Ik heb ergens een keer dat coole voertuig van the Covenant gezien van Halo2 een vliegtuig met 2 zitplaatsen bij besturing en 2 wapens accter... Maar ik kan deze niet in het nieuws vinden bij de 7 pagina's Halo2 scans of andere nieuws onderwerpen over Halo2 Kan iemand zeggen waar deze staat?
Had ik al gezien Die staan wel in het nieuws het covenant voertuig ook alleen dan heeel klein getekend dus wit met zwarte lijnen maar ik zag een keer een mooie grote paarse...
Ik mis een beetje de realistische Jeep met antitank wapens enzo, een rocketlauncher ipv. een machine-gun kan toch wel? Grote reload tijd om het te balancen.
Ja, ik ook. zon antitank rocketlauncher lijkt mij zwaar vet. Ik wil wel met z'n 3en in de Warthog met dat wapen op xbox live! spelen
die met de rocketlauncher was ook het eerste idee op de warthog (kijk maar naar de eerste E3 filmpje van halo, toen ie nog op pc kwam)....
een vliegtuig met bij voorbeeld 3 mariniers, en ook een machine geweer achterop. En die buggy's zien er we cool uit.
bijna al die concept-art op bungie.com vind ik mooier dan wat in het spel zit. maarja... het gras is altijd groener bij de buren. als we de concept-art die niet in het spel zit, wel hadden gehad, zouden we de voertuigen die we nu hebben ook veel mooier hebben gevonden.
die onderste zit er wel in alleen dan voor de covenant.. dat is die kar die van die blauwe plasma bollen afschiet.
volgens mij hebbie een bril nodig, dat is dus echt niet the covenant tank. die ziet er heel anders uit japie
Is niet precies het zelfde. Kijk maar voor kan je stoeltjes zien die de covenant tank niet heeft dit niet. Hij lijkt er echter wel op.
Niemand kent hem hier zo te zien kijk deze is het: http://archief.xboxworld.nl/images/nieuws/halo2_edge003.jpg Alleen ik zag hem groter en ingekleurd. PS. Hij staat linksonderin afgebeeld...