Gamen in Surround/Dolby Digital [Deel 10]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door dynamike, 2 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Hé verdorie, mn video kabeltje vergeten mee te nemen, nu kan ik het osd scherm van mn versterker niet zien dus kan ik em niet afstellen:'-( Bah, wou vandaag net alles even goed afstellen.

2. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt toch ook gewoon een normale stereo-kabel (rca) gebruiken? Werkt prima:).

3. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Gebruikte altijd zo'n geel tulp stekkertje, maar heb ik hier niet liggen in mn kamer, morgen maar even ophalen. Mn rears staan nu nog ingesteld dat ze 1,5 meter achter me staan, terwijl ze nu meer dan 3 meter op 2meter hoogte achter me opgehangen zijn nu. Maar het staat al wel super, mn center ook verplaatst, klinkt nu ook helderer:cool: Ziet er al wel weer bruut uit:cool:

4. madison

madison madison

Leuk Bevonden:
    0
    :eek: Waarom heb je ze zo ongelooflijk hoog hangen?:confused:

5. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Das niet hoog, mn kamer is 3 meter hoog;) Heb ze wel schuin gericht, maar als ik ze lager ophang zitten ze in de weg. heb een studentenkamer, alles moet beetje praktisch zijn ingericht aangezien alles in je kamer staat, dus heb geen zin in dat mn boxen nat worden omdat mn wasbak er ook staat etc;) En het geluid is er niet minder om:cool:

6. sanderSJE

sanderSJE Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    fotos?

7. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Binnenkort vast wel;)

Hoe het weg ging>[​IMG][​IMG]

Laatst bewerkt: 4 mrt 2007
  8. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan zoals ik al zei ook een gewone stereo tulp-kabel gebruiken (en dan 1 helft);). Hij hoeft niet geel te zijn...
    Jawel. In bijna alle gevallen klinken speakers op oorhoogte het beste. Ik had eerst luidsprekers op ongeveer 1,8 meter hoogte hangen. Nu staan m'n speakers nét iets boven oorhoogte, en dat klinkt stukken beter.

9. Grave

Leuk Bevonden:
    520

Compromises like I said, op een meter staat ie in mn wasbak:+ Hoor mn rears zo ook prima, gewoon iets luider instellen:)

10. W3sl3y

W3sl3y Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo

Ben van plan om binnenkort mijn speakerset te upgraden.
    Ik dacht aan de SONY STR-DG700S + HKTS 7. Is dit een goede keuze? Ik heb nu een Z-5400, ga ik met die Sony en HKTS 7 een heel "ander" en beter geluid krijgen dan de Z-5400?

11. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    Om eerlijk te zijn, ik heb 1 keer de HKTs-11 gehoord en was daarvan niet echt onder de indruk. Laat even je budget en je eisen weten, dan kunnen we misschien een leuk setje voor je samenstellen.

Mvg,

Sjoerd

12. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Van de center speaker van mijn Z5400 had ik de schroef eruit gedraaid zodat ik het pootje kon omdraaien om de speaker op te hangen, maar nu valt de speaker de hele tijd voorover; hij zit gewoon los.

[​IMG] [​IMG]

En nog iets: kun je je subwoofer in hetzelfde kastje zetten als je 360 ivm trillingen?

13. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Ben je misschien een ander onderdeeltje kwijt geraakt? Of is het gewoon een schroefje wat je los en vast kan draaien? Geen idee hoe het werkt. Misschien moet je even vergelijken met een van de 4 andere speakertjes.

14. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    nee, het is gewoon een schroef met een bout die je erin en eruit draait. En de center speaker is anders dan de andere speakers.

15. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Ow :)

Tsja, dan weet ik het niet. Laat je technisch inzicht even varen over dat ding :) Probeer uit te vinden hoe hij eerst wel rechtop kon blijven staan. Het is niet gewoon door het boutje en moertje lekker strak te draaien?

16. CylonNL

CylonNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Of heb je de schroefdraad gesloopt ? O-)

17. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Of heb je het boutje uberhaupt niet teruggedraaid?

18. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    nee zo stom ben ik niet. het is gewoon precies hetzelfde als eerst, maar eerst was hij nog stroef. Kzal eens kijken of ik het schroefdraad gemold heb.

19. W3sl3y

W3sl3y Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Budget is ongeveer 700 euro voor 5.1 speakers + receiver. De speakers liefst niet te groot aangezien ik niet veel plaats heb, subwoofer speelt geen rol. Ik weet niet of Sony goede recievers heeft, maar die STR-DG700S heeft ook HDMI, dit zou in de toekomst voor mij wel van pas kunnen komen aangezien mijn tv maar 1 hdmi aansluiting heeft. Maar alle suggesties zijn welkom. :)

alvast bedankt

20. Occisor

Occisor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat een HK + jbl combi wel geschikt is voor je, alleen hebben die geen hdmi dus das dan wel wat minder... Maar voor de rest bieden de Harman kardon combi's een leuk instapmodel voor een goede prijs .. :)

Voorbeeldje , is geloof ik wel een wat ouder setje, en ze zijn geloof ik ook goedkoper in de winkels te vinden, bcc of mediamarkt oid.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina