mechassault

Discussie in 'Algemeen' gestart door realxboxgamer, 28 dec 2002.

1. realxboxgamer

realxboxgamer Speedfight II X-Race

Leuk Bevonden:
    0
    heb net mechassault uit gespeeld maar krijg helemaal geen credits enzo
    waar kan dit aan liggen?
    hebben jullie dat ook gehad?

grtn

2. Angelfire

Angelfire 360'ed

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem nog niet uitgespeeld, heb hem 3 dagen, maar heb je misschien de credits niet weggedrukt ofzo ? Of geen scherm gezien met dat je het spel uitgespeeld hebt ofzo ?

3. The Fish

The Fish Wallah

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een week geleden ook MechAssault gekocht maar ik vind em behoorlijk tegenvallen, voornamelijk dat je niet met z'n 4en kan multiplayeren. Daarbij was de SP ook niet alles en ik ben dan ook niet veel verder gekomen dan het vernietigen van die Nucliar fusion plant ofzoiets.
    Maja, ik hou em voorlopig nog, misschien het het spel nog wel kont gaat schoppen als xbox live hier eenmaal te verkrijgen is :).

Oh, enneh, ontopic: Ik heb dus geen id, (nog) niet uitgespeeld nml.

4. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Je kunt met zijn 8-en mutliplayeren...

5. JanKost

JanKost Console Freak!

Leuk Bevonden:
    1
    4-player splitscreen ook heel toevallig?

6. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Nee, 2 player split screen.

7. The Fish

The Fish Wallah

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry voor de verwarring, ik had het natuurlijk over de split-screen mogenlijkheid :).

8. Angelfire

Angelfire 360'ed

Leuk Bevonden:
    0
    Dan kom je nu in de 'winter levels' , moet je zeker verder spelen, die vind ik echt heel goed. Maar ik ben wel te spreken over het hele spel dusja :9

9. Scotch

Scotch Magic Tape

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon een eindfilmpje krijg je toch? Kweet 't ook niet meer zo goed eigenlijk... maar dat level met Ragnarok is iig het laatste level.

10. timmio

timmio GOOAALLLL!!

Leuk Bevonden:
    4
    heb het spel ook, nog niet uitgespeeld maar zeker wel bruut hoor, vet geluid en lekker alles slopen wat je ff in de weg zit!!

nee leuk spel voor een goeie prijs tenminste ;-)

11. german

german Eat dirt!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem al een paar weken uit en ik vind het de beste game die ik tot nu toe heb gehad. Het is ook leuk om alleen naar het multiplayer menu te gaan en dan "grinder" in River City te spelen. De tegenstanders worden steeds moeilijker en het worden er steeds meer. Dit spel gaat nooit vervelen op deze manier. Tegen elkaar spelen in splitscreen mode is ook super vet!:9

Laatst bewerkt: 30 dec 2002
  12. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Heb alleen de sp nog maar gespeeld en een x splitscreen. Waar haal je een nieuwe Mech. vandaan als je stuk geschoten bent?
    De sp moet ik nog 2 levels, heb dat in een paar uur gehaald. Kort maar wel supervet.:)

13. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    als je stuk bent in grinder dan wordt je gewoon spectator.. je kan dan niet meer meedoen :+

14. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Bwhahahahahaa, was er al bang voor, dan is zelfmoord plegen dus de beste optie.:eek:

15. german

german Eat dirt!!

Leuk Bevonden:
    0
    Left trigger and splash!!!:cool:

16. Jos

Jos 1337

Leuk Bevonden:
    0
    Was na een avond al op de helft: het 10de level. Nou, en vanaf toen mocht ik niet meer gamen, ben wel benieuwd hoe het afloopt eigenlijk... Tot nu toe is ie me zeker niet tegengevallen. Heb die ene avond echt gekirrt van genot, gewoon een uber game!

17. german

german Eat dirt!!

Leuk Bevonden:
    0
    Het eind geeft al aan dat er waarschijnlijk nog wel een Mechassault 2 komt.:9

18. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    hopelijk met bumpmapping en pixel shading en al die sjit. dat zou et helemaal vet maken!

19. timmio

timmio GOOAALLLL!!

Leuk Bevonden:
    4
    ja ik snap ook niet dat er nog best weinig animo is voor dit spel, echt bruut, super geluid, ik heb nog redelijke frontspeaker en die moet je is horen als m'n mech een stukje gaat "vliegen" yehh:), jammer dat ik alleen zo'n gare tv heb, maar anders was het helemaal af...

op naar deel2!!

20. lulfiep

lulfiep The Goatchrist

Leuk Bevonden:
    0
    Kun je niet met 4en multiplayeren??? Het doosje zegt van wel! Ik wil misschien ook mechassault kopen, moet ik dat doen???:confused:

Deel Deze Pagina