1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Bekraste DVD's, Defecte Xbox 360, Kassa(24-2) [Deel 5]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door FuriousFreak, 19 feb 2007.

?

Mijn Xbox 360 maakt krassen! Ik heb...

  1. een Samsung

    13,5%
  2. een Hitachi

    10,0%
  3. Beide

    1,3%
  4. een Samsung en ik heb geen beschadigde DVD's

    27,4%
  5. een Hitachi en ik heb geen beschadigde DVD's

    34,3%
  6. Ik heb beide en ik heb geen beschadigde DVD's

    7,0%
  7. Anders....

    6,5%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PanaromicTiger

    PanaromicTiger Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar heb je wel gelijk in
     
  2. snake06

    snake06 Active Member

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    1
    Van de samsung zijn iig 2 versies. ms-25 en ms-28
    Ik weet niet wat het verschil is.
     
  3. Gemini NL

    Gemini NL Mell

    Berichten:
    559
    Leuk Bevonden:
    0
    Woej me 360 is kapot -.-
    Wordt binnenkort opgehaald, we zullen zien..
     
  4. Alé Gertje!!!

    Alé Gertje!!! Active Member

    Berichten:
    299
    Leuk Bevonden:
    0
    ???? Wil namelijk wel weer een 360 kopen maar wil wel een goeie en een wat stillere aangezien me vorige (van de launch) af en toe leek op te steigen....zo'n gezoem en lawaai
     
    Laatst bewerkt: 27 feb 2007
  5. Moulijn

    Moulijn Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar zou ik niet vanuit gaan. Ik heb m'n xbox gekocht begin februari 2007 bij de MM in Arnhem. Betreft een premium met samsung drive (geen krassen nog op CoD 3, horizontaal geplaatst, niet heel veel gezoem (maar dat laatste kan ik niet vergelijken met de eerste launch xbox's)).
     
  6. Farmir

    Farmir VIP User

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    0
    In plaats van hier maar een beetje met elkaar zitten te praten over welke problemen jullie allemaal wel niet hebben !!!

    Stuur een paar brieven etc. en bel ze een keer. ze moeten wel na een tijdje toegeven.

    Na een hoop gezeik heb ik voor mijn kapotte normale headset een wireless gekregen gewoon zeiken...

    Zorg dat je ene Herman van Microsoft aan de lijn krijgt die is echt aardig en heb ik dit ook voor elkaar gekregen ;) :):
     
  7. TB__

    TB__ .....

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    netjes dus ik kan mijn headset ook gewoon inruilen er zit een storing in de draad ,hij doet het af en toe
     
  8. jeroen13

    jeroen13 Active Member

    Berichten:
    112
    Leuk Bevonden:
    0
    heb je je bonnetje nodig om je headset in te kunnen ruilen? die ben ik kwijt geloof ik, dus ik hoop maar van niet :p.
     
  9. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je niet nodig, je hoeft je headset niet eens optesturen.
    Dus ik ga ook maar eens achter een wireless aan, alleen dan heb ik geen adaptor :)
     
  10. jeroen13

    jeroen13 Active Member

    Berichten:
    112
    Leuk Bevonden:
    0
    :D ok dank je
     
  11. Dark Knight

    Dark Knight Vulcanus

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik een game in de XB360 stop dan gaat de dvd-drive echt enorm te keer! Lijkt wel een kettingzaag, alleen die vent genaamd Leatherface ontbreekt.

    Bekend probleem?
     
  12. breakcore

    breakcore ----

    Berichten:
    203
    Leuk Bevonden:
    0
    Droogkloot! lol :D

    Probleem klinkt mij niet bekend in de oren (niet grappig bedoelt) maar dat kan niet de bedoeling zijn lijkt me. Hoelang heb je hem?
     
  13. nationalist

    nationalist *

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Kom op jongens begrijp ik hier nou dat er gewoon echt mensen gaan lopen zeiken om een wireless?Als je die wil hebben dan koop je m toch gewoon?Vind dit beetje trieste bedoeling om er zo achter aan te gaan is tie nou echt kapot en je krijg toevallig een draadloze oke,maar vind dit wel nep hoor vrienden....
    Straks is er een keer echt iets kapot en dan zeggen ze houzeeeee we zijn zo vaak genept het houd een keer op:)

    Ff kleine beetje on-topic dan nog maar he:p
    Me maatje zijn 1 maand oude 360 heeft me gears of war zwaar verziekt:mad::mad:
    Hij heeft een Hitachi drive dus ook daarmee gebeurt het:mad:
     
  14. jeroen13

    jeroen13 Active Member

    Berichten:
    112
    Leuk Bevonden:
    0
    mij maakt het niet uit of ik een wireless terugkrijg of niet hoor, zolang ik maar een werkende headset heb! :p
     
  15. Farmir

    Farmir VIP User

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    0
    Een bericht van Power Unlimited op www.powerweb.nl:

    Kassa besteedde zaterdag 24 februari aandacht aan het veroorzaken van krassen op gamedisks door de 360. Door het ontbreken van kussentjes om de lens van de dvd-speler kan deze bij trillingen in aanraking komen met de disk. Met als gevolg: een verneukte game en je zuur verdiende geld door de neus geboord. Je kon gezellig de uitzending bijwonen met je 360 op schoot. Of net als zo’n 200 mensen reageren via email.

