als je hem kan raken haha. zorg dat de andere je niet zien!! verstop zijn kichaam goed anders vinden ze hem (doen ze snel)
ok ok ok ok ok ok ok.... ik wil even alles op een rijtje: - ik ga WEL door de ventilatie. - ik ga NIET naar de trap bij de camera - ik ga WEL door een deur die rechts bij het hek staat. of heb ik dat verkeerd begrepen?? het verste waar ik tot nu toe ben gekomen is de metaaldetectors (via die trap bij de camera) ik heb de man achter de balie neer, de man die voor de balie staat neer, de enige levende is de patrolling guard. moet ik nog iets doen in dat kamertje waar je in kan als je achter de balie staat? want daar ben ik door een onzorgvuldige ren-actie neer geknalt.
hoe kan ik als ik in de mainserver room ben geweest met al dat licht ongzien naar buiten komen.. telkens als ik door die deur weer naar buiten wil gaan dan gaat het alarm af..
Waarschijnlijk omdat je ergens een body hebt laten liggen. De meeste 'onverklaarbare' alarms worden veroorzaakt door een in het licht liggende body.
voor levenloze lichamen zoek ik altijd een kamertje en daar schiet ik al het licht uit. klaar is kees.
cia hq ik ben het gebouw binnen gekomen door een of andere grote ventilator. links loopt er een mannetje te patrouilleren die sla ik neer. dan ga ik een gang in met aan het eind een camera.daar kan ik nog voorbij komen maar dan moet ik een trap op en die bewaker ziet me elke keer. moet ik via een andere weg of hoe moet ik daar dan voorbij komen? avast bedankt
eerst moet je voorbij de camera gaan, dan wacht je tot de bewaker weggaat, dan kan je er stilletjes achteraan en hem langs achter neerkloppen je kan ook lawaai maken zodat hij je komt zoeken, let wel op dat je hem dan niet neerklopt voor de camera
cia hq ik ben nu een stuk je verder. ik ben met een lift naar boven gegaan daar heb ik iedereen uitgeschakeld. in een kamertje krijg ik 2 schockers of zoiets. verder kan ik geen uitweg vinden behalve terug met de lift maar die doet het niet meer. de enige uitweg lijkt mij nu een kamertje waar ik nog niet ben geweest maar daar moet je een code voor hebben help!!!???
ik ben nu met de eerste lift gegaan, ik kan met een andere lift of ik kan een andere gang doorlopen. wat moet ik doen?
mwa ik vind walktroughs irritant. ik heb liever dat ik een vraag stel en dat iemand daar op antwoord. lekker simpel
shit man da spel is overdreven moeilik e!!! ni te vergelijken me metal gear solid vind ik actie gaat veel rapperrrrrrrrrrrrrrr en moet veel slimmer zijn
Als je voorzichtig bent hoef je bijna nooit iets snel te doen, behalve als je een tijdsliemiet hebt natuurlijk
Re: Na de Main Server Room je gaat waarschijnlijk door de verkeerde portjes,je moet rechts achter de lopende banden door 1 poortje succes!