1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Of je nu om de 2 maanden een nieuw Xbox 360 spel koopt, of dat je daar 4 maanden van WoW speelt.
     
  2. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik vind het nog wel meevallen. :) Jammer dat LotP niet meer critical kan healen, though. :mad: Ook enkele bug fixes met charge en increased rage. Daar wil ik wel wat mangle (bear) damage voor inleveren hoor.

    En ik las dat Black Temple al tier 6 introduceert. >< Man, ik weet nog niet eens waar tier 5 dropt. :confused: Het gaat al zo snel dat normale guilds alweer vlug achter komen te lopen zie ik al.
    Pff, zul je zien dat je eerst ook nog Hyjal moet atunen en clearen, wil je Black Temple doen. Er komt geen eind aan. :+
     
  3. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Shaman stoneclaw totem is nu tog best interessant! :D
    En dat crit met locks is tog lekker, minder spelldmg, wat goed is wat je kon net zo hoog critten met demon als met andere builds onderhand maar extra crit is wel lekker. :D
    Al speel ik niet meet op me lock dus veel boeit het me niet.
     
  4. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    12€ per maand oid? Ik weet het niet eens :+
    Ik geef het bijna het tienvoudige uit met uitgaan.
    Ach.. :>
     
  5. DC Vogelaar

    DC Vogelaar Happy Hour

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisternacht Level 22 gedinged, heb mn Blood Elf nu ingehaald

    Heb trouwens nog een vraagje, mijn playtime stopt op 12 maart, als ik nu een Gamecard koop en die nu invoer, wordt het dan automatisch verlengd naar 12 mei of moet ik eerst wachten tot deze playtime over is met het invoeren van mn gamecard?
     
  6. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    De tijd die je erbij koopt word erbovenop geteld.

    En furies wel zwak dat je gestopt was met de warrior omdat je generft was, nou er wat dingen veranderen meteen weer je warrior te levelen. Je bent net als de meerderheid van de warriors :p
     
  7. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Pff.. Als je toch niets nutigs te zeggen hebt, post dan niet in dit topic. Dit topic is bedoeld om ervaringen te delen etc, niet over hoe je het kan financieren :x.

    Ontopic:

    Gisteren level 30 geworden met een vriend (allebei shaman). Zoals jullie weten heb je op level 30 zo'n nieuwe talent-spell. Nu heb ik verschillende mensen horen zeggen dat Enhancement het sterkst is, maar daar begin ik nu over te twijfelen. Ik heb mijn talents in Enhancement, en die maat in Elemental, sinds dit level heeft hij nu dat al zijn crits met 100% damage toe nemen, dat is toch veel sterker dan dat parry bijvoorbeeld?
     
  8. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Jij kan infeite constant doorgrinden zonder al te veel mana te moeten drinken, hij moet na elke paar mobs water drinken om zijn volledige dps uit te laten komen, daarnaast word hij solo ook nog geinterrupt tijdens het casten en kost het dus meer tijd.
     
  9. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt niet, bij enhancement is mana bijna netzo belangrijk, je drinkt ook maar als je niet veel of geen totems gebruikt en wel shocks gebruikt is het het beste maar drink je om de 5-10 mobs tog.
    Als je geen shocks gebruikt dan moet je gewoon teveel healen per mob.

    gewoon 60 drinks kopen, doe je 3 levels ofzo mee.

    En dual wield owned :p
    MH + WF2 en OH + WF1 gaat behoorlijk snel, je slaat net zo snel, of zelfs sneller als een rogue.
    Ik probeer DW met 2 Wirt's Third Legs te gaan, alleen denk niet dat ik er 2 heb vóór level 40.
     
    Laatst bewerkt: 24 feb 2007
  10. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Generfed? We zijn/waren gewoon nutteloos. Druids zijn beter atm.

    Daarnaast ben ik altijd DPS Warrior geweest. En in TBC is er gewoon geen ruimte voor DPS Warriors, aangezien Rogues veel meer dmg doen.

    Er zat gewoon niets anders op, want Protection lijkt mij zo irritant. Ik wil gewoon lekker kunnen farmen, pvpen..
     
  11. nickyb

    nickyb ...

