1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fable 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rox, 10 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    hoezo en wat als ze er nog een jaartje langer over doen . ik kan gewoon niet wachten!!:9
     
  2. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Wacht ff met die co-op denk ff na, stel je voor ze dumpen het er gewoon in.

    Dat komt nooit weer goed als je met een co-op gaat spele kun je beter een aparte story line ofzo make die je alleen co-op kunt spele ofzoiets...

    Denk eens na oblivion co-op, quests etc het moet allemaal connecte.

    Zelfde geld voor Crackdown het kan co-op maar dan het je wel die levels verschil etc.

    Het mag er om mij wel in want het zou natuurlijk vet zijn, maar dan moet het wel goed uitgewerkt worden en niet erin gedumpt worden.
     
  3. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    het mag er van mij sowieso in als het kut is speel je het tog niet? denk ik maar zo :) zolang single-player er maar in blijft.
     
  4. Lievemax

    Lievemax Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Over drie dagen krijgen we het grote 'iets' in Fable 2 te horen 8D
     
  5. StreetSamurai

    StreetSamurai HAMMERTIME!

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    ey...jah beter is t goed nieuws:thumbs:
    na alle 46 pagina's gelezen te hebbe(serieus, ik meen t) hebik wel zin \o/ gekregen in t nieuwe deel
    deel 1 was hard...maar dat wisten jullie natuurlijk al lang XD
     
  6. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Meen je dit nou serieus?

    Echt, omdat ze in nederland sinterklaas vieren, moeten de developers maar haast maken en het dan uitbrengen?

    Serieus, als deze publishers en developers ergens niet mee bezig zijn, is het wel wanneer er sinterklaas wordt gevierd in een klein landje waar ze zo weinig exemplaren van het spel verkopen, vergeleken met de rest van de wereld.

    Wat wel waar is, is dat kerst een groot gebeuren is wereldwijd, dit is dan ook hoogseizoen voor uitgevers en software giganten. de meeste goede games zullen dan ook meestal in november/december worden uitgebracht, dat is gewoon een slimme zet.
    Maar dit team staat er wel degelijk om bekend dat zij zich hier niet aan houden, ook polyphony digital (gran turismo series) hebben dezelfde instelling, zij brachten dan ook meestal in mei hun GT game uit, ondanks dat het dan niet de beste maand is, worden ook dan topgames uitgebracht, ondanks sinterklaas of kerst, houden gelukkig de meeste developers zich hier niet aan, omdat ze simpelweg gewoon de game in orde willen hebben, en zich aan deadlines houden.
     
  7. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    ik bedoel niet echt sinterklaas sinterklaas maar ik bedoel dat tijdstip met kerst EN sinterklaas, want kijk als ik zeg 5 december, dan denken veel mensen : "5 december what the fuck,dus?" dus zeg ik sinterklaas dat ze meteen op dat idee komen van kerst en sinterklaas :) dus ik had ook gewoon rond december enzo kunnen zeggen.

    en je moet rustig reageren.:)
     
    Laatst bewerkt: 5 mrt 2007
  8. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is maar net hoe je het opvat... er is geen uitroepteken te vinden in mijn reply.
     
  9. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    ja gast maar ik kan ook gefrustreerd op jou reageren zonder uitroep teken.
    als jij aan komt met: meen je dit nou serieus? is al meteen iets wat gerfrustreed overkomt mischien da dit niet jou bedoeling is maar in een forum kom het wel zo over.
     
  10. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    yup... maar ik vroeg me ook echt af of je het serieus meende, he.. zoek er niet teveel achter joh, is allemaal je eigen interpretatie van mijn reply.

    en weer terug naar fable 2 ;)
     
  11. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Een ding volg ik echt niet, waarom willen jullie het spel nou zo snel afhebben.
    Als je eventjes nadenkt dan zou je juist willen dat ze de tijd nemen (sindsdat 3/4de het spel hier te kort vind, reminder ik had GoW net zo snel uitgespeeld, maarja, denk een beetje genre bepalend).
    Dus als ze nu de tijd nemen, mag je ook wel veronderstellen dat het groter word lijkt mij..
     
  12. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik wil gewoon een compleet avontuur net zoals bij fable lost chapters.

    Fable 1 was dus eigenlijk ook nog niet af.
     
  13. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Precies, het zou mij ook echt niet boeien als ze er alle tijd voor zouden nemen. mits hij maar compleet wordt en uitgebreid.

    Ik denk ook wel dat ze er alle tijd voor gaan nemen weer, en het zou me niks verbazen als we hem pas eind 2008 zien, of zelfs later.
     
  14. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    En alweer een succesverhaal in newbie-fanboys wat bij brengen :cool:

    Ps: Willem maak me weer is zo'n dope fable (2) ava!! 8)
    (Krijgt wel weer een sponsord by Willem onderschrift :+)
     
  15. StreetSamurai

    StreetSamurai HAMMERTIME!

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    ooii..ik kan niet wachte op die milestone:D
    ik hoop dat er ook vette artwork bijzit:) :)
     
  16. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    kan nie w88 !! donderdag is het "iets" nieuws er he?
     
  17. Dragonmaster

    Dragonmaster Registered User

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja. ik hoop ook dat PM iets los gaat laten over een verwachte releasedate en nou kan je wel weer gaan zeggen: "ja maar hij moet gewoon af zijn en laat ze alle tijd nemen"maar dat zijn imo echt reactie's die nergens op slaan, want het is toch niet zo moeilijk te bedenken dat de mensen die zeggen dat ze hem nu willen bedoelen dat ze het hele spel willen spelen|:-
     
  18. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Uiteraard.. ik zou ook wel gran turismo 5 willen spelen op de PS3, maar die is nog niet af en geloof me, in alpha vorm is een spel niks waard... en dan kunnen ze beter hun tijd nemen om een game goed af te ronden, compleet maken, en bugvrij... dat eerst, het spel komt vanzelf wel een keer uit, dan weet je vrijwel zeker dat ie goed is. \o/
     
  19. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Heb ik dat gedaan dan? Show die oude avatar dan 's! 8)

    Naja, ik heb er wel eentje gemaakt.

    [​IMG]

    Ik weet niet of je 't iets vind.
     
    Laatst bewerkt: 6 mrt 2007
  20. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    da is een viese frouw :9
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina