Ghost Recon Advanced Warfighter 2

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door fenomen4l, 26 feb 2007.

1. fenomen4l

fenomen4l Need a Target, Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Ghost Recon Advanced Warfighter 2 ligt over twee weken in de winkel. De Singleplayer demo is al een paar weekjes te downloaden, vanaf vandaag ook de Multiplayer demo. Het wordt dus wel tijd voor een draadje om met elkaar te lullen over deze game!

Dus, ben jij van plan deze game te halen? Waarom? Wat vond je van de demo's? Noem maar op! Post het hier, en wissel je meningen uit!

Ik zet hieronder even de belangrijkste verbeteringen van de Multiplayer, dat is toch wel het belangrijkste onderdeel bij deze titel, op een rijtje! De Singleplayer ervaring zal nagenoeg hetzelfde zijn

- Character Customization en Aanpasbare Wapens (denk aan Vegas)
    - Down raken, en week opgeholpen kunnen worden (denk aan Gears of War)
    - Nieuw systeem om Spawn Camping tegen te gaan (dit was toch wel zoonbeetje het grootste probleem van deeltje 1)
    - Volledige Clan Support (Clans tot 100 man groot, Clan Leaderboards, Clan Logo)
    - CrossCom 2.0 (mogelijkheid om full screen mee te kijken met Drone of Teammates)
    - Dag/Nacht Systeem (elke map is in dag of nacht te spelen, en levert dan een compleet andere ervaring op)

Nou, dit was ik dan aan het woord, nu jullie!

2. basovich

basovich Guest

vetjes:)..denk dat ik hem ga halen..alleen vind ik dat healen een beetje nep worden.

3. serious siem

serious siem PSN: Serious-Siem

Leuk Bevonden:
    6
    onmin wrede shizzle man, GRAW2 wordt wederom een topspel, alleen heb ik mij zelf het doel voor ogen genomen te wachten op halo3, gta en mass effect. Wellicht eerst nog even de MPdemo spelen, MP in graw is fantastisch, alleen ben ik voor jouw bang, meneer, dat deze saaie threat toch denk wel zal gesloten worden, omdat dit wellicht ook in de andere GRAW2 thread kan worden besproken

4. Freezing Aaron

Freezing Aaron Registered member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga hem ook halen. maar hoezo is dat healen nep

5. fenomen4l

Leuk Bevonden:
    0
    healen in 5 seconden is een beetje nep, ok
    maar dat je 5 kogels in je borst krijgt en dan alleen maar bewusteloos neervalt, dat is nog nepper..

@ Serious Siem - Aangezien het hier vooral om de multiplayer gaat zal de threat niet gesloten worden (lijkt me)

6. s0kkie

s0kkie Nicolas Corbin

Leuk Bevonden:
    0
    wil niet lullig doen maar het is thread, niet threat
    threat = bedreiging

7. Firebeast

Firebeast Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kan ik mijn snelheid van aim en movement veranderen?

8. Revenge

Revenge Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De singleplayer van GRAW 1 vond ik Fenomenaal. :p Maar op deze lijkt hij mij ook sterk maar. De multi het is gewoon het zelfde ietjes mooier meer wapens andere maps. Kan iemand effe noemen wat er veranderd is?.

9. fenomen4l

Leuk Bevonden:
    0
    dit vond ik ook altijd een van de grootste minpunten van GRAW1. Volgens mij zou het geregeld worden, ik heb nog geen last van slome aiming gehad in de demo, zal er eens op letten, maar ik heb sowizo altijd de sensivity op het hoogst staan, bij Game Defaults

Echt fenomenaal he?!? :9
    maar lees ff de startpost als je wilt weten wat er veranderd is :9

10. Freezing Aaron

Freezing Aaron Registered member

Leuk Bevonden:
    0
    In de startpost staat dat je aanpasbare wapens heb kan je dat bij de demo veranderen?

11. Headcollector1

Headcollector1 Mijn Verzameling

Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij uitleggen wanneer ik nou wel en niet de tegenstander zie dmv een rood gekleurd ruitje.

12. fenomen4l

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, in de demo is het niet mogelijk om zowel je character als wapens aant te passen

In de multiplayer zie je de tegenstanders als deze (volgens mij) schieten op een van je tegenstanders die hem in zicht heeft, of (meestal) als de drone de tegenstander ziet

let op -> vaak (in clanmatches iig) wordt het zien van tegenstanders uitgezet, net als de drone

in graw1 was het ook zo, dat wanneer je in team blauw zat, de rode ruitjes je tegenstanders zijn, maar zit je in team rood, dan zijn de blauwe ruitjes je tegenstanders. ik weet van mezelf dat ik in de eerste dagen soms mn eigen medespelers doodschoot :9

Laatst bewerkt: 28 feb 2007
  13. verboonstra

verboonstra Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    spawncamping tegengaan? my ass! als je de demo doet kun je nog steeds heel hard spawncampen. misschien nog wel harder dan in 1. misschien doen ze dat er alsnog in maar aangezien die game volgende week al in de winkel ligt denk ik het niet. dus als je op je spawn wordt gekilled, dan was ik het.

14. marine robin

marine robin ODST Sniper NL

Leuk Bevonden:
    0
    maar hoezo nep worden ..het is in de toekomst ..
    en eerlijk gezegd is er geen een spel zo realistisch als graw ..

3 schoten en je bent dood dat is gewoon super realistisch vind ik ..
    ik vind het beste schooter op realistisch gebied..
    gr marine nl

15. fenomen4l

Leuk Bevonden:
    0
    Ghost Recon Advanced Warfighter 2 heeft de primeur! De eerste Paniczoom ladder!

16. marine robin

marine robin ODST Sniper NL

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dah ik een toernoooi ga organiseren...
    zodra ikzie da meer mensne hem hebben..
    heb er al veelsuc6 afgerond..

ben nu bezig met topspin 2 toernooi inschrijven kan nog

17. fenomen4l

Leuk Bevonden:
    0
    cool, ik hoor wel van dat toernooi! (count me in)
    het toernooi van Rox op GRAW1 heb ik toen op de een of andere manier gemist =(

maar ik heb net even de achievements van GRAW2 bekeken (klik).. gelukkig hebben ze de 'wordt eerste op het leaderbord' achievements eruit gehaald, maar de rest hebben ze ook flink versimpeld.. de 1000 halen is niet moeilijk nu in ieder geval :9

Deel Deze Pagina