heb net mechassault uit gespeeld maar krijg helemaal geen credits enzo waar kan dit aan liggen? hebben jullie dat ook gehad? grtn
Ik heb hem nog niet uitgespeeld, heb hem 3 dagen, maar heb je misschien de credits niet weggedrukt ofzo ? Of geen scherm gezien met dat je het spel uitgespeeld hebt ofzo ?
Ik heb een week geleden ook MechAssault gekocht maar ik vind em behoorlijk tegenvallen, voornamelijk dat je niet met z'n 4en kan multiplayeren. Daarbij was de SP ook niet alles en ik ben dan ook niet veel verder gekomen dan het vernietigen van die Nucliar fusion plant ofzoiets. Maja, ik hou em voorlopig nog, misschien het het spel nog wel kont gaat schoppen als xbox live hier eenmaal te verkrijgen is . Oh, enneh, ontopic: Ik heb dus geen id, (nog) niet uitgespeeld nml.
Dan kom je nu in de 'winter levels' , moet je zeker verder spelen, die vind ik echt heel goed. Maar ik ben wel te spreken over het hele spel dusja
Gewoon een eindfilmpje krijg je toch? Kweet 't ook niet meer zo goed eigenlijk... maar dat level met Ragnarok is iig het laatste level.
heb het spel ook, nog niet uitgespeeld maar zeker wel bruut hoor, vet geluid en lekker alles slopen wat je ff in de weg zit!! nee leuk spel voor een goeie prijs tenminste ;-)
Ik heb hem al een paar weken uit en ik vind het de beste game die ik tot nu toe heb gehad. Het is ook leuk om alleen naar het multiplayer menu te gaan en dan "grinder" in River City te spelen. De tegenstanders worden steeds moeilijker en het worden er steeds meer. Dit spel gaat nooit vervelen op deze manier. Tegen elkaar spelen in splitscreen mode is ook super vet!
Heb alleen de sp nog maar gespeeld en een x splitscreen. Waar haal je een nieuwe Mech. vandaan als je stuk geschoten bent? De sp moet ik nog 2 levels, heb dat in een paar uur gehaald. Kort maar wel supervet.
Was na een avond al op de helft: het 10de level. Nou, en vanaf toen mocht ik niet meer gamen, ben wel benieuwd hoe het afloopt eigenlijk... Tot nu toe is ie me zeker niet tegengevallen. Heb die ene avond echt gekirrt van genot, gewoon een uber game!
ja ik snap ook niet dat er nog best weinig animo is voor dit spel, echt bruut, super geluid, ik heb nog redelijke frontspeaker en die moet je is horen als m'n mech een stukje gaat "vliegen" yehh, jammer dat ik alleen zo'n gare tv heb, maar anders was het helemaal af... op naar deel2!!
Kun je niet met 4en multiplayeren??? Het doosje zegt van wel! Ik wil misschien ook mechassault kopen, moet ik dat doen???