    Microsoft was tijdens de uitzending bezig met eh… iets anders belangrijks en kon dus geen commentaar geven. Ze bleven bij hun standpunt; het ligt niet aan die lens, het ligt aan het ontbreken van een stabiele ondergrond bij jou thuis. Jouw probleem en dus niet hun probleem. Hardware.info toonde het mankement aan in het filmpje, maar heeft alleen een instabiele test getoond die krassen maakte. Volgens Microsoft heeft Hardware.info het niet gepresteerd om de Xbox 360 ook krassen te laten maken als er wel een stabiele ondergrond onder staat.

    Een beetje ‘flauw’ van Kassa om dit achterwege te laten. Hardware.info heeft de disc instabiel gemaakt met plakband en het geheel getest op een instabiele ondergrond. Toen maakte de Xbox 360 inderdaad krassen. Maar er is niet getest op een goede ondergrond zonder plakband. Microsoft heeft dus wel een punt.


    Heb je ook een kapotte 360 gehad en drie weken zonder gezeten? Misschien is het je als sommige wel twee of drie keer overkomen, maar deze gast spant toch wel de kroon.
     
  16. ironx

    ironx Jump in.

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat ik deze week voor de 5e keer maar eens mijn 360 op zal moeten sturen... ga nu toch proberen een nieuwe te eissen, ben het gewoon meer dan zat.

    Deze heb ik nog geen 1,5 maand (binnenkort dus de 5e, oftewel vanaf november al iedere maand een andere 360!) en krijg met de dag meer en meer "unreadable disc" meldingen. Oblivion, Burnout, PGR... strontziek van.

    Ben je lekker aan het spelen en dan voel ik 'm al aankomen: de DVD drive wordt stiller en stiller tot je 'm niet meer hoort en na 4/5 seconden, voila: unreadable disc, kan je weer opnieuw beginnen.

    Bovendien maakt deze af en toe een teeringherrie als ie de drive gaat 'aanslingeren'. Zal proberen om het op te nemen zodat ik kan laten horen wat ik bedoel...

    Super-apparaat, maar de DVD-drive (in deze een Samsung/Toshiba) is volgens mij de allerzwakste schakel van het geheel, dood en doodzonde... (zouden ze ook daarom iedere keer overstappen naar een ander model drive?)

    Zou me wel op kunnen geven voor Kassa natuurlijk, maar dat gaat meer over de krassen dan over de andere, op zich ook grote, problemen als vastlopen en mijn probleem in dit geval...
     
    Laatst bewerkt: 28 feb 2007
  17. PanaromicTiger

    PanaromicTiger Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    Nogal logisch dat Hardware.info dagenl/wekenlange slijtage niet na kan bootsen in nog geen 12 uur. Daarnaast mogen dat soort krasjes ook niet ontstaan als je dat ding heen en weer swiept. Een pc drive van hetzelfde merk kon je rusting heen en weer slingeren zonder je disc te beschadigen, puur door die domme kussentjes. De krassen zijn bij mijzelf ook lang niet zo erg als op de fotos, zijn allemaal kleine ronde krasjes geen 1 dikke streep. Er zullen misschien best mensen geweest zijn die met opzet dat ding heen en weer geswiept hebben om het erger te doen lijken. Maar ik geloof niet dat ik de enige ben die hem dan wel stabiel had staan.
     
    Laatst bewerkt: 28 feb 2007
  18. falco1001

    falco1001 samsung tv 100cm:D

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben tering verdrietig:mad::mad::mad::mad:
    mijn xbox wordt tussen 3-6 opgehaald en krijg binnen maximaal 12 dagen een andere, ik blij:D
    maar dan belt opeens vandaag microsoft: ja, je krijgt je spellen niet vergoed blablabla.... . mijn ma fucking pist en zegt tegen ms: ja bel me man maar(mijn pa dus:p) dus nu gaat ms mijn pa bellen en dan gaat mijn pa iets doen( zou niet weten wat ie zou moeten doen maar niet geschoten is altijd mis:9
     
  19. PanaromicTiger

    PanaromicTiger Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ze je spellen nu niet vergoeden je XBOX niet meegeven en je melden bij Kassa. zonder defecte Xbox sta je juridisch gezien niet meer sterk.

    Mailen kan naar xbox@vara.nl
     
  20. falco1001

    falco1001 samsung tv 100cm:D

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    ga ik doen, zeker als ze hem nu niet komen met ophalen met een rede van......
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina