Ik heb een vraag,iedere keer als ik mijn xbox 360 aanzet duurt het ongeveer 15 minuten eerdat ik kan beginnen met een spel te spelen,ik maak gebruik van draadloze control.weet iemand hoe dit probleem is op te lossen?????? en zijn er soms meerder die met dit probleem zitten.Graag ook even doorgeven als dit het geval . groet, Erko63
wat de fak? 15 minuten?!?! je overdrijft een beetje mag ik hopen... weet je zeker dat dit je xbox 360 is? edit: ik lees je reply... dus je controller loopt alleen nog maar te zoeken zeg je... je xbox zelf doet dus nog niks? probeer je xbox anders gewoon aan te zetten door op de normale aan/uitknop te drukken, en daarna je controller pas aan te zetten.. kijk eens wat er dan gebeurd
Gedurende die 15 min blijft op de contoller het lampje zoeken,en dan heeft het schijnbaar gevonden en daarna gaat alles prima,het grote probleem is dus het opstaten. Zal ik eens gaan proberen,je weet maar nooit natuurlijk. Ja zo is het
op die manier waarop ik het zei werkt het wel gewoon goed? of snap ik je nou niet? ow en by the way... probeer die mooie groene 'edit'-knop daar rechtsonderin je posts eens te gebruiken... dubbelposts worden niet helemaal gewaardeerd door de modjes hier..
xbox opstarten, controller aanzetten, op de xbox dat kleine witte knopje ingedrukt houden tevens op de xbox 360 en ze vinden elkaar in notime
Het beste kan je je vraag hier stellen: Problemen met je Xbox 360? Bekraste DVD's, Defecte Xbox 360, Kassa(24-2) [Deel 5]