1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox live arcade games [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door CaptnCook, 28 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Lol nee maar het is gewoon een lelijke styl dit vind ik eerder een saai spelletje die je op spele.nl vind. Arcade is voor mij toch anders. Een oude klassieker of een leuke nieuwe puzzle game. Ik weet niet maar ik vind dit niets denk ik.
     
  2. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Er zijn mensen die Alien Hominid geweldig vinden, maar laat Microsoft maar eerst eens Worms brengen
     
  3. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Gisteren Root Beer Tapper gedownload en tering wat is die game moeilijk.
     
  4. Banzaiaap

    Banzaiaap In Bad Company

    Berichten:
    492
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het al bekend welke game morgen komt? O-)
     
  5. MieZ

    MieZ Avaholic

    Berichten:
    638
    Leuk Bevonden:
    8
    ja, geen...

    bron
     
  6. The_Gamer

    The_Gamer Metal Gear Solid Fan

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    4
    Volgens mij komt er geen arcade game deze week.

    Edit: Al gepost...
     
  7. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, het wordt steeds triester. Een paar weken geleden kondigen ze nog 10 Arcade games aan, die per 1ste woensdag van Februari gereleased worden, vervolgens gaan ze weer doodleuk door met niet releasen.

    Dat van Worms roepen ze al sinds begin Januari, dus die kan je dus wel doorstrepen voor komende tijd. Castlevania gaan ze waarschijnlijk ook wel rekken.

    Volgende week dan zullen we wel Luxor 2 krijgen, wat exact hetzelfde is als Zuma. De week erop procent 51 tm 70 van Lumines, en de week daarna valt er niks te releasen. Of misschien dan toch een UNO Perfect Dark Zero Theme Pack (Ik kan niet wachten...). De weken erop krijgen we 3D Ultra Minigolf Adventure en Band of Bugs. Er wordt wel wat van verwacht omdat ze in 3D zijn, maar uiteindelijk zijn het waardeloze spelletjes. 1 week geen Arcade content. Dan, inmiddels ergens in April, Lumines gedeelte 71 tm 100, eindelijk compleet. Totaal kosten 4000 points, maar het is dan ook een pracht spel. En ga zo maar door.
     
  8. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Nou nou, wat een teringzooi daar zeg. Ik zit al tijden met 800 punten speciaal voor Worms. Jah, nu is ie echt BIJNA af. Wat een gelul zeg, dat zeiden ze in december al. We zitten nu bijna in maart....
     
  9. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    haha ja ik heb destijds helemaal speciaal voor f*cking worms nieuwe MS points gehaald...
    Schiet nou potverdriedubbeltjes eens op met die game!!!
     
  10. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Mayor Nelson geeft het nu ook aan. Wat een onzin zeg :mad: Maar goed, mijn Xbox is toch stuk xD
     
  11. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Gisteren in een paar uurtjes Assault Heroes met Avengtar uitgespeeld. Best een grappige game en zeker het proberen waard.
     
  12. Vassie

    Vassie XBOX 360 OWNER

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
    Even vraagje aan jullie..mijn xbox live is nu verlopen en zit er aan te denken om nu die vision pack te kopen(dus die camera + 12maanden live)

    Alleen had ik ooit gezien dat totemball via die camera te besturen was maar zie die nergens op xbox live staan?Is deze wel beschikbaar als je die camera aansluit?

    En zijn er al mensen die dit spel gespeeld hebben? zo ja is het de moeite waard om die camera daar voor aan te sschaffen
     
  13. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Jammer, weer geen Worms...
    Na het zien van filmpjes lijkt Alien Hominid me niet zo leuk
     
  14. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Als het goed is staat die gewoon op de marketplace. Ik hoor wel veel negatieve reacties over dit spel en de besturing schijnt erg tegen te vallen via de camera. Maar heb het zelf nog niet gespeeld, dus miss dat andere dit tegen spreken.
     
  15. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    dat spel is volkomen kut, en downloaden gaat via een code
     
  16. SaM NL

    SaM NL Active Member

    Berichten:
    387
    Leuk Bevonden:
    0
    Als het goed is kan je Totemball gratis dowloaden, maar zoveel mis je eigenlijk niet.
     
  17. Excalibur

    Excalibur Advanced user

    Berichten:
    1.179
    Leuk Bevonden:
    0
    Morgen lekker Alien Hominid :thumbs:
     
  18. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    En daar zitten we op te wachten :mad:. Jemig, in het begin allemaal dikke titels: Hexic, Geometry Wars, Marble Blast Ultra en nog een paar. En de laatste tijd....
     
  19. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    ...alleen nog maar teringzooi. Enkel Assault Heroes kon me nog boeien, maar dat is het enige spel van de laatste paar maanden. Maar na Texas Hold'em is er niks meer uitgekomen waar ik echt naar uitkeek
     
  20. Heideroos

    Heideroos Drossie

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0
    Worms zeer binnenkort op XBLA?

    Het certificatieproces van Microsoft voor de Xbox Live Arcade-games wordt door velen beschouwd als een duivels iets. Dankzij deze procedure (die ervoor moet zorgen dat bugs opgespoord en geëlimineerd worden) zijn de favoriete XBLA-games van talloze Xbox 360-gamers meermaals uitgesteld of gewoon van de aardbol verdwenen. Het is bijvoorbeeld al lang geleden sinds we nog iets hebben gehoord van Sonic the Hedgehog en ook Worms is nog steeds niet te verkrijgen. Voor de laatst vermelde game werd er vandaag echter goed nieuws aangekondigd, want het ziet er naar uit dat we de eerste 'HD enabled' game uit de serie weldra mogen verwachten!

    Team 17, met name Martyn Brown van de marketing, verwittigde Eurogamer dat hun eerste XBLA-game officieel voldoet aan de eisen van Microsoft. Worms werd namelijk goedgekeurd door hun certificatieproces en ondanks de vele vertragingen, hebben ze zich geamuseerd met de ontwikkeling ervan. Overigens hopen ze dat ze in de toekomst aan nog meer titels mogen werken die bestemd zijn voor digitale distributie.

    "We're not sure of the date just yet - it's only been certified for about six hours! - but I imagine it'll be a few weeks given the line up. We've really embraced the whole digital network stuff; enjoyed bringing Worms to XBLA and also Lemmings for PS3."

    Een nieuwe datum werd niet gegeven, maar laten we hopen dat Microsoft ons niet te lang laat wachten voor de allernieuwste Worms die je ook online kan spelen. Wij zullen jullie in ieder geval verwittigen zodra er nieuwe informatie is.

    Bron: www.x-power.be
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina