wannahaves: SUX!

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door ruite041, 24 dec 2002.

  1. ruite041

    ruite041 reads your harddrive

    Berichten:
    134
    Leuk Bevonden:
    0
    [storereview ;-)]wannahaves: SUX!

    xbox gekocht bij wannahaves: slechte service, dure helpdesk (35 eurocent per minuut) die NOOIT terugbeld, lange levertijd (18 dagen), 2 keer voor nop thuis gezeten en maar 2 ipv 4 games gekregen. De andere (halo en blinxx) worden "begin volgend jaar" nagezonden. Go figure!
     
  2. Unhooked

    Unhooked Adrenaline driven

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0
    lekker lullig. Maar bekijk het van de zonige kant, je hebt wel de beste machine die je maar kan wensen voor een zacht prijsje:D
     
  3. Johnny_anoniem

    Johnny_anoniem Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Pff zo te horen ben ik dus echt blij dat ik de Massive Entertainment Pack heb gekocht ipv de Wannahaves pack... :)
     
  4. bartos

    bartos Mooi Kreidler

    Berichten:
    488
    Leuk Bevonden:
    0
    er is nog een zoniger kant de xbox word dus lekker veel verkocht daar ander voldoen ze wel aan de levering
     
  5. huubmeilink

    huubmeilink Guest

    Wannahaves rulezzzzz ik heb er laatst een XDA van o2 gewonnen....leuk hoor zo'n ding.!!! kreeg er ook nog is een gratis jaarabbo (5mbper maand) bij!
    ( duurde wel wat lang voor ik hem had )
     
  6. Mike

    Mike Curaçao

    Berichten:
    2.064
    Leuk Bevonden:
    3
    Wannahaves is geen pack, maar een online shop, zie http://www.wannahaves.nl ;)
     
  7. bartos

    bartos Mooi Kreidler

    Berichten:
    488
    Leuk Bevonden:
    0
    en een tv programma
     
  8. Scotch

    Scotch Magic Tape

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar bij wannahaves hadden ze wel een speciale pack, namelijk het massive pack maar dan Blinx ipv de dvd kit voor 299,-.
     
  9. huubmeilink

    huubmeilink Guest

    daar moet ik um gelijk in geven..maar dat hete toch niet de ''wannahaves pack''
     
  10. underhunter

    underhunter XBW member 706

    Berichten:
    683
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, maar zo kan je het toch gewoon ff noemen voor het gemak, wat een gezeik tegenwoordig.
     
  11. Mike

    Mike Curaçao

    Berichten:
    2.064
    Leuk Bevonden:
    3
    De nieuwe mensen op het forum geloven dan direct dat er een Wannahaves pack is, het veroorzaakt dus alleen verwarring en dat is ook niet helemaal de bedoeling... ;)
     
  12. huubmeilink

    huubmeilink Guest

    en het is zaterdag......we hebben nix te doen......dus we moeten gewoon ff scherp blijven op het forum, anders gaat alles verkeerd
     
  13. gamer2003

    gamer2003 xbox

    Berichten:
    216
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is toh een tv programma?:confused:
     
  14. masterape

    masterape Guest

  15. bartos

    bartos Mooi Kreidler

    Berichten:
    488
    Leuk Bevonden:
    0
    lees jij wel of post jij maar wat in het rond ik heb ook al gezecht dat het een tv programa is
     
  16. Jasperaldo

    Jasperaldo Prof voetballer

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    lol
     
  17. shogu

    shogu Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Gelukkig heb ik ook de massive entertainment pack gekocht, kon ik binnen 2 dagen ophalen in Utrecht voor maar €285 eurootjes!
    Gekocht op www.playxbox.nl.
     
  18. Johnny_anoniem

    Johnny_anoniem Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Jij snapt mij tenminste ;).. het is toch een pack samengesteld door Wannahaves, dan kan je het toch wel de Wannahaves pack noemen, of zal ik het voor de duidelijkheid maar de "door Wannahaves samengestelde Xbox pack" noemen??
    zo duidelijk?? ;)
     
    Laatst bewerkt: 3 jan 2003
  19. dabenmen

    dabenmen Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gelukkig net op tijd die bestelling kunnen annuleren. Kreeg ook te horen dat de levertijd 4x langer zou duren dan afgesproken...nou daaaaag, ben ik even naar de MediaMarkt gereden en er daar één gehaald met 5 games!!!
     

Deel Deze Pagina