hmmm morrowind

Discussie in 'Algemeen' gestart door undertaker_fm, 31 dec 2002.

1. undertaker_fm

undertaker_fm Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ging vol enthousiastme de game morrowind kopen en had veel verwachtingen van dit spel omdat iedereen er over prate en zeiden dat het een goed spel was.

Dus ik start het spel op vaag menu maar ok dat neem ik dan voor lief..

Vet begin je begint ophet schip.. en moet zo verder allemaal vragen beantwoorden dik goed gedaan EN HET WATER WAT ZIET DAT ER MOOI UIT.

Maar nu komt het je word gewoon gedood door een RAT>. heeel vaaag ik kan niemand doden heel vaag slaan met je zwaaart vage opdrachten enz.. grote gameplay maar heb het toch maar geruild.

Het vechten is zwaaaaaaar klote.

2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ja en nu nog in het goede forum, bedankt.

> Xbox Games Chat

3. undertaker_fm

Leuk Bevonden:
    0
    Oh soz,,, DUDE>.

d8 dat dit het was niet goed gekeken :confused::confused:

4. Zilverpijl

Zilverpijl GT: MVP4Riaz

Leuk Bevonden:
    11
    De gevechten zijn inderdaad wat rommelig, maar die ratten hak je toch gewoon dood met je zwaard.

5. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    je moet ook niet gelijk op het begin ratten gaan doden! Eerst wat experience opdoen man, beetje goede armor kopen..

6. Maserati

Maserati Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    het vechten is ook niet het belangrijkste deel uit het spel, je kunt beter eerst wat rond gaan hangen in Seyda Neen, geef die Fargoth die ring en koop wat leuks bij Arille's Tradehouse, dan ff iedereen praten, die tax collector zoeken, die magier die uit de lucht valt tegenkomen en de moordenaar van de tax collector vermoorden, dan fargoths secret money place zoeken en dan op naar Balmore, dan zul je vanzelf zien dat het spel wel leuk is, je mag zelf weten wat je doet

7. Renzo

Renzo GrandMegamanerator

Leuk Bevonden:
    0
    Arg weer een "1337 member" die Morrowind niet als rpg beoordeeld :eek: ]:-

8. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Hah, gedood door een rat, dat is lang geleden dat me dat ooit BIJNA gebeurde! }:] :+ Geeft niks hoor, gewoon doorzetten, dan kom je er wel. 8) :p ;)

9. ANGUS|

ANGUS| XBOXFUNGUS [O]

Leuk Bevonden:
    0
    Waar kan ik eigenlijk die tax-collector vinden om te redden????

10. patsem

patsem zie hierboven

Leuk Bevonden:
    2
    Als je die tax-collector wilt redden mag je terug in de tijd reizen.
    Hij ligt namelijk al morsdood ergens in de rimboe als je begint met het spel. Je kan wel zijn moord oplossen. Go sherlock go sherlock. :+

11. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Dit bewijst weer dat sommige mensen gewoon niet geschikt zijn voor diepgaande games...

12. undertaker_fm

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb wel zelda uitgespeeld op de N64 morrowind is wel een moooooooooooooi spel echt heeeeel mooi.

maar dat vechten viel me tegen ik houd wel van lekker vechten maar het verhaal is echt monsterlijk goed

13. dark-man

dark-man Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je vechtvaardigheden worden steeds beter, hoe meer je ze traint.

14. undertaker_fm

Leuk Bevonden:
    0
    Jah.. ik vond het in het begin wel cool hoe je de weg naar Balmora ofzo moet lopen al die bordjes volgen net vakantie :D:D

15. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Leuk he? :+

16. Maserati

Maserati Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoor ik hier een beetje treurheid???
    Ga hem gewoon weer halen, en je zult zien!

17. lulfiep

lulfiep The Goatchrist

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ook vol enthousiasme morrowind gaan kopen. Het viel best wel tegen. Het vechten is inderdaad moeilijk. Maar nu kan ik het een beetje. Ik vind ook dat je als n00b niet door de wereld kan banjeren. Je wordt vrij snel afgemaakt, een slecht punt. Ik zit zelf ook vast op een moment waarop ik em aanzet en met1 door een kagouti afgeslacht wordt. Wat moet ik doen??]:-

18. undertaker_fm

Leuk Bevonden:
    0
    IK WIL MORROWIND WEER SPELEN snik snik..
    waaaarom heb ik hem geruild WIEIEIEIEIEIE......

Hehehe alleen als je 3rd person doet dan loop je heel houterig.. das zonde OOK wel lache :D

19. Spartan117

Spartan117 New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bwahaha. LOL. Heb ik een aantal jaar geleden ook gehad met Banjo-Kazooie...:cool: Die had ik toen via een walktrough uitgespeeld en ik kon hem ineens voor veel verkopen. kreeg ik er een maand later spijt van, heb ik hem weer gekocht :p Daar heb overigens nooit meer spijt van gehad. en Morrowind zelf is inderdaad een retegoeie game...alleen je moet er 'even' (een week ofzo) inkomen... dan is het echt leuker...en heb geduld, dit is geen game waar je in een week of twee door heen crosst.

20. tfo

tfo gta vc verslaafd

Leuk Bevonden:
    0
    wat dacht je van trainen????/
    je moet sterker worden en bv: je axe of longsword trainen zodat je vaker raakt!
    je heb em geruild en dat is zonde, want je moet eerst ff de tijd nemen om er echt van te genieten.
    1 van de beste rpg's aller tijden zou ik nie zomaar laten gaan (en heb ik ook niet gedaan :p)
    :9 :9

Deel Deze Pagina