NCAA Football 07

Discussie in 'Algemeen' gestart door Flix, 14 jul 2006.

1. eddyfever

eddyfever Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat kun je wel zeggen ja, wat een ingewikkelde play, nou in als madden 07 er is oefen ik hem daar wel goed in de practice mode nu zit ik nog met die demo's.

2. truSteh

truSteh Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand enig idee of NCAA Football 07 regiovrij is? Dat ik hem uit Amerikan kan importeren? Ik heb op de xbox niks anders gespeelt dan ncaa, prachtige games, maar die was dus omgebouwd.. nu heb ik een 360 en zou toch graag NCAA willen spelen.. iemand die me dat kan vertellen? Anders moet ik het helaas bij Madden houden :mad:

3. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    zou je even op play-asia.com moeten kijken die hebben een hele mooie lijst daarvan:):thumbs:

4. jvdk

jvdk Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    yo mensen, ik speel ook ncaa 2007 op normale xbox...wij spelen vaak met zn 4en in 1 team tegen de computer op Heisman niveau, dat is echt erg...moet zeggen dat ik ncaa vetter vind dan madden...
    ik heb wel een probleempje, ik wil graag de echte namen (rosters) hebben, ik heb deze al gedownload. ik heb een omgebouwde xbox dus heb die rosters gewoon in die map gegooid, hij doet het alleen niet...kan iemand mij hierbij helpen of zeggen wat het kan zijn?
    alvast bedankt...J

Deel Deze Pagina