1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Gotham Racing 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 17 feb 2004.

  1. Infected

    Infected Active Member

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe nee twas iets van 1899 dat k moest halen. had 1920 :)
     
  2. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben terug. Het was supertof allemaal. Je komt er wel Infected, langzaam maar zeker tref je jouw doel _0/
     
  3. Infected

    Infected Active Member

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    Tya tijdje niet meer gespeeld eig. zit wat te burnout 3'en :)
    nog maar is proberen.
     
  4. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    en, ondertussen al uitgespeeld?
     
  5. Raafie

    Raafie GT: Raafie

    Berichten:
    1.149
    Leuk Bevonden:
    677
    pgr2 blijft toch wel het leukste racespel op de xbox. Je hebt er de meeste lol mee vind ik. Hoewel ik Forza ook erg leuk vind, maar daar raak je snel gefrustreerd door. Heb net ff zitten racen, en bij forza is alles zo realistisch dat als je 1 foutje maakt, je eruit ligt.

    Straks weer ff pgr2 spelen, heb eigenlijk weer zin in een competitie.

    edit: Trouwens Roel, welke banen met welke auto's heb jij die wereld records? Ik heb namelijk geen live. Zou je er een paar kunnen posten? Kan ik die proberen te overtreffen.
     
    Laatst bewerkt: 24 okt 2006
  6. Infected

    Infected Active Member

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb niet meer zoveel gespeeld oor... overtijd nog even lukte niet. Ook niet echt moeite gedaan om er echt voor te gaan xD
    Maja k ben tog van plan al mijn spellen proberen uit te spelen. Zal wel een keertje lukken :)
     
  7. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    8 banen ervan zijn in de World Series waarbij ik de meeste kudos heb gehaalt en een in arcade, maar ik denk dat jij dacht dat het om snelheid ging. Ik kan het je alsnog vertellen, je zegt het maar.
     
  8. Raafie

    Raafie GT: Raafie

    Berichten:
    1.149
    Leuk Bevonden:
    677
    Nja, ik dacht inderdaad dat het om snelheid ging.. laat dus maar :9
     
  9. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben meer een kudos racer. Ik kan ook wel snel, maar kudos vindt ik leuker.
     
  10. Froggle

    Froggle Play, or be played.

    Berichten:
    995
    Leuk Bevonden:
    47
    Hahah.. ik kan jou nooit bijhouden..:9
     
  11. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zegt toch dat ik ook wel snel ben. Maar het is moeilijker om een wereldrecord in PGR2 te zetten waar het om tijd gaat. In car challenge enzo. Top 10 lukt wel, maar plek 1 is verrekt moeilijk.
     
  12. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Heeft een van leden hier een ouwe xbox met PGR2 nog? Ik wou wel een filmpje in een beetje kwaliteit van de Car Special, Ferarri 360 Modena? Zie filmpje, als het goed is het een F360 Modena...

    Click 4 my Vid
    Dat is mijn ronde, ik vind hem geniaal maar het kan sneller. Kan iemand deze ronde opnemen van de Nummer 1? Ben er wel benieuwd na...
     
  13. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooi rondje idd mark, nice and clean :)

    Dit was toen de uitslag van die challenge:

    Fred was altijd te snel, en wij zaten altijd hondersten van elkaar =)
    EDIT: Ik zie dat onze eindtijden waren nóg sneller dan dat filmpje waren , damn wij zijn GOD!!11 o_O
     
    Laatst bewerkt: 22 feb 2007
  14. JeePee

    JeePee Guest

    lol, die reactie van PpR Z Man dan... meer dan een seconde sneller :9
     
  15. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Precies daarom vraag ik iemand hier om is een filmpje te maken van die lap. Vond mijn rondje al aardig tot het uiterste, okee ram 1 keer de muur maar maakt het best geil af :eek:

    Edit: Ik denk toch dat die muur een grote rol speelt, en ik deed nog niet na Shift Glitchen toen....
     
    Laatst bewerkt: 23 feb 2007
  16. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    @ mark: in die wat wijdere bocht naar rechts bleef je aan de rechterkant en haalde je dus ook niet maximaal. ik kan geen filmpje maken van de nummer 1, maar waarschijnlijk wel zeggen hoe hij elke bocht nam...
     
  17. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Oh okee, aan een beschrijving heb ik vrij weinig want elke bocht zal toch wel van buiten naar binnen zijn...iig bedankt :)
     
  18. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien wallbashen mark? ;) :+
     
  19. masterspy

    masterspy Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    iemand enig idee of pgr2 nog backwards compatible wordt op de 360?
     
  20. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Een filmpje maken van een time trial is niet zo eenvoudig. Je kan enkel de ghost downloaden en tegen hem racen, je kan niet alleen zijn ronde bekijken zonder zelf te racen |:- , wat overigens wel bij de Ghost Challenges kan. Een van de enige flaws in het spel...

    De kans dat Microsoft dat niet gaat doen is 99%. Ik denk dat ze puur kijken naar hoeveel mensen het spel nog spelen. PGR2 wordt niet zoveel meer gespeeld.. dus zien ze er geen noodzaak in. Bovendien werkt de backwards compitabiliteit voor geen meter. Je kan geen custom soundtrack gebruiken en er zullen vast nog een paar andere flaws zijn.
     
    Laatst bewerkt: 27 feb 2007

Deel Deze Pagina