hee, ik wil graag een xbox 360 kopen alleen nu heb ik gehoord dat er een nieuwe komt zogenaamd de ''xbox 360 Zephyr''. is het dan slim om op die te wachten...? ik heb geen zin om er meer geld voor te betalen dan de €400,- die die nu al kost. en wat is het precies met de nieuwe HDMI iets... kan iemand me het een beetje uitleggen, want dan heb je mooier beeld ofzo. ik weet niet of dat verschilt per tv (heb hier zelf een Sony Bravia staan). maar goed, ik vind het niet erg om nog eventjes te wachten als het maar geen half jaar duurt en als die veel duurder word... greetszz Tijmen
Hoi, HDMI zal inderdaad een beter beeld geven. Momenteel is er echter geen HDMI kabel, MS heeft zelf nog niet eens toegegeven dat er een hdmi kabel komt, ookal wordt dat algemeen aangenomen. Over de Zephyr is nog helemaal niets bekend. Waarschijnlijk zal er wel een prijsdaling komen zodra de ps3 op de markt is. Sjoerd
De zephyr is een gerucht, maar daar zit gewoon dezelfde hardware in als de gewone xbox 360 (misschien met HDMI). Je kan gewoon veilig een 360 kopen hoor ... voor overige vragen kan je hier deze stellen: Xbox360 Algemeen [vragen / opmerkingen] deel 3 NB HDMI gaat geen beter beeld geven hoor (zie de discussie in de HDTV thread)