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    0


    ik gebruik ook die mace en dan nog een MH van de zelfde DPS, en die rogues van het zelfde lvl out dmg ik gewoon haha.

    in BG hal ik ook gewoon lvl 48 wariors neer enzo terwijl ik lvl 43 ben.

    het is wel kut dat je vaak als healer word gebruikt in instances.

    laatst ook in tanaris.. zat er een 46 hunter achter me aan, draai me om, frost shock, SS en daarna dikke crits met WF haha, had hem gelijk neer.
     
  12. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Healer? ik heb gewoon geen healing gear. :)
    En WF boost gewoon zo erg je dps, zeker als je dual wield.
    En het is leuk want het is niet steets hetzelfde, en op 20% kan je tog best wel vertrouwen.
     
  13. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Rogues ftw. :thumbs:
     
  14. nickyb

    nickyb ...

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    0
    ja healer ja haha.
    kheb ook geen healing gear of spec.
    ik zeg ze ook altijd dat ik dps ben maarja, er zijn niet zoveel priests op mn server denk ik, of ze zijn shadow en wille niet heale.
     
  15. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is ook zo lastig om 27 euro per twee maanden op te brengen. Ik lig hier echt krom.

    Edit @ Conq: als warrior in TBC heb je gewoon geen reden om te blijven spelen. Je damage blijft bijna hetzelfde waar andere classes een dikke boost meemaken en je kan 1 vs 1 van geen enkele class meer winnen. Als je gehealed werd was je vroeger nog gevaarlijk, maar die 800 white crits op cloth zijn niets op level 70.

    Warriors zuigen echt dik dankzij blizz, vandaar dat ik al enkele maanden shadow priest speel.

    /salute
     
    Laatst bewerkt: 24 feb 2007
  16. XboxRulez4ever!

    XboxRulez4ever! XBW Luizak

    Berichten:
    1.335
    Leuk Bevonden:
    1
    lvl 21 berijkt met me rogue en met behulp van grave me poison gehaald :9... proberen nog lvl 22 te halen maar vanavond poker toernooi dus zit er niet in.
     
  17. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Dames toch, warriors zijn helemaal niet zwak op 70.

    800 white crits? welke wapens heb je dan? :+
    Ik kom met mijn oude wapen niet meer onder de 1k, en met de nieuwe TBC wapens wordt het alleen maar mooier.
    Mijn DPS is hoger dan pre 2.0, eindelijk. Zat gisteren standaard op 800 DPS met minimale buffs omdat we geen paladin hadden. En die 800 DPS kan een warrior dus volhouden, een mana-gebruiker helaas niet. Met nieuwe wapens schiet de DPS weer een stuk omhoog.

    Op level 68 kwam ik op mijn uiteindelijke spec uit, en had 2 punten over, die ik in Blood Craze heb gestopt. Heerlijk om mee te farmen, al doe ik dat niet vaak :D

    Toch zou ik graag Shadowpriest of Mage willen spelen, hou ervan om imba te zijn :eek:


    Edit: Oh, en rogues houden een warrior met goede gear wederom niet bij hoor. Rage is geen probleem, want dat heb je toch teveel. Don't worry, be happy :+



    Dark Portal net opengemaakt, leuke questline (incl Thrall redden etc. :cool:)
    Zondag Gruul's lair :)
     
  18. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Mage valt qua imbaness wel mee, ligt eraan hoe je het bekijkt. Na 300 arena's gedaan te hebben valt me op dat arc of fire erg lekkere dmg doet, maar je gaat zo dood. Terwijl in frost je super lang in leven blijft maar constante schijt dps doet.
     
  19. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Pim! :'-(

    *Hug*
     
  20. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Erm.. dat is positief ;)

    Ik gebruik TF in mn OH voor de proc op bosses, en de aardige damage.
    Heb even geen zin meer om te tanken, dus op deze manier kan ik misschien eindelijk voluit gaan zonder aggro te krijgen. :D


    En tanking-wise? Ach, nooit aggro verloren toen ik TF niet had, en zal nu ook vast geen aggro verliezen. Dus who cares.

    Het is eerder een buff dan een nerf.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina