Hm ik zit 2 tot 2.5 meter van het scherm af, en heb geen ruimte voor groter dan 32inch op mijn kast.
Ik wil voor deze tv gaan: http://www.pick2pay.nl/?item=7486
en wil deze ergens in Juni/Juli kopen.
Ik vraag me alleen af, is het verstandig om dit model te kiezen of heeft iemand anders een beter alternatief? Ik ga in Juni/Juli ook een PS3 halen (en later als dat gezeur met kapotte 360s een beetje voorbij is een Xbox 360) en vraag me dus ook af of ik niet beter voor een Full HD kan gaan aangezien de PS3 1080p beelden kan weergeven. Zou dit verschil tussen 1080p en 720p erg groot zijn? En zo ja is het verstandig om toch een full HD te kopen in plaats van een hd-ready tv? Ik heb alleen begrepen dat er nog geen 32inch full Hds op de markt zijn, tenminste ik zie ze nergens of weet iemand anders wel een modelletje? Het maximale dat ik wil uitgeven aan een tv is 1500-1600e
Ik vind het erg moeilijk om een keuze te maken omdat iedereen wat anders koopt en ik me dus afvraag wat nou eigenlijk het beste is Als persoon X voor hetzelfde bedrag een hd-ready tv koopt van Samsung ofzo, ga ik twijfelen of die philips wel een goede keus is. Als die beter is waarom had meneer X hem dan niet gekocht
Laatst bewerkt: 3 mrt 2007