ik wou dus vandaag en gisteren eens op xboxlive ik speelde motogp 06 maar ik kan niet praten of horen !! help mee!!!!!!!!! grtz
stop het stekkertje erin? check of die er goed inzit zet het geluid draaiknopje open zet je mic van mute af hopelijk heb je iets aan deze checkpunten
ik zie die icoontjes bewegen bij anderen maar ik hoor of kan nix zeggen dusja ik snap het niet zal mss aan de controler liggen strx eens de andere proberen ik hoop dat het dan werkt !
kijk bij system dan naar xbox live settings en dan communication ofzo en dan moet je iedereen accepten hij staat op begin op friends
is 't zo? k heb er nooit wat aan gedaan.. ik zou gwn de costumer service bellen sturen ze je misschien wel een nieuwe Edit: moet dit niet in het xbox360 hardware forum? Edit2: zie net dat je nieuw bent, welkom!
ja sorry daarvoor maar ik wist niet echt waar het moest en allemaal bedankt mensen !! ik zal strx kijken
of hij is verrot die van mij is nu denk al 3 x spontaan verrot gegaan ik doe er niet wild of zo mee maar ik zat te praten met vrienden in ik hoor ze ineens niet maak ik het oortje open een zit er een draadje los
soms kan het wel zijn als je "low battery" hebt dus je batterij bijna op dat je mic het niet meer doet stop er nieuwe batterije in of laad je accu op via een play n charge kit en hij moet het gewoon doen groetjes
Je moet ook soms instellen of je het praten van de andere spelers via je koptelefoon wilt horen of via je tv... Zoek dus ff bij opties ofzo... En welkom op xboxworld
Neeneenee, je bent - zoals Jujulza zegt - hoogstwaarschijnlijk te jong! De xbox360 kent namelijk allerlei parental controls en dat soort geneuzel om jonge mensen af te schermen van al het gevaar van het online gamen. Je moet op twee plaatsen kijken: - System Settings Tabblad en daar moet je eens rondneuzen naar iets dat lijkt op parental controls en/of xbox live. Je moet ervoor zorgen dat chatten op "allowed" komt te staan ipv "disabled". - Als dat niet genoeg is, moet je naar het Xbox Live Marketplace tabblad. Kies daar Account Management of hoe dat ook heet. Daar kun je ergens je voogd laten inloggen met zijn/haar emailadres (je hebt bij het aanmaken van een live account een voogd moeten aanwijzen). Hij of zij kan dan aan de parental control zitten waarmee jouw voogd je van bepaalde dingen kunt blokkeren op live, zoals chatten via de headset. Standaard staan veel van deze dingen op geblokkeerd. Maar je zit in het verkeerde forumdeel, je moet bij Xbox 360 Algemeen/Hardware zijn. En nog specifieker, voor dit soort kleine vragen is het beter als je daar het bovenste sticky topic gebruikt, nml het Xbox 360 algemene vragentopic. Deze thread gaat op slot. Mocht je er hiermee nog niet uitkomen, post dan even in het topic dat ik je net linkte.