy

    boscheboy Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hetzelfde toestel (LE40F71B) in bestelling staan. Vraagje: officieel word 1080P via component niet ondersteund maar het zou bij dit model misschien moeten kunnen werken, kun jij dit bevestigen? Of je moet hem aangesloten hebben via VGA maar zo heb ik mijn pc dus al aangesloten. En in de handleiding is weer de lezen dat je je pc niet via DVI/HDMI moet aansluiten. Dit zijn eigelijk de 2 inputs waar ik nu dus over twijfel over hoe ik ze moet aansluiten.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina