[PC] Waarom haten pc gamers consoles?

Discussie in 'Games' gestart door BigSyke, 26 dec 2006.

  1. breakcore

    breakcore ----

    Berichten:
    203
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel vaak shooters op pc. Maar voor mijn werk zit ik ook heel de dag achter de computer. Armen en vingers beetje rust gunnen. Dan is een console een betere oplossing. Ik wil namelijk geen rsi oplopen of iets (rsi=werkloos).

    Shooters op pc vind ik echter wel 'intenser'. Meer controle over het aimen. Meer plezier tijdens spel. Daarnaast ben ik verslaafd aan de freezetag mode in MOHS.
     
  2. Davincstyle

    Davincstyle GTA FREAK

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik haat het niet bepaald. Heb zelf een ps1 en ps2 en xbox 360 doe ik bij me neef en haat het dus niet. :b:
     
  3. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    XBOX 360 RULEDDDDDDDDDDDDDD!!!!!!

    nee serieus, ok hij ruled wel, maar ik heb eigenlijk alleen maar een xbox 360 omdat ik eerst een xbox had en ik had een xbox omdat mijn pc gewoon de spellen niet aankonden. Behalve dan rollercoaster. Inmiddels hebben we dan een hele goede pc, die inmiddels al weer verouderd is want er is tegenwoordig al weer 2 GB aan intern geheugen aangeraden voor spellen. Maar daar speel ik eigenlijk alleen De Sims 2 op, ik vind de console gewoon lekkerder spelen, behalve bij RTS'sen en wat voor soort spel de sims ook mag zijn. Voor Halo Wars maak ik dan een uitzondering. Ik vond bijvoorbeeld LOTR: BFME 2 echt níet fijn spelen.
    Maar een vriend van mij die heeft gewoon consoles van alle merken, nintendo, ps en xbox (ook wel een pc maar daar gamed hij niet op). En dat bewijst eigenlijk ook al dat het gewoon duidelijk is dat een console gewoon makkelijk is omdat hij lang meegaat en je niet constant hoeft uit te breiden om een nieuw spel te kunnen spelen.
     
  4. TheProf82

    TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

    Berichten:
    1.273
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik haat het niet:). Ga toch wel een 360 kopen rond Halo 3(met forza 2 en meer games dan), maar wacht eerst op C&C3:).
     
  5. Eman

    Eman SuperCharged

    Berichten:
    303
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan dit alleen maar beamen. Het leuke aan een PC is dat je hem er kan laten uitzien zoals jij dat wil (LED's, acrylplaat) en dat je optimale prestaties krijgt.

    Waarom dat we zo snel moeten upgraden? heb je ooit al een de PS2 vergeleken met een game-PC? ik kan je verzekeren dat een game-PC véél betere prestaties en zicht levert dan de PS2. Ook, als men zich een 'gamer' wil noemen, dan klinkt dat het best als PC. ;)
     
  6. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet wel zeggen dat ik in de tussentijd inmiddels ook weer een X360 heb, maar dat is voor wat (voorlopige) exclusives....en ik had gewoon ff geld teveel :+ Maar ik ben wel van plan mijn PC hardware ook bij te gaan houden, op z'n tijd, als het echt nodig is :)
     
  7. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Eerst een Wii, nu terug een 360. In 2008 komt dan je upgrade, ga je nog wat geld over hebben en koop je dus een PS3. Ik zie het zo al gebeuren :+.

    Ik lig ondertussen nog steeds op mijn 360 te wachten (is eind vorig jaar bij MS besteld), maar gelukkig heb ik nog mijn PS2.
     
  8. TheProf82

    TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

    Berichten:
    1.273
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik was eerst van plan een 360 te kopen, maar wacht denk ik gewoon tot Halo 3.
     
  9. Jeroentjee

    Jeroentjee Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk niet dat elke pc gamer dat doet. ik ben zelf een aardige pc gamer
    maar ik vind mijn xdoos en wii toch heel erg aardig hoor :)
    t'is maar hoe je het bekijkt. Veel denken dat je meer met een pc kan
    dan met een console. ik ook waar maar de console gaat er ook mee vooruit.
    ze houden elkaar een beetje in leven. bv: niet waar gebeurt btw. Xbox ziet
    dat pc's kunnen comuniceren. wat doet xbox die gaat dat ook regelen. zo blijven ze elkaar een beetje bijbenen.
    ikzelf vind een console erg makkelijk omdat je niet steeds hoeft up-te-graden
     
  10. Darkon 83

    Darkon 83 Active Member

    Berichten:
    1.662
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wilde ook een 360, maar na wat testen bij iemand anders vind ik het niet echt een fijn ding..... Maakt een lawaai, wordt te heet en maakt krassen. Ik wacht nog wel even :)
     
  11. Jeroentjee

    Jeroentjee Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    hij maakt niet altijd krassen . zovveel lawaai is het niet hier* en zo heet wtf :p
     

Deel Deze Pagina